Oli myös huhu, että Nelan petroskoilaisen miesystävän sukulainen olisi halunnut ostaa BSn kampaamon. Ja BSn miesystävällä on (oli?) petroskoilaisia fb-kamuja.edna kirjoitti: To Heinä 21, 2022 8:01 pm Birgitta Silander nähtiin viimeksi 24.08.2015
Nela Utkina nähtiin viimeksi 09.09 2015
BS:n näki miesystävä aamulla
NU:n näki aviomies edellisenä iltana.
Mikä näitä naisia tai miehiä yhdistäisi?
NU:n aviomiehen työpaikka oli BS:n kampaamon lähellä.
NU ja miehensä olivat ulkomaalaisia
BS taas reissasi paljon maailmalla
Oliko Startup firmalla jotain yhteyttä kampaamon ja BS:ään.
BS katosi yllättäen.
Hänestä tehtiin katoamisilmoitus 28.08.15 poliisille, miesystävän ja sisaren toimesta.
Lehdissä hänen katoamisestaan kerrottiin vasta kolmen viikon päästä.
Tällä välillä NU katosi ja alkoi valtava mediamylläkkä.
BS:tä vaiettiin tyystin. Hänet unohdettiin ja todistusaineisto hävisi.
Oliko BS:n katoaminen jotenkin NU:n syy poistua näistä kuvioista.
Tai jokin osasyy.
On kyllä ehkä kaukaa haettu.
Nela kävi itärajan takana jonkin aikaa ennen katoamistaan. Ehkä siinä oli jotain häneen päätöksestään tehdä omakohtainen ratkaisu?
Olen aikoinani syventynyt tähän BSn tapaukseen todella laajalti (Ruusumaan ei tarvitse kommentoida tähän viestiini, kiitos!) Siis tiedän nuoren kampaajan hänen äitinsä jsenaikaisten fb-sivujen perusteella todella paljon , siis kampaajan ja veljiensä silloisesta elämästä aika paljon.
Samoin miesystävällä oli parikin tuttavaani fb-kamuina. Ja yhden kautta kuulin/s-postitse Espanjasta asioita, jotka sitten peruuttiinkin heti...
Samoin olen tutkinut/etsinyt BSn sukulaisia hänen kesäpaikkansa (suvun yhteisen?) kautta. Eräs samanniminen (sukunimi) asuu jollain itäisillä paratiisisaarilla...
Olen tullut sellaiseen ratkaisuun, 1. että jos BS katosi (todennäköisimmin) jonnekin ulkomaille, niin mystiikka hänen katoamisestaan selittyy niin, että koko kampaamossa kokoustelu oli lavastusta (ja siksi nuori kampaaja ei ilmoittanut katoamisesta ja samoin miesystäväkin vasta myöhemmin. BS saattoi tuohon aikaan lähteä matkalle, siksi puhelin saapui Tennispalatsin linkkiin. Ja kun BS matkusti eteenpäin, niin hän sammutti puhelimensa. Vaihtoehtona oli lento tai ehkä Ruotsiin laivalla ja sitten Arlandasta minne tahansa. Eihän häntä silloin etsitty.
Ja pankkiasiat, ihmisillä voi olla useitakin pankkitilejä jaeri maissa. Itsellänikin on ja olen vuosikymmenet hoitanut nettipankin kanssa kaikki maksuni. Ja osa on mennyt suoraveloituksena. Siis mikä estäisi sen, että BSn yhtiövastike maksettiin suoraan/tai netin välityksellä BSn tilille tulleesta eläkkeestä. Siis onko poliisi päässyt tutkimaan BSn tilejä? Onko se mahdollista? - Tai sitten BS on maksanut kaikkikulut ulkomaalaisesta pankista.
2. Jos tuo edellinen ei ole tapahtunut, niin veikkaan nuoren kampaajan ( ja äitinsä ns avustajana) tietävän, mitä BSlle on tapahtunut?