Ärsyttää Murha.infossa->

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

hidas mutta heikko
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja hidas mutta heikko »

Ärsyttää se, ettei minulla ole riittävästi aikaa tai tietoa kirjoitella rikosasioista tälle palstalle.

Ärsyttää se, ettei joillakin ilmeisesti ole edes sitä aikomusta kirjoitella mistään rikosaiheesta palstalle. Kuitenkin aihepiirin ohi menevistä jutuista kirjoitetaan tulenpalavalla raivolla. Näille ja kaltaisilleni pitäisi olla joku kiintiö: jokaista kymmentä rikoksiin liittyvää viestiä kohden saa kirjoittaa neljä viestiä vapaan keskustelun puolelle. :wink:

Ärsyttää myös oma avatar, pitäisi joku vähemmän silmille hyppivä keksiä. Mutta edelleen tuo kuvaa niin hyvin suhdettani tähän palstaan, että saa olla.
Mariella
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Mariella »

hidas mutta heikko kirjoitti: jokaista kymmentä rikoksiin liittyvää viestiä kohden saa kirjoittaa neljä viestiä vapaan keskustelun puolelle. :wink:
Arvaas paljonko sitten lisääntyisi se "kamala tapaus, muistan lukeneeni jutusta!" ja "-mää näin eilen jonku tyypin oliskoha ollu jostai jengist sil oli liivi ja moottori pyörä en kyl oo ihan varma olixe kuula vai ei!!!!!!!1!!!!111!!" -kommentointi. Mun mielestä on ainakin ihan hyvä, että pikkuisen mietitään mitä ketjuihin spämmätään tuonne asiapuolelle.
Nerot hallitsevat kaaoksen
rimma
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja rimma »

Niin ja itse taas tykkän paljonkin lukea noita rikosjuttuja ja mietiskellä niitä. Haluan pysyä aiheista perillä koska ne kiinnostaa ja lisäksi keskustella siinä samassa ehkä muista aiheista siinä ympärillä muissa topiceissa. Eli ei tarkoita et jos niihin ei kirjottele että ei niitä lukisi tai tietäisi tapahtumia. Mutta jos joskus tulee jotain sanottavaa senkin voi tehdä.
Lisäys:
Niin siis se mikä jäi sanomatta niin ärsyttää että pitää valittaa siitä miksi jotkut kirjottelee asia-aiheisiin jotakin tyhmää ja asiaan kuulumatonta mutta ei saisi myöskään kirjoitella vapaalle alueelle jos huvittaa kun siitäkin valitetaan.
Saatte vittuilla taas ihan rauhassa tästäkin viestistä kun satun mielipiteeni sanomaan :?
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Ärsyttää kun kaikki ei ymmärrä että rimma on oikees! Tieän pitää nyt heti tunnustaa että noin se menee kuin rimma sanoo yllä.

Pois vikova mieli minfosta!
Nothing is quite what it seems
rimma
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja rimma »

Niin no sitäpä just tarkotinki, mistäpä kuule arvasit ihan?
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
Maybrick
Perry Mason

^ Koska olen tismalleen samaa mieltä. Vikojen hakeminen ärsyttää. Tekee asiat vaikeiksi ja aiheuttaa estoja, kun ei uskalla kirjoittaa tyhmän leiman pelossa. :?
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

<-- Tuo kun joudun olemaan koira. "Mie en koirana kuole..."
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

"Mie en koirana kuole, siinä lähtee muutama muukin ukko samalla, muista se!"
:twisted: :twisted: :twisted:
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

^hahah, oliskohan se poliisikoira Rex sittenkin ollut parempi kuin Scooby Doo? :lol:
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

maija turjukka kirjoitti:^hahah, oliskohan se poliisikoira Rex sittenkin ollut parempi kuin Scooby Doo? :lol:
Ai sitäkö seuravana??? :twisted: :twisted: :twisted:
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

^ Kaikkein hauskinta noissa "titteleissä" on se, että voi aina vilkuilla Lokan viestejä niin tietää mikä on ns. viimeisin :D
Tirskis
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Tirskis »

Ärsytää se, kuinka jotkut kirjoittajat ovat ilkeitä. En nimittele, mutta molemmat alkavat sanalla M.
Maybrick
Perry Mason

Joo, ei täällä ole tapana nimitellä. Vai onko sinua nimitelty täällä Minfossa? Minua ei ole muut nimitelleet kuin joku joka sanoi minua ilkeäksi. Eikä sekään niin ruma nimi ole. 8)
Tirskis
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Tirskis »

Pyydän jo anteeksi. En halua mitään sotaa.
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Tirskis kirjoitti:Pyydän jo anteeksi. En halua mitään sotaa.
Mielipiteitään ja närkästystään ei tarvii kenekään anteeksi pyydellä jos touhu ei sentään ihan kahjoksi mene...
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Lukittu