Wille Rydman: Lähentely- ja ahdistelusyytöksiä, kohu kirjoituksistaan - ei syytettä

Tänne keskustelut politiikasta siihen liittyvästä korruptiosta yms.
CSI
Michael Knight

Re: Kokoomuksen Wille Rydman - lähentely- ja ahdistelusyytökset

Viesti Kirjoittaja CSI »

Skloddi kirjoitti: La Heinä 09, 2022 11:20 pm Herra Pennanenhan ei ole vasemistoliittoon tai muihinkaan "oikeisiin" pulueisiin koskaan kuulunut. Aiemmin oli piraattipuolueen jäsen ja puheenjohtaja, nykyään on jonkin itse perustamansa avoimeksi puolueeksi kutsutun toisen marginaalipuolueen hahmo ja puheenjohtaja. Ihan marginaalitoimija valtakunnan tasolla siis. Jos maailmassa on virhe, ja Petrus joskus kansanedustajaksi päätyy, voit olla varma, että hänen hölmöilyistään kirjoitetaan. Nyt niistä ei kirjoita kuin Seiska. :mrgreen:
Olen aika varma, ettei hänen jutuistaan kirjoita kukaan vaikka olis kansanedustajakin,koska näin se Suomi tällä hetkellä vaan toimii.

Eihän niistä SDP:n setämiehistäkään kirjoiteta.

Joo, tosiaan piraattipuolueesta lähti tai joutui pihalle...perusti jonkun ihme "Avoin puolue" sössötyksen, joka ei sattunesta syystä herran masinoimana oikein lentänyt. Kuulemma ollut RKP:n listoilla kuntavaaleissa eli oikea arvopohja löytyy. Lisää vaan mamuja Soomi täyteen.

Pennas-ketju: viewtopic.php?t=32578
-NILS-
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
CSI
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja CSI »

Likeavirgin kirjoitti: La Heinä 09, 2022 11:25 pm Ja toiseksi Pennasta ei ole kaiketi syytetty mistään, vaikka vähän outo tyyppi onkin.
Ei Rydmanistakaan poliisi löytänyt syytettävää, vaikkei ole edes outo tyyppi.
palokirves
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja palokirves »

CSI kirjoitti: La Heinä 09, 2022 11:26 pm
Skloddi kirjoitti: La Heinä 09, 2022 11:20 pm Herra Pennanenhan ei ole vasemistoliittoon tai muihinkaan "oikeisiin" pulueisiin koskaan kuulunut. Aiemmin oli piraattipuolueen jäsen ja puheenjohtaja, nykyään on jonkin itse perustamansa avoimeksi puolueeksi kutsutun toisen marginaalipuolueen hahmo ja puheenjohtaja. Ihan marginaalitoimija valtakunnan tasolla siis. Jos maailmassa on virhe, ja Petrus joskus kansanedustajaksi päätyy, voit olla varma, että hänen hölmöilyistään kirjoitetaan. Nyt niistä ei kirjoita kuin Seiska. :mrgreen:
Olen aika varma, ettei hänen jutuistaan kirjoita kukaan vaikka olis kansanedustajakin,koska näin se Suomi tällä hetkellä vaan toimii.

Ei toimi. Kuten Rydmanin tapauksesta voimme havaita. Itsellä ei olisi tullut mieleen 24-vuotiaana metsästää 14-vuotiaita, mutta en omaakkaan pedofiilisiä taipumuksia.
Viimeksi muokannut palokirves, La Heinä 09, 2022 11:32 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Even Steven kirjoitti: Ke Maalis 01, 2023 9:54 pm Olen ollut pakkohoidossa viimeiset 10 vuotta.
CSI
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja CSI »

palokirves kirjoitti: La Heinä 09, 2022 11:30 pm

Ei toimi. Kuten Rydmanin tapauksesta voimme havaita.

Rydmanin tapauksesta voimme nimenomaan havaita, että Suomi toimii juurikin noin. Ne setämiehet ristiinnaulataan mediassa, joilla ei ole oikea arvopohja. Vaikka poliisi ei ole edes rikosta löytänyt, niin naulataan silti.

