Vittuiluketju teille, olkaa hyvä
-
Patricia C. Itämaa
- Javier Pena
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher
-
hidas mutta heikko
- Lauri Hanhivaara
Jack the Ripper kirjoitti:Hiljaa ämmät! Vittu täällä kuule omia ajatuksiakaan!![]()
![]()
Älä ainakaan Kyllille rupee perkeleen suurrikollinen! Onko sulla edes niitä ajatuksia joita voisit kuunnella!
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
En vieläkään tiedä miksi vihaatte markjaa. 
Ne mielipiteet mitä olen itse saanut luettavakseni tietyissä ketjuissa häneltä ovat olleet ihan ok.
Onko vika minussa vai teissä, senkin.. runkkarit. (Vittuiluketjuhan tämä oli, perkele.)
Ne mielipiteet mitä olen itse saanut luettavakseni tietyissä ketjuissa häneltä ovat olleet ihan ok.
Onko vika minussa vai teissä, senkin.. runkkarit. (Vittuiluketjuhan tämä oli, perkele.)
One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher
Etkös vodka vois vaihtaa tuon avataren? Häiritsevää tuollainen sairas mulkkaus ja kun tietää mitä tuo poju on tehnyt. Suomi24:llä votukkaa pidetään häiriintyneenä pikkupoikana ja ei vähiten tuon Columbine-vihkineisyyden vuoksi.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"