TAPASIN JULKKIKSEN

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
inka03
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja inka03 »

Heh, tunnen henkilökohtaisesti useammankin julkkiksen.
Ihan tavallisia tyyppejähän nämä ovat...
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

Ex -mies on justiin lähdössä kalaan viikoksi Sakari Kuosmasen luo. Ja Aake Kalliala on samanlainen kalakaveri. Eli he kuuluvat "kaveripiiriin." Myös Nightwishin yksityiskeikka=juopottelu-kitaranrämpytys on tulossa tässä syksyllä.
apollo
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja apollo »

inka03 kirjoitti:Heh, tunnen henkilökohtaisesti useammankin julkkiksen.
Kaikkihan sinä olet tuntevasi. Voiko Lirkin laskea julkkikseksi? ja ne muut hörhöt? Voin sieluni silmin nähdä kun inka03 bilettää Lirkin, Mika Murasen, Jorma Uotisen ja Kimi Räikkösen kanssa.

Ai niin, mun kaveri on nähnyt Michael Jacksonin... vittu mikä ketju tää on.
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

apollo kirjoitti:vittu mikä ketju tää on.
Mietin just samaa... Meno on kuin Jugojen mailla, missä kaikkien pitää pystyä todistamaan, että tuntee jonkun julkkiksen... :?
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
apollo
Christopher Lorenzo

inka03 kirjoitti:Heh, tunnen henkilökohtaisesti useammankin julkkiksen.
Tässä on pientä kokoelmaa sun julkkistutuista, selasin vähän foorumia ja tällaista tekstiä olet kirjoittanut.

- Tunnen Timpan ihan henkilökohtaisesti ja hän on oikeesti todella ihana ihminen! Istuu elinkautistaan edelleen,koska Halonen ei armahtanut. (Pia Talaskaaren tappaja sekä taksikuskin surmaaja, nimi Timo Tuhkanen tai Timonen)

- Tunnen Mikan hyvin! (Mika Muranen)

- Seksuaalirikosten puolella on ketju jossa otsikko jotenkin että 12-vuotias raiskattiin jyväskylässä. Kato se ketju.
Itse tunnen pari näistä tekijöistä henkilökohtaisesti

- Masin näin viimeks viime kesänä ja riskissä kunnossa oli. ("Samuraitappaja", 2007, JKL)

- Tunnen henkilökohtaisesti tekijän. (Varsusmies, joka tuomittiin raiskauksen yrityksesä ilmasotakoulussa)

Tässä ne, mitäkä nopsaan kaivoin. Varmaan jäi vielä monta ihanaa tuttuasi mainitsematta.

Tietenkin lisäksi tunnet JKL:n kerman, kuten esim. Mika Liljeroosin (miehen polttaja) ja jne. Että sellaista, voisit kertoa niiden julkkistuttujen nimiäkin kun nämä venkulatkin paljastat tuntevasi. Ei taida löytyä yhtään nimeä :lol:
inka03
Harjunpää

Sua näköjään häiritsee suunnattomasti kun et tiedä kuka olen.
Miten sua voi vaivata niin paljon se, että tiedän nämä kyseiset ihmiset.
Mun mielestä he eivät ole mitään "kermaa".
Itse en edelleenkään kuulu samaiseen ryhmään,Kun sinä olet luokitellut nämä ihmiset johonkin tiettyyn kastiin.
Mikä sua riivaa????
Sulla on selkeästi asenne ongelma mun suhteen.
Älä vaivaa päätäsi jos se tekee noin kipeää.
Tosi aikuismaista käytöstäkin osaat osoittaa..
inka03
Harjunpää

ja täällähän näistä "venkuloista" juuri puhutaan. Sen mukainen on murha info.
Enhän mä ole väittänytkään että esim lirkki on joku julkkis.
Meni hieman ohi tuo sun juttus.
Laita vaikka yv:tä tulemaan jos on jotain kysyttävää.Vai haluatko kaikkien juuri näkevän solvauksesi???
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

inka03 kirjoitti:Sua näköjään häiritsee suunnattomasti kun et tiedä kuka olen.
Miten sua voi vaivata niin paljon se, että tiedän nämä kyseiset ihmiset.
Mun mielestä he eivät ole mitään "kermaa".
Itse en edelleenkään kuulu samaiseen ryhmään,Kun sinä olet luokitellut nämä ihmiset johonkin tiettyyn kastiin.
Mikä sua riivaa????
Sulla on selkeästi asenne ongelma mun suhteen.
Älä vaivaa päätäsi jos se tekee noin kipeää.
Tosi aikuismaista käytöstäkin osaat osoittaa..
Heheh, inka hyvä, en usko että kyse olisi siitä, että täällä haluttaisiin tietää sun henkilöllisyytesi. (ainakin mulle se on ihan yks lysti, koska en muitakaan nykäskyläläisiä tunne)
Vaan kun tuo "tietäminen" on vähän eri asia kuin "tunteminen", niin siksi vaan sulta noita lisäselvityksiä tivataan :roll:
Ja jos luulet oman käytöksesi olevan aikuismaista, niin siinä kyllä erehdyt... ainakin mä olen saanut sun kirjoituksistasi aika kakaramaisen kuvan (sad, but true) :?
Juu, täällä kyllä puhutaan murhista ja venkuloista, mutta aika harva kuitenkaan näyttäisi puolustelevan niitten venkuloitten tekemisiä yhtä innokkaasti kuin sinä...
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
John Smith
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja John Smith »

