Mitä et tekisi edes rahasta!

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

En möisi toista munuaistani vieraalle. 8)
Nothing is quite what it seems
esmes-
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja esmes- »

pakko sanoo et mä tekisin rahasta melkeen mitä vaan, ei mulla ole selkärankaa eikä moraalia.. huumeita vetäisin, ihmisen lihaa söisin, ja noista oisin valmis vielä itse maksamaan!
perheenjäseniä en voisi tappaa, muuten kävis mikä vaan kunhan hinnasta sovitaan 8)
ai niin joo, aborttia en tekis rahasta, mut se kuuluu kans noihin perheenjäseniin..
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Spider
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja Spider »

Mike Manner kirjoitti:
Spider kirjoitti:Tekisin rahasta melkein mitä tahansa.
Kysymys kuuluukin, että mitä et tekisi.
Totta.

Hmm... pistää ihan miettimään. Lyhyesti voisi ehkä sanoa etten tekisi mitään, mistä koituisi peruuttamatonta harmia itselleni, läheisilleni tai viattomalle (eläville!) sivulliselle.
Muutenhan sitä voisi vaikka ryhtyä huijaamaan eläkeläisiltä rahaa. :roll:

Mutta juu, söisin paskaa tai nolaisin itseni julkisesti jos se siitä olisi kiinni.
Ja tappaisin myös, jos ko. henkilö ansaitsisi sen jollain tapaa.
Helvetti on toiset ihmiset. (Jean-Paul Sartre)
DonHessu
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

Amputaatioita itelleni
What you do... Makes you who you are.
vasikka
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja vasikka »

Omia perheenjäseniä en kyllä lähtisi tappamaan. Enkä kyllä viatonta ihmistä. Mutta jos uhri olisi sellainen joka ansaitsee kuoleman ja tarjottu summa erittäin juuri ja kiinnijäämisriski pieni niin voisi harkitakin. En sitten tiedä tulisiko pupu tosipaikan tullen pöksyyn. Kaikenlaisia vastenmieliseltä tuntuvia (korrekti ilmaus) asioita voisi tehdä, jos tarjottu summa olisi riittävän suuri, turha siitä on jeesustella.
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

En antaisi kastroida itseäni. Ehkä miljoonasta eurosta tämäkin onnistuisi kun olisin niin vanha että seksi olisi mielessä noin kerran kuussa... :roll:
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
John Smith
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja John Smith »

Jack the Ripper kirjoitti:En antaisi kastroida itseäni. Ehkä miljoonasta eurosta tämäkin onnistuisi kun olisin niin vanha että seksi olisi mielessä noin kerran kuussa... :roll:
Jos kastrointi luonaisi miljoonalla eurolla, niin paljonko pitäisi maksaa että antaisit kaivaa itseltäsi silmät päästä? Entä kaikkien raajojen amputointi, hinta?
"Vain fakiiri kusee tumppeja."
- Vanha viidakon sanonta
Bambinos
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Bambinos »

En pystyisi satuttamaan ketään/mitään elävää olentoa.
papillon
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja papillon »

^ No kuinka pystyt sitten tuon välttämäänkään?
Jo autolla liikkuminen tappaa itikan poikineen lyhyelläkin matkalla....tuskin askelta uskaltaa ottaa kun on jo kusiainen littana jne.
Vastaa Viestiin