Vaihtoehtoja on useita.Maybrick kirjoitti:^Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.
Linnanmäki kiihottaa kansanryhmää kohtaan EOA:n luvalla?!?
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Ahaa. Eli seuraavaksi kun sinä kirjoitat vaikkapa seksuaalirikokset -palstalle, se on pakko olla osoitus siitä, että olet itse raiskaaja, pedofiili, itsensäpaljastelija, jne. tms.? Vai mitä?Maybrick kirjoitti:^Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
-
Porin
Tai kun joku kirjoittaa rattijuopumus-tuomiosta niin kirjoitat että entäs homot ja mustalaiset ruotsissa hotellissa?markja kirjoitti: Ahaa. Eli seuraavaksi kun sinä kirjoitat vaikkapa seksuaalirikokset -palstalle, se on pakko olla osoitus siitä, että olet itse raiskaaja, pedofiili, itsensäpaljastelija, jne. tms.? Vai mitä?
-
Kalessin
- Adrian Monk
onneksi tällä palstalla on sinun kaltaisesi, kaikki "faktat" tunteva mies(?), joten eihän tässä ole hätä päivää.markja kirjoitti:Ei ole. Et vain tajua, mikä on todistustaakka, ei sen toteaminen ääneen ole henkilökohtaisuuksiin menemistä.Kalessin kirjoitti:argumetum ad hominem, sun faktojasi lainatakseni.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Joka itse kyllä kykenee vastaamaan muiden esittämiin lisäkysymyksiin ja perustelemaan pointtinsa pätevästi.Kalessin kirjoitti:onneksi tällä palstalla on sinun kaltaisesi, kaikki "faktat" tunteva mies(?), joten eihän tässä ole hätä päivää.markja kirjoitti:Ei ole. Et vain tajua, mikä on todistustaakka, ei sen toteaminen ääneen ole henkilökohtaisuuksiin menemistä.Kalessin kirjoitti:argumetum ad hominem, sun faktojasi lainatakseni.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
No mutta kai niin voi tehdä, jos on kiihottunut kansanryhmää kohtaan.Porin kirjoitti:Tai kun joku kirjoittaa rattijuopumus-tuomiosta niin kirjoitat että entäs homot ja mustalaiset ruotsissa hotellissa?markja kirjoitti: Ahaa. Eli seuraavaksi kun sinä kirjoitat vaikkapa seksuaalirikokset -palstalle, se on pakko olla osoitus siitä, että olet itse raiskaaja, pedofiili, itsensäpaljastelija, jne. tms.? Vai mitä?
-
Kalessin
- Adrian Monk
olen hyvinkin pitkälti samaa mieltä tästä asiasta. mutta onhan se tietty niin, että jossain vastauksissa jokainen lukion käynyt tietää mikä on todistustaakka ja toisissa ketjuissa jokainen peruskoulun käynyt tietää mikä on todistustaakka ja sitten joissain ketjuissa jokaikinen tietää mikä on todistustaakka. joten voimme tästä päätellä, että faktamies on laajentanut faktat omia käsityksiään vastaaviksi, jottei tarvitsisi jatkossa haaskata aikaa kysymyksiin vastaamiseen, kun se ei oikeastaan edes hänelle kuulu. ainoastaan kysymysten esittäminen kuuluu faktamiehen toimenkuvaan.Marsalkka kirjoitti:Joka itse kyllä kykenee vastaamaan muiden esittämiin lisäkysymyksiin jaKalessin kirjoitti:onneksi tällä palstalla on sinun kaltaisesi, kaikki "faktat" tunteva mies(?), joten eihän tässä ole hätä päivää.markja kirjoitti: Ei ole. Et vain tajua, mikä on todistustaakka, ei sen toteaminen ääneen ole henkilökohtaisuuksiin menemistä.
perustelemaan pointtinsa pätevästi.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
-
debbie
Mutta etkö huomannut KotKot-junaa? Se on varmasti samantasoinen kuin haaveilemasi possujuna. Kot Kot-vaunuun odottaessa saa kuunnella taukoamatonta kotkotkotkot-musaa, joka jää soimaan pitkäksi aikaa päähän.Kalessin kirjoitti:niin ja entäpä ne kaikki raskaana olevat ja sydän- ja verisuonisairauksia sairastavat joille annetaan ymmärtää, ettei heidän osallistumisensa laitteiden kieputuksiin ole ollenkaan asianmukaista ja jos jotain sattuu niin Linnanmäki ei ainakaan ota vastuuta asiasta???? Ette uskokaan millaiseen mielipahan kierteeseen allekirjoittanut miehensä kanssa joutuikaan taannoin käydessämme Linnanmäellä, emme siis voineet suositellusti mennä mihinkään muuhun laitteeseen kuin possujunaan ja sitäkään siellä ei ollut!!!! kyllä siis possujuna pitäisi vähintään olla!!!!
Silti se on niitä harvoja laitteita, joihin minäkin uskallan mennä.
