Mitä et tekisi edes rahasta!
pakko sanoo et mä tekisin rahasta melkeen mitä vaan, ei mulla ole selkärankaa eikä moraalia.. huumeita vetäisin, ihmisen lihaa söisin, ja noista oisin valmis vielä itse maksamaan!
perheenjäseniä en voisi tappaa, muuten kävis mikä vaan kunhan hinnasta sovitaan
ai niin joo, aborttia en tekis rahasta, mut se kuuluu kans noihin perheenjäseniin..
perheenjäseniä en voisi tappaa, muuten kävis mikä vaan kunhan hinnasta sovitaan
ai niin joo, aborttia en tekis rahasta, mut se kuuluu kans noihin perheenjäseniin..
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Totta.Mike Manner kirjoitti:Kysymys kuuluukin, että mitä et tekisi.Spider kirjoitti:Tekisin rahasta melkein mitä tahansa.
Hmm... pistää ihan miettimään. Lyhyesti voisi ehkä sanoa etten tekisi mitään, mistä koituisi peruuttamatonta harmia itselleni, läheisilleni tai viattomalle (eläville!) sivulliselle.
Muutenhan sitä voisi vaikka ryhtyä huijaamaan eläkeläisiltä rahaa.
Mutta juu, söisin paskaa tai nolaisin itseni julkisesti jos se siitä olisi kiinni.
Ja tappaisin myös, jos ko. henkilö ansaitsisi sen jollain tapaa.
Helvetti on toiset ihmiset. (Jean-Paul Sartre)
Omia perheenjäseniä en kyllä lähtisi tappamaan. Enkä kyllä viatonta ihmistä. Mutta jos uhri olisi sellainen joka ansaitsee kuoleman ja tarjottu summa erittäin juuri ja kiinnijäämisriski pieni niin voisi harkitakin. En sitten tiedä tulisiko pupu tosipaikan tullen pöksyyn. Kaikenlaisia vastenmieliseltä tuntuvia (korrekti ilmaus) asioita voisi tehdä, jos tarjottu summa olisi riittävän suuri, turha siitä on jeesustella.
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher
-
John Smith
- Nikke Knatterton
Jos kastrointi luonaisi miljoonalla eurolla, niin paljonko pitäisi maksaa että antaisit kaivaa itseltäsi silmät päästä? Entä kaikkien raajojen amputointi, hinta?Jack the Ripper kirjoitti:En antaisi kastroida itseäni. Ehkä miljoonasta eurosta tämäkin onnistuisi kun olisin niin vanha että seksi olisi mielessä noin kerran kuussa...
"Vain fakiiri kusee tumppeja."
- Vanha viidakon sanonta
- Vanha viidakon sanonta