Nastolalainen mies ryöstettiin Lahdessa

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Tuntija
Scooby-Doo

Nastolalainen mies ryöstettiin Lahdessa

Viesti Kirjoittaja Tuntija »

Nuorisojoukko pahoinpiteli ja ryösti nastolalaisen miehen lauantaina aamuyöllä Lahdenkadun ja Saimaankadun risteyksessä Lahdessa. Pahoinpidelty joutui käymään sairaalassa tikattavana. Lisäksi hänelle tuli mustelmia eri puolille kehoa.
Nastolalainen mies on syntynyt vuonna 1989. Nuorisojoukko pahoinpiteli hänet nyrkein ja potkien aamuyöllä kello neljän paikkeilla. Miehen lompakosta anastettiin rahat.
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Mikä otsikko :lol: :D
Samaan tyyliin kuin, että "Kuhmolainen mies ryöstettiin Kajaanissa" :lol:
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
rapier
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja rapier »

Pölvästi ryöstettiin Hölmölässä!
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Kilttejä ryöstäjiä kun veivät vaan rahat ja lompakko kortteineen jäi uhrin haltuun... 8)
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
mämmi
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja mämmi »

Lisää vastaavaa toimintaa Lahdessa:
Skinheadit suihkuttivat pippurikaasua miehen silmiin Lahdessa

Julkaistu: 8:59

helsingin sanomat

Kolmen skinheadin joukko pahoinpiteli heinolalaisen miehen lauantaina Lahdessa. Karibialaissyntyisen miehen silmiin suihkutettiin pippurikaasua, kun hän oli ulkoiluttamassa koiriaan Kirkkopuistossa.

Etelä-Suomen Sanomien mukaan miehet olivat ensin pyytäneet ulkoiluttajalta rahaa. Kun uhri oli tyhjentänyt lompakkonsa, yksi miehistä suihkutti tämän silmiin pippurikaasua.

Lahden poliisi otti kolmikon kiinni. Suihkuttajaksi varmistui vuonna 1991 syntynyt heinolalainen mies.
etsijä
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja etsijä »

Siinä oppi taas Nastolan mies ettei kannata mennä Lahteen. Kyllä tuo tutkiva journalismi on sitten mahtavaa!
Vastaa Viestiin