-
synkempi hautajaisvieras
- Martin Beck
debbie kirjoitti:Mutta etkö huomannut KotKot-junaa? Se on varmasti samantasoinen kuin haaveilemasi possujuna. Kot Kot-vaunuun odottaessa saa kuunnella taukoamatonta kotkotkotkot-musaa, joka jää soimaan pitkäksi aikaa päähän.Kalessin kirjoitti:niin ja entäpä ne kaikki raskaana olevat ja sydän- ja verisuonisairauksia sairastavat joille annetaan ymmärtää, ettei heidän osallistumisensa laitteiden kieputuksiin ole ollenkaan asianmukaista ja jos jotain sattuu niin Linnanmäki ei ainakaan ota vastuuta asiasta???? Ette uskokaan millaiseen mielipahan kierteeseen allekirjoittanut miehensä kanssa joutuikaan taannoin käydessämme Linnanmäellä, emme siis voineet suositellusti mennä mihinkään muuhun laitteeseen kuin possujunaan ja sitäkään siellä ei ollut!!!! kyllä siis possujuna pitäisi vähintään olla!!!!
Silti se on niitä harvoja laitteita, joihin minäkin uskallan mennä.
Eli olet siis huomattavan rohkea.
.
.
kaukana poissa
.
kaukana poissa
.
Haluaisin myös Linnanmäeltä jonkinnäköisen vastauksen, ovatko he kenties lainkaan huomioineet kuinka paljon kärsimyksiä tuosta heidän rajoituksestaan aiheutuu henkilöille, jotka eivät edes käy Linnanmäellä.
Minulta kysytään toistuvasti, hyvin halventavaan sävyyn (samalla mahdollisesti hieman hihitellen), pääsenkö jo kaikkiin Linnanmäen laitteisiin. Se on loukkaavaa ja mielestäni myös syrjivää. Koen, että Linnanmäki rajoituksillaan loukkaa minun henkilökohtaista, henkistä koskemattomuuttani antamalla keinoja kokorajoittuneisuuteni pilkkaamiseen.
Minulta kysytään toistuvasti, hyvin halventavaan sävyyn (samalla mahdollisesti hieman hihitellen), pääsenkö jo kaikkiin Linnanmäen laitteisiin. Se on loukkaavaa ja mielestäni myös syrjivää. Koen, että Linnanmäki rajoituksillaan loukkaa minun henkilökohtaista, henkistä koskemattomuuttani antamalla keinoja kokorajoittuneisuuteni pilkkaamiseen.
-
debbie
Tyttäreni houkutteli ja manipuloi minut siihen karmeaan Linnunrataan, vaikka siinä tosiaan varoitellaan, ettei sovi herkkähermoisille. Kun se rakkine vähäksi aikaa pysähtyi (jatkaakseen sitten taas matkaa), pidin hirveää mäikettä tyttärelle, että kuinka hän kehtasi valehdella, että laitteessa "katsellaan tähtiä". Jäkätin niin kovaäänisesti, että edessä istuvat kääntyivät katsomaan minua . Tytär nauroi. Se oli todella hirveä kokemus ja sen jälkeen olen mennyt suosiolla Kot Kot-junaan.
-
LehtoLapsi
- Scooby-Doo
http://www.linnanmaki.fi/fi/valokarnevaali/laitteet
Turvarajat
Laitteiden pituusrajoitukset perustuvat laitevalmistajien määrittämään ja viranomaisten hyväksymään turvarajaan. Tämän vuoksi asiakkaittemme pituus tarkistetaan viimeistään laitteeseen mennessä. Mittaus suoritetaan kengät jalassa. Turvakaaret saattavat rajoittaa isokokoisten pääsyn laitteeseen.
Eli nähdäkseni kyse on asiakkaiden turvallisuudesta.
Eli eihän tässä ole linnanmäkeä syyttäminen vaan laitevalmistajia ja viranomaisia (ketä sitten lienevätkin).
Turvarajat
Laitteiden pituusrajoitukset perustuvat laitevalmistajien määrittämään ja viranomaisten hyväksymään turvarajaan. Tämän vuoksi asiakkaittemme pituus tarkistetaan viimeistään laitteeseen mennessä. Mittaus suoritetaan kengät jalassa. Turvakaaret saattavat rajoittaa isokokoisten pääsyn laitteeseen.
Eli nähdäkseni kyse on asiakkaiden turvallisuudesta.
Eli eihän tässä ole linnanmäkeä syyttäminen vaan laitevalmistajia ja viranomaisia (ketä sitten lienevätkin).
Tell me something, my friend. You ever dance with the devil in the pale moonlight?
Onpas. Pakkoko sitä on olla niin tiukkapipo, kun näkee että ihmiset kärsivät.LehtoLapsi kirjoitti: Eli eihän tässä ole linnanmäkeä syyttäminen vaan laitevalmistajia ja viranomaisia (ketä sitten lienevätkin).
-
LehtoLapsi
- Scooby-Doo