Paras tapa hankkia kavereita Suomessa?
Joo, kas anteeksi, näissä pitkissä ketjuissa tulee luettua vain ihan viimeinen viesti, ja ajatus pätki taas pahemman kerran muutenkin.Maybrick kirjoitti:^ Tarkoitin viestin lähinnä Tirskikselle.
Minunkin ystäväni asui Lontoossa viitisentoista vuotta, mutta kyllästyi ilmastoon ja muutti Australiaan. Hän jätti Lontooseen todella hyvän työpaikan eikä ole vastaavaa löytänyt, mutta ei ole muuttoa katunutkaan. Australiassa on sitä mitä hän eniten haluaa: aurinkoa.
Lämpö on mukavaa, ja ainakin noin päällisin puolin lämpimissä maissa on mukavan rento elämäntyyli, mutta kaikkea ei voi saada... pitää sitten vaan matkustella. Ainakin auringottomassa ilmastossa tulee vähemmä ryppyjä ihoon...
Minä kuitenkin rakastan lämpöä ja aurinkoa, ja tää loputon talvi jo haittaa kovasti. Koko vuosi olin odottanut että tulisi kunnon kesä. Kyllä, Suomessakin ja Lapisa oli kunnon troopinen sää. Joksus 5 vuotta sitten, ja myös 2 vuotta sitten oli helletta. Mutta viime vuosi ja tämä vuosi on tosi kurjaa kesä.
^Kun se intiaanikesä kuitenkin harvemmin tänne tulee, niin Suomen kesässä on vaan opittava nauttimaan muista asioista. Nauti siitä, että luonto on vihreää ja kaunista, kesäsadekin on mukavan lämmintä, verrattuna talven alijäähtyneeseen sateeseen. Ja mikä parasta, kesällä sun ei kai tarvitse kulkea kuitenkaan villahousuissa ja toppavetimissä
.
Harmittaahan se välillä, jos viileää piisaa viikko tolkulla, mutta kesästä löytyy paljon muutakin kivaa kuin se helle, ne jutut pitää vaan itse nähdä
.
Harmittaahan se välillä, jos viileää piisaa viikko tolkulla, mutta kesästä löytyy paljon muutakin kivaa kuin se helle, ne jutut pitää vaan itse nähdä