SKINIT
-
Dr.NecroPhil
- Vähänniinkuharrastaja
Combat18: Sanot homoutta "luonnottomaksi"; selitäpä sitten miksi muidenkin eläinten keskuudessa esiintyy homoseksuaalisuutta, ihan hyönteisistä lähtien, joillain lajeilla enemmän, joillain vähemmän?
Eipä minuakaan kiinnosta katsella jotain sisustushinttiä töllöstä mutta silloin voin vaihtaa kanavaa ja muutenkin, koska en ole ikinä ollut samasta sukupuolesta kiinnostunut, niin minulle on täysin sama mitä touhuavat kunhan eivät pakolla tule naamaneteen homoilemaan (mitä en ole kyllä kuullut tapahtuneen kenellekään).
Tieteelliset tutkimukset vievät pohjan väitteeltäsi, että homous olisi luonnonvastaista. Sairaudeksikaan sitä ei enää luokitella, enkä itse näe siinä mitään sairauteen viittaavia merkkejä.
Ja ennenkuin alat jauhaa jotain "taidat olla vittu joku hintti"-soopaa, sanottakoon edelleen että olen täyshetero naimisissa oleva mies.
En vain jaksa mesota jostain niin turhasta asiasta, kuin homoista, koska eivät hetkahduta minua suuntaan tai toiseen.
Olkoot mitä ovat, niin kauan kuin eivät muille aiheuta harmia toiminnallaan.
Suomalaisen kulttuurin säilyttämisen näen hyvänä asiana, jotenkin vaan tuppaa olemaan niin, että nämä boneheadit eivät hyväksy mitään, mikä poikkeaa omasta ajatusmaailmastaan/ulkoasustaan, tämän vammailun takia nykyään jos täysin aiheesta kritisoi esim. bibdullaheja, saa samantien "RASISTI"-leiman otsaansa.
Ketä hyödyttää jonkun Öz-kebabin tuhopoltto? Ensin nillitetään etteivät ulkomaalaiset tee mitään ja sitten ne muka vievät meidän työpaikat...
Koettakaapa päättää jo, kumpaa mieltä olette.
Moinen ajattelu on joltain Yrjö-Petteri 11v'ltä jotenkin vielä odotettavissa, muttei aikuiselta mieheltä.
Isänmaallinen voi olla myös olematta aivoton laumasielu.
Eipä minuakaan kiinnosta katsella jotain sisustushinttiä töllöstä mutta silloin voin vaihtaa kanavaa ja muutenkin, koska en ole ikinä ollut samasta sukupuolesta kiinnostunut, niin minulle on täysin sama mitä touhuavat kunhan eivät pakolla tule naamaneteen homoilemaan (mitä en ole kyllä kuullut tapahtuneen kenellekään).
Tieteelliset tutkimukset vievät pohjan väitteeltäsi, että homous olisi luonnonvastaista. Sairaudeksikaan sitä ei enää luokitella, enkä itse näe siinä mitään sairauteen viittaavia merkkejä.
Ja ennenkuin alat jauhaa jotain "taidat olla vittu joku hintti"-soopaa, sanottakoon edelleen että olen täyshetero naimisissa oleva mies.
En vain jaksa mesota jostain niin turhasta asiasta, kuin homoista, koska eivät hetkahduta minua suuntaan tai toiseen.
Olkoot mitä ovat, niin kauan kuin eivät muille aiheuta harmia toiminnallaan.
Suomalaisen kulttuurin säilyttämisen näen hyvänä asiana, jotenkin vaan tuppaa olemaan niin, että nämä boneheadit eivät hyväksy mitään, mikä poikkeaa omasta ajatusmaailmastaan/ulkoasustaan, tämän vammailun takia nykyään jos täysin aiheesta kritisoi esim. bibdullaheja, saa samantien "RASISTI"-leiman otsaansa.
Ketä hyödyttää jonkun Öz-kebabin tuhopoltto? Ensin nillitetään etteivät ulkomaalaiset tee mitään ja sitten ne muka vievät meidän työpaikat...
Moinen ajattelu on joltain Yrjö-Petteri 11v'ltä jotenkin vielä odotettavissa, muttei aikuiselta mieheltä.
ODERINT DVM METVANT.
