SKINIT

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
lapsus
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja lapsus »

Esim. lesbo-parista toinen iskee miehen baarista.. Homma hoidettu jos lykkyä tykönä. Ei liene kovin vaikeaa?
Zodiac
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja Zodiac »

lapsus kirjoitti:Esim. lesbo-parista toinen iskee miehen baarista.. Homma hoidettu jos lykkyä tykönä. Ei liene kovin vaikeaa?
Eli kyseessä ei kuitenkaan ole pariskunnan oma lapsi... lesbot ja homot eivät voi saada "omaa lasta" keskenään ja se fakta.
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

lapsus kirjoitti:Esim. lesbo-parista toinen iskee miehen baarista.. Homma hoidettu jos lykkyä tykönä. Ei liene kovin vaikeaa?
Ei onnistune pikkukylässä, kuka haluaa lesboparin lapsen biologiseksi isäksi, joutuuko siitä vielä elatusmaksujakin maksamaan? Luultavasti lesboparillakin on jotain kriteerejä, millaisen geeniperimän lapsi saa isältään? Kerralla paksuksi ei sekään nyt ole kovin varma systeemi.

Toiminta on myös melko julmaa tätä miestä kohtaan, joka tietämättään pistää mällit sisään lesbolle, joka on väittänyt syövänsä pillereitä vaikka?

Tarpeeksi kierolla luonteella kyllä varmasti onnistuukin tämä tapa, mutta onko se sitten sen arvoista ja lapselle oikein?
Hoolie
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Hoolie »

serialist kirjoitti:Minä todistin eräillä festareilla viime kesänä yhtä skinien yhteenottoa, kaikki 3 osapuolta olivat skinejä.:D Kaksi suht suurta skiniä (oli ihan "arpitatskoja", hakaristejä viillelty yms.) jututtavan tätä kolmatta osapuolta. Meni hetki niin toinen piti kolmatta käsistä kiinni ja toinen potki polvella mahaan. Ihan reilu meininki. hohhoijaa.
Jurassic vai kuopiorokki?
No nää jätkät on muutenkin ihan älyvapaita idiootteja. Niin olevinaan kovaa jätkää. ja pyh.

Mä kyllä oon henkilökohtasesti sitä mieltä, että ihan mukavia ja sympaattisia tovereitahan ne on. =)
Some people say they are only doing their job
but it was their own decision to be a fuckin' cop
so why any compassion when they gonna die
most of us think like this you know that's not a lie!
combat18
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja combat18 »

Mike Manner kirjoitti:
lapsus kirjoitti:Miksi ei voi homoseksualisesti suuntautunut pari perustaa perhettä?
Siinähän yrittäävät saada toisensa raskaaksi.
Sitten kun se onnistuu, niin kai luontokin on sitä mieltä, että asia on ok...
Juuri tässä nähdään onko se sittenkään luonnollista. Vaikka olisi suvaitsevainen ei se tarkoita sitä että pitäisi hyväksyä homoja jotka ovat sairaita ja luonnottomia loisia. Henk.mielipide. :lol:
WARNING: THIS MEMBER CONTAINS NATIONALISM
If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question
http://patriootti.com/
Kuva
apollo
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja apollo »

combat18 kirjoitti:Vaikka olisi suvaitsevainen ei se tarkoita sitä että pitäisi hyväksyä homoja jotka ovat sairaita ja luonnottomia loisia. Henk.mielipide. :lol:
Vittu sää oot tyhmä, juntti, suvaitsematon paskapää. Sinunlaisille on ollut aina hauska nauraa.

Toivottvasti sinunlaisia idioootteja ei synny paljoa. Olet häpeä ihmiskunnalle. Homot on noin sata kertaa järkevämpiä kuin sinä.

Voin ymmärää sinua jos ikäsi on max 13v
combat18
Martin Beck

apollo kirjoitti:
combat18 kirjoitti:Vaikka olisi suvaitsevainen ei se tarkoita sitä että pitäisi hyväksyä homoja jotka ovat sairaita ja luonnottomia loisia. Henk.mielipide. :lol:
Vittu sää oot tyhmä, juntti, suvaitsematon paskapää. Sinunlaisille on ollut aina hauska nauraa.

Toivottvasti sinunlaisia idioootteja ei synny paljoa. Olet häpeä ihmiskunnalle. Homot on noin sata kertaa järkevämpiä kuin sinä.

