N.B.K.
Juu mutta se tapaus ei ollut muistaakseni vielä silloin ratkennut, eli ei ollut tietoa siitä, minkä ikäinen tekijä oli kysymyksessä.apollo kirjoitti:Olihan tuo vitsi? Itteeni nauratti tuo teksti lähinnä. Äijä kovistelee jollekkin 16-vuotiaalle pennulle.IDDI kirjoitti:En ota muuten kantaa äijien toimintaan mutta on pakko myöntää, että Johanssonin osakkeet nousi mun silmissä hitusen, kun näin TV:stä sen oikeudenkäynnin, mihin Johansson käveli sen "TRY ME ASSHOLE" kyltin kanssa.
Se oli mielestäni hemmetin hieno tempaus ja osoittaa, että edes tietyt moraaliset arvot on miehellä kohdallaan.
Kyttä vai konna, äijä vai donna? (sen tietää supo)
-
ninjalisko
- Vähänniinkuharrastaja
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
-
kakojootti
- Olivia Benson
Kososet on Martsarista eika mistaan vitun Myrtsista. Ite olen Martsarissa ikani vaikuttanut. Paavali, Iso Peetu, Kami jne. Tiedan kylla ketka niista Kososista on hakissa, mutta mita valia silla on. Leiska eli Jani on tod. nak. johdossa. Terveisia Janne Solvallalle. A.K.A. "Angel Eyes".
T. Metro LSO1
T. Metro LSO1
Viimeksi muokannut Waingro, La Loka 04, 2008 3:27 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Olikohan sen paikan nimi kuitenkin K...mäki, jolla taas ei oikeesti ole mitään tekoa oikean Martsarin kanssaWaingro kirjoitti:Kososet on Martsarista eika mistaan vitun Myrtsista. Ite olen Martsarissa ikani vaikuttanut. Paavali, Iso Peetu, Kami jne. Tiedan kylla ketka niista Kososista on hakissa, mutta mita valia silla on. Leiska eli Jani on tod. nak. johdossa. Terveisia Janne Solvallalle. A.K.A. "Angel Yeyes".
T. Metro LSO1