Kukahan toi on mahtanu sit olla kuka sai puukosta? Ite tunnen henk.koht kaikki mikkelin Bonarit jotka jollain tavalla liittyy BH touhuihin/kiertää bileissä eikä niistä kukaan oo puukosta saanu. Yhtä koitettii lyödä, oiskoha tässä taas huhut kasvanu.ionized kirjoitti:Ei Mikkelissä tietääkseni (ja minun pitäisi tietää aika hyvin) mitään jaostoja koskaan ole ollut. Jos olikin niin sen on täytynyt olla yhden kahden miehen firma. Mikkelin skinit eivät koskaan olleet kovin järjestäytyneitä, vaikkakin kävivät näissä skinikarkeloissa siellä täällä. Muistanpa senkin kun yksi Mikkelin skineistä sai puukosta Helsingissä jonkun toisen skinin toimesta josssain skinipippaloissa. Mutta se lienee ihan normaalia tuttavallista skiniveljeyttä. Välillä puukolla selkään ettei tule aika pitkäksi.DR_J kirjoitti:parasetamoli kirjoitti: Onkos noita BH jaostoja muualla kuin hki,jkl ja orivesi? Tosin nuokaan taida nykyään olla muutakuin kaljotteluporukoita...
Wikipedian mukaan ainakin Tampereella, Mikkelissä, Joensuussa, Turussa, Savonlinnassa, Kotkassa ja kouvolassa näyttäisi olevan myös alajaostot. Siitä en tiedä sitten miten aktiivisia nämä muut jaostot ovat? Mikkelissä en ole ainakaan enää vuosiin nähnyt oikeaa skiniä. Ainakaan täälläpäin eivät paljoa enää nykyään ääntä itsestään pidä. Toki näitä pilottitakki/pilluralli tyyppejä näkee lähes päivittäin.
Dr.NecroPhil kirjoitti:Combat18: Sanot homoutta "luonnottomaksi"; selitäpä sitten miksi muidenkin eläinten keskuudessa esiintyy homoseksuaalisuutta, ihan hyönteisistä lähtien, joillain lajeilla enemmän, joillain vähemmän?
.
No tuohon naamaneteen homoiluun täytyy kyllä sanoa, että en ole pelkästään KUULLUT aiheesta....
No, joka tapauksessa tunnen myös homoja, joille tuskin tulisi mieleenkään harjoittaa mitään julkista seksuaalista toimintaa, vaikka siis eivät salaakaan suuntautumistaan
Ohoh! Sinultakin tulee aivan asiallista tekstiä, johon voi suorastaan "yhtyä"Suomalaisen kulttuurin säilyttämisen näen hyvänä asiana, jotenkin vaan tuppaa olemaan niin, että nämä boneheadit eivät hyväksy mitään, mikä poikkeaa omasta ajatusmaailmastaan/ulkoasustaan, tämän vammailun takia nykyään jos täysin aiheesta kritisoi esim. bibdullaheja, saa samantien "RASISTI"-leiman otsaansa.
En ollu koskaan nähnyt skineja pohjois Suomessa. Mutta Prahassa, missä olin asunut 9 vuotta sitten, niin siellä oli aika paljon skineja. Koko ajan tappelut skinit&anarkistit, tai skinit&mustalaiset.
Siellä on mustalaiset tosi vihatut, siksi noin 8v sitten joukko slovakian mustalaiset, noin 200 oli yrittänyt Helsinkiin, mutta he eivät saaneet oleskelulupaa (Slovakia EU jäsen vuodesta 2004, ennen tarvittiin oleskelulupaa)- ja kaikki 200 mustalaisia palautettiin Prahaan ja sieltä takaisin Slovakiaan. Sekä Tshekinmaassa että Slovakiassa on mustalaiset tosi vihattu kansa.
Siellä on mustalaiset tosi vihatut, siksi noin 8v sitten joukko slovakian mustalaiset, noin 200 oli yrittänyt Helsinkiin, mutta he eivät saaneet oleskelulupaa (Slovakia EU jäsen vuodesta 2004, ennen tarvittiin oleskelulupaa)- ja kaikki 200 mustalaisia palautettiin Prahaan ja sieltä takaisin Slovakiaan. Sekä Tshekinmaassa että Slovakiassa on mustalaiset tosi vihattu kansa.
-
DollariExpress
- Christopher Lorenzo
mikähän se oli joskus vuonna 2000 tai 2001 uutenavuotena Ylellä esitetty juttu lapin skineistä,oli muistaakseni toista tuntia pitkä...yks niistä jannuista jäi dokumentin kuvauksissa äitille kaljoittelusta kiinni ja siitähän se hätä tuli!
olivat nuoria,alle 20v. poikia ja taisi olla ala- ikäisiäkin suurin osa.
en vaan nyt saa päähän sen dokkarin nimeä.
olivat nuoria,alle 20v. poikia ja taisi olla ala- ikäisiäkin suurin osa.
en vaan nyt saa päähän sen dokkarin nimeä.