Venkuloilla on aina bändäreitä, ainakin jos ne on niin kuuluisia että on nimeltä mainittu (tai jopa haastateltu) Alibissa. Mitä pahempaa on tehty, sen parempi. Tää on muuten se juttu, joka mua itseäni ihmetyttää eniten. Jotenkin ymmärtää, jos joku moottoripyöräjengiläinen yms. saa ihailijan - ehkä sitä joku nainen saa turvallisuudentunnetta sellaisesta - mutta kun esimerkiksi sarjamurhaajat saa faneja vieläkin enemmän? Ei luulisi olevan hyvä iskurepliikki, että oon raiskannut ja tappanut 23 naista, eli mennäänkö meille vai teille? Toisaalta saa ilmeisesti vanhat ja rumat pedofiilitkin kasapäin naispuolisia ihailijoita, eli kai tässä pitää lakata ihmettelemästä.
"Vain fakiiri kusee tumppeja."
- Vanha viidakon sanonta
apollo
Christopher Lorenzo

inka03 kirjoitti:Sua näköjään häiritsee suunnattomasti kun et tiedä kuka olen.
Ei vois vähempää kiinnostaa, eikös sitä niin sanota, että ystävät kertovat paljon sinusta itsestäsi?
Mikä sua riivaa????
Eipä juuri mikään, ehkä lievä peliriippuvuus ja päihdeongelma.
Vai haluatko kaikkien juuri näkevän solvauksesi???
Ei haittaa, antaa tulla vaan. Tästäkin sain jo hyvät naurut.

PS. Oliko niitä henkilökohtaisia julkkistuttuja(kin)?
Loka
Alibin Kestotilaaja

apollo kirjoitti:
Mikä sua riivaa????
Eipä juuri mikään, ehkä lievä peliriippuvuus ja päihdeongelma.
:lol:

Voin vinkata sulle vertaistukea. :lol:
apollo
Christopher Lorenzo

Loka kirjoitti:Voin vinkata sulle vertaistukea. :lol:
Jos tarkoitat vertaistuella rahakasta sökörinkiä, niin vinkkejä otetaan mielellään vastaan 8)
papillon
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja papillon »

No muutamaan on törmätty, Baddingin tunsin melko hyvin, Handen kanssa taas Härässä usein kaljalla, kaikenlaisia niitä riittää.
Hamletissa aikoinaan tuli näyttelijöiden kanssa tutuksi väistämättä.

Mieleenpainuvin on kuitenkin seuraava, usein toistunut tapaus:

Olin Rööperissä 70 - 80 luvun taitteessa sivutoiminen tsilari, opiskelukämppä tuli siinä sitten samalla.

Oman talon väki oli melko ynseää, ikävää porukkaa, ei ne juuri jutelleet, paitsi yksi tumma, kaupunginorkesterin oboisti, kiitokset vaan näin jälkikäteen Vivaldin Vuodenajat levystä, jos olet kuulolla. No niin:

Melko usein kävi niin että kun lakaisin siinä katua, paikalle tuli tyylikäs herrasmies pienen mustan villakoiransa kanssa, juu...se se oli tai spanieli...villakoira.

No mies tuli kohdalle, nosti hattuaan, talvisin se oli krimihattu sen muistan.

" Mitäs talonmiehelle tänään kuuluu? " tms sellaista oli kysymys.

Jutteli sitten niitä näitä, usein oli himuista akkaansa paossa, ulkoilemassa.

Ai kuka mies oli?

Hän oli Tauno Palo. :lol:
Loka
Alibin Kestotilaaja

apollo kirjoitti: Jos tarkoitat vertaistuella rahakasta sökörinkiä, niin vinkkejä otetaan mielellään vastaan 8)
Kyllä peluri näköjään pelurin tuntee. 8) Absintit tarjoan minä.
Mariacka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

John Smith kirjoitti:Mitä pahempaa on tehty, sen parempi. Tää on muuten se juttu, joka mua itseäni ihmetyttää eniten. Jotenkin ymmärtää, jos joku moottoripyöräjengiläinen yms. saa ihailijan - ehkä sitä joku nainen saa turvallisuudentunnetta sellaisesta - mutta kun esimerkiksi sarjamurhaajat saa faneja vieläkin enemmän? Ei luulisi olevan hyvä iskurepliikki, että oon raiskannut ja tappanut 23 naista, eli mennäänkö meille vai teille? Toisaalta saa ilmeisesti vanhat ja rumat pedofiilitkin kasapäin naispuolisia ihailijoita, eli kai tässä pitää lakata ihmettelemästä.
Tätä(kin) on tutkittu. Joku saa mystistä voimaa ja itsetuntoa voittamattoman toisten tappajan kanssa hengatessaan, jotakin taas kiehtoo pahuus itse. Melko varmaa on se, ettei kukaan näistä ihailijoista ole henkisesti tasapainoinen.
Vastaa Viestiin