Pohdiskeleva JohnKimble
Kuvan kokoa kohtuullistettu
-NILS-
Olisit kardemummi käynyt kouluja aikoinasi, niin sinun ei tarvitsisi tehdä kuvan kaltaisten ihmisten hommia.Punkk_ari kirjoitti: To Elo 04, 2022 2:13 am Näin kolmivuorotyöläisenä ihmetyttää mikä sinut saa aina valvomaan öisin ja miksi et hae apua itsellesi?
Miten tyhmä olet kun sitten kuitenkin annat huomiota? Minä vastaan puolestasi,olet aivan vitun tyhmä hiivainen emakko.Alex Smith kirjoitti: To Elo 04, 2022 10:53 am
Ei kannata huomioida ollenkaan, huomio saa roiskimaan seinille.
putsari kirjoitti: To Elo 04, 2022 12:39 am Murha.infon suuren ajattelijan JohnKimblen epätoivo naurattaa.![]()
100706-Neanderthal-vmed-715a.jpg
Pohdiskeleva JohnKimble
strömmingen kirjoitti: To Elo 04, 2022 11:19 amEi edes Ruotsissa anneta murhatuomioita alle viikon sisällä tapahtuneesta. Siinä on kaikenlaista byrokratiaa ennen sähkötuolia.John Kimble kirjoitti: Ke Elo 03, 2022 9:11 pmYllä olevasta videolta otetusta kuvakaappauksesta näyttäisi että on arabi tuo kuristava vartija. Eli ei ruotsalainen vaan ählämi matu. Eivät uskaltaneet antaa murhasta tuomiota kun olisi alkanut muslimimellakat taas.annaanna kirjoitti: Ke Elo 03, 2022 8:54 pm
Kumpikin näyttää olevan ruotsalaisia.
Keksitkö mielikuvituksestasi nuo matut viestiisi![]()
Mummi taas kolmivuorotyössään.Punkk_ari kirjoitti: To Elo 04, 2022 4:21 pm Alex Smith, minusta vaikuttaa siltä, että Te kaikki olette jossain mielenterveyskuntoutujien asumisyksiköissä asuvia inceleitä. Huolehtivaa äitiä Teillä tuskin koskaan on ollutkaan. Eikä Teillä ole muuta elämää kuin internet. Minun puolestani saatte haukkua minua ihan niin paljon kuin haluatte. Olen kuitenkin työelämässä ja minulla on harrastuksia sekä naisystävänä muu kuin puhallettava barbara![]()
Piffiläiset harvoin ovat töissä vaikka siitä unelmoivatkin.Punkk_ari kirjoitti: To Elo 04, 2022 4:21 pm Alex Smith, minusta vaikuttaa siltä, että Te kaikki olette jossain mielenterveyskuntoutujien asumisyksiköissä asuvia inceleitä. Huolehtivaa äitiä Teillä tuskin koskaan on ollutkaan. Eikä Teillä ole muuta elämää kuin internet. Minun puolestani saatte haukkua minua ihan niin paljon kuin haluatte. Olen kuitenkin työelämässä ja minulla on harrastuksia sekä naisystävänä muu kuin puhallettava barbara![]()
No, teidän kaljajarit ja öyghit on pään takia eläkkeellä, eikä teistä tietääkseni kukaan omaa minkäänlaista työhistoriaa. Sinäkin olet joku tukiasunnossa asuva transvestiitti.Tiinas kirjoitti: To Elo 04, 2022 6:36 pm
Piffiläiset harvoin ovat töissä vaikka siitä unelmoivatkin.
Ps . Ei kannata käyttää samaa nimimerkkiä kun incel-pif foorumilla, jossa kerrot ihan liikaa itsestäsi. Mutku ei tajuu?
En ole kiinnostunut politiikasta.Tiinas kirjoitti: To Elo 04, 2022 7:13 pm Punkkari from pif
0_YHYY-NYYH - senkin rasistit, vää-vöö.jpg
Meidän tietojemme mukaan kardemummi asuu juuri tuossa diakonissalaitoksen asuntolassa. Vai oletko juuri muuttanut pois?Punkk_ari kirjoitti: To Elo 04, 2022 8:49 pm
Ps. Minulla ei ole piffillä nimimerkkiä. Seuraan kyllä syvää päätyä, koska yksi hahmoista asuu melkein naapurissa (minun keittiön ikkunasta näkyy diakonissalaitoksen asuntola).
Vai että laivaston tiedustelujoukot, kuuluikohan tehtäviin tiedustella mistä satamasta saisi täydennettyä perunavarastoja