ruusumaa kirjoitti: Ke Heinä 13, 2022 7:33 pm ^Mua kiinnostais myös.
Pelottava hyypiö. Mulla itsellä ei pelkoa, ikä ja ulkonäkö suojaa, mut on olemassa läheisiä jotka tuntee tämän kusipään.
Miksi ne tuommoisen ihmisen tuntee? Lapsuudesta?
ruusumaa kirjoitti: Ke Heinä 13, 2022 7:33 pm ^Mua kiinnostais myös.
Pelottava hyypiö. Mulla itsellä ei pelkoa, ikä ja ulkonäkö suojaa, mut on olemassa läheisiä jotka tuntee tämän kusipään.
No, ainakaan tähän mennessä ei ole tullut tietoon sarjamurhaajatyyppistä käyttäytymistä. Käsittääkseni myöskään Lammin tekemät raiskaukset eivät ole olleet erityisen väkivaltaisia.Murheli kirjoitti: Ke Heinä 13, 2022 7:09 pmMielenkiinnosta kysyn, koska tiedän sinun tällaisiin asioihin perehtyneen, niin onko tuollaisessa kehityskulussa suurikin riski, että kehittyy sarjamurhaajaksi, vai jäävätkö nämä sitten "vain" sarjaraiskaajiksi? Kiitos
Lyhyesti sanottuna olet väärässä.dazu kirjoitti: Ke Heinä 13, 2022 5:01 pm ^Lammi aloitti rikollisen uransa tappamalla tyttöystävänsä, joka halusi jättää hänet. Ennen tätä hänellä ei käsittääkseni ollut ollut mitään suurempia ongelmia. Vankilassaolo aikanaan hän käsittääkseni raiskasi vankilomalla asperger-tytön ja nyt aivan muutaman viime vuoden sisään mies on syyllistynyt kahteen raiskaukseen. Lisäksi Lammilla on nyt ollut tässä alkaen noin vuosi-pari vankilasta pääsystä(taposta saadun tuomion jälkeen) ollut ihmeellistä naisten ahdistelua ja kyttäämistä.
Kaikki viittaa siihen, että Lammi on kehittymässä sarjaraiskaajaksi, tai oikeastaanhan hän on jo sarjaraiskaaja. Tekijätyypiltään hänessä on piirteitä lähinnä voima -ja hallinta -tyypin sarjaraiskaajista.
Kehityskulku on siis ollut tyttöystävän murhasta sarjaraiskaajaksi.
Kyttääminen on objektiivisesti arvioituna aika hölmöä touhua. Varmaan ahdistavaa uhrien kannalta, mutta Lammista itsestään se antaa lähinnä idiootin kuvan.
No tätä oon ihmetellyt.Kurpa kirjoitti: Ti Elo 23, 2022 10:35 am Mistähän tää jätkä noita puhelinnumeroita kaivelee? Harva niitä luetteloihin enää ilmoittelee. Ehkä urkkii nettikaupantekojen yhteydessä? Vai jeesiikö joku viranomaisten tiedonhankintavaltuudet omaava kaveri tai sukulainen?
Onko tietoa missäpäin Kajaania?ruusumaa kirjoitti: La Heinä 16, 2022 4:30 pm Nyt tää idiootti on sitten edennyt Kajaaniin.
Vauvalla näkyy olevan ketju ja Naistenhuoneella uusi taas.
Joku äkkipysäys sille pitäis saada ja äkkiä.