Sopivissa oloissa saatetaan myös rikos keksiä ja naulata sillä. Jos ei rosis ja tavissyyttäjä tajua, niin valtakunnansyyttäjä ja KKO kyllä hoitavat homman.
Viimeksi muokannut CSI, La Heinä 09, 2022 11:33 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
palokirves
Axel Foley

CSI kirjoitti: La Heinä 09, 2022 11:32 pm
Rydmanin tapausesta voimme nimenomaan havaita, että Suomi toimii juurikin noin. Ne setämiehet naulataan, joilla ei ole oikea arvopohja.
Poliittista älämölöä, mutta vastataan. Onko sinulla näyttöä noista kansanedustajan toimivista setämiehistä, jotka ovat metsästäneet pikkutyttöjä ja heistä ei ole media kirjoittanut?
Viimeksi muokannut palokirves, La Heinä 09, 2022 11:34 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Even Steven kirjoitti: Ke Maalis 01, 2023 9:54 pm Olen ollut pakkohoidossa viimeiset 10 vuotta.
Likeavirgin
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja Likeavirgin »

CSI kirjoitti: La Heinä 09, 2022 11:29 pm
Likeavirgin kirjoitti: La Heinä 09, 2022 11:25 pm Ja toiseksi Pennasta ei ole kaiketi syytetty mistään, vaikka vähän outo tyyppi onkin.
Ei Rydmanistakaan poliisi löytänyt syytettävää, vaikkei ole edes outo tyyppi.
Löysi kyllä, mutta syyteoikeus oli Miljan kohdalla vanhentunut. Näitä juttuja on vuosikymmenen verran piiloteltu ja uhreja voi tulla enemmänkin Wille "lapsenystävä" Rydmanin nimiin nyt kun kenttä on avattu ja tuotu käytös yleiseen tietoon. Pennasesta olevat jutut on pelkkiä huhuja, joita oikeistosiipi toki mielellään levittää tosiasioina.
CSI
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja CSI »

Likeavirgin kirjoitti: La Heinä 09, 2022 11:33 pm Löysi kyllä, mutta syyteoikeus oli Miljan kohdalla vanhentunut.
Mistä Rydmania olisi Miljan tapauksessa syytetty, jos se olisi ollut mahdollista?

Tietääkseni poliisi ei edes erityisemmin tutkinut Miljan juttua koska jutun ikä, mutta täällä näköjään taas tiedetään asiat "paremmin". HyyZärin suorittaman "esitutkinnan" perusteella täällä netti-inkvisitio istuu jälleen?
Skloddi
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja Skloddi »

Eihän niistä SDP:n setämiehistäkään kirjoiteta.

Joo, tosiaan piraattipuolueesta lähti tai joutui pihalle...perusti jonkun ihme "Avoin puolue" sössötyksen, joka ei sattunesta syystä herran masinoimana oikein lentänyt. Kuulemma ollut RKP:n listoilla kuntavaaleissa eli oikea arvopohja löytyy. Lisää vaan mamuja Soomi täyteen.
Oman puolueen "nuorisopiiristä" löytyi kuitenkin toistakymmentä nuorta naista puhumaan, vaikkei poliisi ainakaan toistaiseksi löytänyt mitään syyteltävää, niin jossain vaikuttaisi olevan vika. Systeemissä vai ehkä sittenkin ihmisessä?

Keitä ovat nuo mainitut demarisedät? En ole sisäpiiriä, enkä seuraa äärilankoja, niin kiinnostaa.

Ps. Sama Teittinenhän kirjoitti sen ensimmäisen paljastusjutun Baltazarin kultista, jonka täällä aika monet nimimerkit repivät demareiden synniksi kaikkinensa, vaikkei varsinaisesti demari pahemmin ollutkaan, mitä nyt hännysteli heitä kyllä ilmeisesti. Olen aivan varma, että Suomi ja Helsingin Sanomat yhtenä journalistisena kivijalkana toimii just niin, että jos jossain mätää, sitä kaivellaan. Ihan riippumatta puolueesta. Se ei ehkä sovi agendaan kaikille, mutta näin se nyt vain on. Se on valitettavaa, että per*eilijöitä sattuu toisten saaviin enemmän kuin toisten. Se kertoo ehkä valintaprosessin puutteista enemmän kuin puolueesta itsessään.
palokirves
Axel Foley

CSI kirjoitti: La Heinä 09, 2022 11:32 pm
Sopivissa oloissa saatetaan myös rikos keksiä ja naulata sillä. Jos ei rosis ja tavissyyttäjä tajua, niin valtakunnansyyttäjä ja KKO kyllä hoitavat homman.
Ymmärrät varmaan itsekkin kuinka vainoharhaiselta tuollaiset kuulostavat?
CSI
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja CSI »

palokirves kirjoitti: La Heinä 09, 2022 11:33 pm Onko sinulla näyttöä noista kansanedustajan toimivista setämiehistä, jotka ovat metsästäneet pikkutyttöjä ja heistä ei ole media kirjoittanut?