Voin ymmärää sinua jos ikäsi on max 13v
Tiedän että minun terveet ja luonnollisen mukaiset mielipiteeni koskettavat sinua ja saa sinulle pahan mielen. Taidat olla hintti kun noin hävytöntä kielenkäyttöä tuot esille. Sinäpä vasta suvaitsevainen olet eikö sinun pitäisi olla myös suvaitsevainen minua kohtaan vai oletko rasisti? (olen ylpeä siitä että en suvaitse kaikkea sairasta niinkuin homoja) :lol:
:lol: :lol:
If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question
Kuva
apollo
Christopher Lorenzo

combat18 kirjoitti:Tiedän että minun terveet ja luonnollisen mukaiset mielipiteeni koskettavat sinua ja saa sinulle pahan mielen. Taidat olla hintti kun noin hävytöntä kielenkäyttöä tuot esille. Sinäpä vasta suvaitsevainen olet eikö sinun pitäisi olla myös suvaitsevainen minua kohtaan vai oletko rasisti? (olen ylpeä siitä että en suvaitse kaikkea sairasta niinkuin homoja) :lol:
Olet vain yksinkertaisesti idiootti. Paljon sulla on ikää? Mitä ketään joku homoilu haittaa... hohhhoijjaa
combat18
Martin Beck

apollo kirjoitti:
combat18 kirjoitti:Tiedän että minun terveet ja luonnollisen mukaiset mielipiteeni koskettavat sinua ja saa sinulle pahan mielen. Taidat olla hintti kun noin hävytöntä kielenkäyttöä tuot esille. Sinäpä vasta suvaitsevainen olet eikö sinun pitäisi olla myös suvaitsevainen minua kohtaan vai oletko rasisti? (olen ylpeä siitä että en suvaitse kaikkea sairasta niinkuin homoja) :lol:
Olet vain yksinkertaisesti idiootti. Paljon sulla on ikää? Mitä ketään joku homoilu haittaa... hohhhoijjaa
Paljonko painat, kuinka pitkä olet, ikäsi, nimesi? sinua ei ainakaan homoilu haittaa. :lol:
Kuva
apollo
Christopher Lorenzo

*poistettu lautamiestekstiä*tm
Eddie Hitler
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja Eddie Hitler »

Minä en ymmärrä miksi itsensä kanssa sinut olevaa, hyvän itsetunnon omaavaa heteromiestä hetkauttaisi vähääkään muiden miesten keskinäiset seksitouhut.

Tietysti jos kokee epävarmuutta omasta seksuaalisuudestaan niin on ymmärrettävää että asia kuohuttaa kovastikin mieltä.
raippa
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja raippa »

Eddie Hitler kirjoitti:Minä en ymmärrä miksi itsensä kanssa sinut olevaa, hyvän itsetunnon omaavaa heteromiestä hetkauttaisi vähääkään muiden miesten keskinäiset seksitouhut.

Tietysti jos kokee epävarmuutta omasta seksuaalisuudestaan niin on ymmärrettävää että asia kuohuttaa kovastikin mieltä.
Minä en ole ymmärtänyt miksi niin monia ihmisiä kiinnostaa takertua toisten ihmisten homovihaan/-fobiaan, etenkin jos se on vain puheen tasolla. Homot ovat kuitenkin aika hyvin lyöneet itsensä läpi suvaitsevaisessa yhteiskunnassamme (mikä muuten koostuu pääosin heteroista), eikä tämän päivän Suomessa monikaan kaupungissa asuva ja ulkonäöstä huomattava fägäri varmaan tunne olevansa sen syrjitympi kuin vaikkapa painija, jolla on huomiota kiinnittävät kukkakaalikorvat. Jos on negatiivisia kokemuksia, tulkaa ulos kaapista ja kertokaa.

Homojen itsehehkutus on ärsyttävää. Ehkä kaikilla heillä ei ole täysin puhtaat jauhot taskussa, siis ehkä he ovatkin sisimmältään heteroita?
Eddie Hitler
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja Eddie Hitler »

raippa kirjoitti:Homojen itsehehkutus on ärsyttävää.
No jos ei nyt ihan ärsyttävää niin huvittavaa ainakin. Kuten myös heteromachoilu, joka on usein jopa hysteerisen huvittavaa :D
parasetamoli
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja parasetamoli »

Takaisin aiheeseen....
Tietääkseni hkiskins toiminta loppui siihen kun eräs henkilö kavalti kaikki rahat hki skinheads ry:n tililtä ja pakeni ulkomaille, näkyy tuossakin skinivalkoinen suomi videolla juovan paukkuja. Onkos noita BH jaostoja muualla kuin hki,jkl ja orivesi? Tosin nuokaan taida nykyään olla muutakuin kaljotteluporukoita...
DR_J
Alokas

Viesti Kirjoittaja DR_J »

parasetamoli kirjoitti: Onkos noita BH jaostoja muualla kuin hki,jkl ja orivesi? Tosin nuokaan taida nykyään olla muutakuin kaljotteluporukoita...

Wikipedian mukaan ainakin Tampereella, Mikkelissä, Joensuussa, Turussa, Savonlinnassa, Kotkassa ja kouvolassa näyttäisi olevan myös alajaostot. Siitä en tiedä sitten miten aktiivisia nämä muut jaostot ovat? Mikkelissä en ole ainakaan enää vuosiin nähnyt oikeaa skiniä. Ainakaan täälläpäin eivät paljoa enää nykyään ääntä itsestään pidä. Toki näitä pilottitakki/pilluralli tyyppejä näkee lähes päivittäin.
Vastaa Viestiin