Eiköhän siellä hoidossakin äijä pientä uhkailua saa osakseen. Vankilassa on tainnutkin olla aika tiukkaa aikaa papparaisella, kun on vähän naapurin pojat hiillostaneet. En kovin pahakseni pistäisi, vaikka itsariakin yrittäisi. En vaan voi sille mitään, etten oikein löydä sympatiaa häntä kohtaan. Tuskin moni muukaan.Bambinos kirjoitti:^ Ei siellä tainnut mitään olla. Ei siitä ole ainakaan uutisoitu.
Olen tuon professorin kanssa samaa mieltä, ei Fritzliä voi mielisairaaksi sanoa, ainoastaan persoonallisuushäiriöiseksi. Nythän puolustus yrittääkin hommata äijälle hullun paperit että pääsisi vankilan sijasta hoitoon.
Itävallan insestitapaus
-
loneliness
- Jessica Fletcher
Paavo Arhinmäki on äijä!
-
Aizerbaidzan
- Angus MacGyver
Mahtaakohan Elisabethin toive "rauhallisesta elämästä ilman julkisuutta" toteutua? Antaako media siihen lopulta mahdollisuuden?Iltalehti kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200807 ... 6_ul.shtml
Itävallan insesti-isä rahastaa tarinalla hirmuteoistaan
7.7.2008 11:02
Josef Fritzl aikoo myydä tarinan kauhujen kellarin vuosista.
Itävaltalainen Josef Fritzl, 73, aikoo myydä eniten tarjoavalle tarinan, jossa kerrotaan 24 vuodesta, jotka Fritzlin Elisabeth-tytär, 42, eli isänsä vankina.
- On ollut jo tarpeeksi hirveää, että lääkärit ja poliisit ovat vuotaneet medialle tietoja Elisabethista. Se, että kaiken tuskan aiheuttanut isä aikoo rahastaa uhrien kärsimyksellä, on kuvottavaa, asianajaja Eva Plaz sanoi The Sun -lehden mukaan.
Nyt psykiatrisella osastolla toipuva Elisabeth haluaisi elää loppuelämänsä rauhassa julkisuudelta.
- Elisabeth on kauhuissaan. Aivan kun häntä käytettäisiin taas hyväksi. Josef Fritzl yrittää vain saada sympatiaa. Hän on hirviö, joka haluaa esittää ihmiskasvojaan, Elisabethin lähipiiriin kuuluva nimetön lähde kuvaili tuntemuksia Fritzlin muistelmahankkeesta The Sunille.
Fritzl piti Elisabethia talonsa kellarissa, jossa tämä synnytti isänsä raiskausten vuoksi seitsemän lasta. Näistä yksi kuoli muutaman päivän iässä.
ANTTI HONKAMAA
[email protected]
-
Arlene
- Christopher Lorenzo
Eivät anna. Ainoa mahdollisuus on tämä sama malli, kun Jamie Bulgerin murhaajien Robert Thompsonin ja Jon Venablesin kohdalla.Aizerbaidzan kirjoitti:Mahtaakohan Elisabethin toive "rauhallisesta elämästä ilman julkisuutta" toteutua? Antaako media siihen lopulta mahdollisuuden?Iltalehti kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200807 ... 6_ul.shtml
Itävallan insesti-isä rahastaa tarinalla hirmuteoistaan
7.7.2008 11:02
Josef Fritzl aikoo myydä tarinan kauhujen kellarin vuosista.
Itävaltalainen Josef Fritzl, 73, aikoo myydä eniten tarjoavalle tarinan, jossa kerrotaan 24 vuodesta, jotka Fritzlin Elisabeth-tytär, 42, eli isänsä vankina.
- On ollut jo tarpeeksi hirveää, että lääkärit ja poliisit ovat vuotaneet medialle tietoja Elisabethista. Se, että kaiken tuskan aiheuttanut isä aikoo rahastaa uhrien kärsimyksellä, on kuvottavaa, asianajaja Eva Plaz sanoi The Sun -lehden mukaan.
Nyt psykiatrisella osastolla toipuva Elisabeth haluaisi elää loppuelämänsä rauhassa julkisuudelta.