Miksi niiden pitäisi olla kansanedustajia? Eihän Rydmankaan sitä ollut silloin kun hänen väitetään ahdistelleen.

Kaksoisstandardit käytössä?

Ei minulla näyttöä ole, mutta jos pääministeriä on uskominen, niin ahdisteltu on.
palokirves
Axel Foley

CSI kirjoitti: La Heinä 09, 2022 11:39 pm

Miksi niiden pitäisi olla kansanedustajia? Eihän Rydmankaan sitä ollut silloin kun hänen väitetään ahdistelleen.

Ei minulla näyttöä ole, mutta jos pääministeriä on uskominen, niin ahdisteltu on.
Koska kansanedustajalla oletetaan olevan eri standardit maineen osalta toimessaan kansan edustajana, kuin jollakin lapion heiluttajalla.

Laita linkkiä lähteeseen, jossa pääministeri toteaa tulleensa pikkutyttönä kansanedustajan saalistamaksi.
Viimeksi muokannut palokirves, La Heinä 09, 2022 11:42 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Likeavirgin
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja Likeavirgin »

palokirves kirjoitti: La Heinä 09, 2022 11:33 pm Onko sinulla näyttöä noista kansanedustajan toimivista setämiehistä, jotka ovat metsästäneet pikkutyttöjä ja heistä ei ole media kirjoittanut?

Ei Sanna ole sanonut, että häntä olisi ahdistellut setämiehet, tai että he olisivat olleet SDP:n piiristä? Nuo ovat omia kuvitelmiasi.

Rydman oli kokoomusnuorten johtaja eli koulunkäyntiavustajaan verrattavissa oleva tuki- ja turva politiikasta kiinnostuneille lapsille. Mutta Rydmania poliittisen opastuksen sijaan kiinnostivat lapset täysin muista syistä.

Ja eikös Rydmanin setä, vai ukki mennyt naimisiin 30-vuotiaana 16-vuotiaan tytön kanssa? Taitaa olla pervoja koko Rydmanin suku ja kieroonkasvaminen tapahtunut vanhempien / sukulaisten opastuksella.
Viimeksi muokannut Likeavirgin, La Heinä 09, 2022 11:45 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
CSI
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja CSI »

palokirves kirjoitti: La Heinä 09, 2022 11:41 pm

Koska kansanedustajalla oletetaan olevan eri standardit maineen osalta toimessaan kansan edustajana, kuin jollakin lapion heiluttajalla.
Ok. Rydman sai juuri vapauttavan kortin sitten. Hän ei ollut kansanedustaja 12 vuotta sitten jolloinka nuo Hesarin väittämät jutut alaikäisjutut tapahtuivat.
palokirves
Axel Foley

CSI kirjoitti: La Heinä 09, 2022 11:42 pm
Ok. Rydman sai juuri vapauttavan kortin sitten. Hän ei ollut kansanedustaja 12 vuotta sitten jolloinka nuo Hesarin väittämät jutut alaikäisjutut tapahtuivat.
Vai niin. Saat sinä antaa vapauttavia kortteja vaikka Putinille.Ketään se ei tosin kiinnosta. Kyllä kansanedustajien rötöksistä ja sikailuista on kirjoiteltu lehdissä vaikka he eivät vielä silloin olleet kansanedustajia.
Viimeksi muokannut palokirves, La Heinä 09, 2022 11:45 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
CSI
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja CSI »

Likeavirgin kirjoitti: La Heinä 09, 2022 11:42 pm Ei Sanna ole sanonut, että häntä olisi ahdistellut setämiehet, tai että he olisivat olleet SDP:n piiristä? Nuo ovat omia kuvitelmiasi.

Totta, mutta hän on sanonut, että ne on tapahtuneet puolueen (SDP) tilaisuuksissa.

Kokoomuksen tai keskustan setämiehetkö siellä on sitten olleet vierailemassa, LOL?

Vai täditkö siellä on Sannaa kähmineet?

Nyt valoja päälle, kiitos.
Vastaa Viestiin