Lähinnä olin samaa mieltä turhanpäiväisestä jankkaamisesta, jonka seasta on joskus vaikea löytää luettavan arvoiset kohdat. Pitäisi varmaan alkaa laitella estoja että olisi helpompi löytää asiaa.Murheli kirjoitti: Ke Heinä 13, 2022 7:06 pmItse taas olen sitä mieltä, että harvemmin kannattaa alkaa kirjoitella, jos ketjua ei ole kokonaan lukenut. Myönnän kyllä sen joissain tapauksissa olevan todella työlästäWhicher kirjoitti: Ke Heinä 13, 2022 6:48 pmMuuten olen samaa mieltä, mutta tässä nyt oli kuitenkin vasta 10 sivua. Ja aina tietenkin kannattaa lukea aloitussivu(i)lta mistä ylipäätään on kyse, ennen kuin skippaa loppuun.Solttuetsivä kirjoitti: Ke Heinä 13, 2022 2:27 pm Ei näitä ketjuja kukaan pysty lukemaan alusta asti.
Usein ihan turhanpäiväistä jankkaamista sivutolkulla tai sellaista öyhötystä ja trollaamista ettei kenenkään mielenkiinto voi riittää koko ketjun lukemiseen alusta saakka.
Todellakin suosittelen ketjun lukemista kokonaan, mutta jossain 1000+ -viestin ketjussa se ei monelle ole ajallisestikaan mahdollista vaikka viitsisikin. Silloin pitää vain koettaa valikoiden päästä jyvälle, jos aivan pakko on päästä jotain sanomaan. Yleensä ylipitkissä ketjuissa informaatioarvo on jo niin lähellä nollaa, että ei edes kannata.