- Elisabeth on kauhuissaan. Aivan kun häntä käytettäisiin taas hyväksi. Josef Fritzl yrittää vain saada sympatiaa. Hän on hirviö, joka haluaa esittää ihmiskasvojaan, Elisabethin lähipiiriin kuuluva nimetön lähde kuvaili tuntemuksia Fritzlin muistelmahankkeesta The Sunille.
Fritzl piti Elisabethia talonsa kellarissa, jossa tämä synnytti isänsä raiskausten vuoksi seitsemän lasta. Näistä yksi kuoli muutaman päivän iässä.
ANTTI HONKAMAA
[email protected]
Ketä helvettiä kiinnostaa tuon ukon kertomus noista vuosista
Hei haloo, onks valoo..
Niin, ukon mukaanhan se menee näin:Arlene kirjoitti: Ketä helvettiä kiinnostaa tuon ukon kertomus noista vuosista![]()
Hei haloo, onks valoo..
"Kun Elizabeth oli 18 vuotias, huomasin kuinka hän juopotteli ja huorasi ympäri kyliä. Varmasti käytti huumeitakin. Minun piti, huolehtivanan isänä, pistää jokin stoppi sille rappiolle. Rakensin hänelle oman kodin talomme kellariin ja vein hänet sinne. Ilman minua Elizabeth olisi varmasti kuollut kadulle tai AIDSiin. Pelastin hänen henkensä! Lisäksi halusin tarjota hänelle mahdollisuuden perheeseen ja lapsiin. Tein kaiken vain rakkaudesta ja lopulta Elizabethkin halusi lapsia kanssani koska ei lähtenyt karkuun. Kyllähän minä hänet olisin päästänyt, mutta kun hän ei halunnut lähteä, hän oli niin onnellinen kanssani!"
Aiva, ja mitähän se ajatteli kertoa näistä vuosista?Arlene kirjoitti:Ketä helvettiä kiinnostaa tuon ukon kertomus noista vuosista:!:Hei haloo, onks valoo..
"Pohjimmiltaan hän oli lempeä, miellyttävä ja jopa älykäs. Taitavasti sen kätki hän kaikilta meiltä..." (Miksei täällä humppa soi? Eläkeläiset)
-
loneliness
- Jessica Fletcher
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Mistä tää sun linna tarinoiden kertomis fetissi tulee?loneliness kirjoitti:Mitä enemmän ukko, kertoilee, sitä paskemmat ja tukalammat oltavat hänellä tulee linnassa olemaan. Ei nytkään ole kovassa huudossa, niin saati sitten tarkempien yksityiskohtien jälkeen.
Toi on jotenkin niin raastavaa luettavaa...
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
-
loneliness
- Jessica Fletcher
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Ne on niin helvetin uunoja ja samaan aikaan kirjoitettu siihen muotoon, että ihan kuin tietäisit jostain jotain.loneliness kirjoitti:Mistä tää sun fetissi mun kirjoituksiin tulee?
Voin suositella sulle ihan samaa, niin tältäkin draamalta vältyttäisiin.loneliness kirjoitti:Kirjota jotain järkevää
Muuten voit pitää alottelevan dekkarin perseesi kiinni![]()

"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
No, täytyy myöntää että ainakin minua.Arlene kirjoitti:Ketä helvettiä kiinnostaa tuon ukon kertomus noista vuosista![]()
Hei haloo, onks valoo..
Surullista tosin on se, että Elisabethin toive rauhasta tuskin toteutuu, ainakin kotimaassaan hän lapsineen tulee aina olemaan julkkis, vaikka muualla kiinnostus laskisikin. Tavallaan edessä on uusi vankeus.
Maikkarin uutiset kertoo tämmöistä:
- Itävallan rikoslain mukaan Fritzl voidaan tuomita vain yhdestä epäillystä rikoksesta
Miten ihmeessä näin? Ja mikähän sitten on se rikos, mistä hänet voidaan tuomita?
- Itävallan lain mukaan on mahdollista, että hän istuisi tuomiostaan vain puolet
Mahtaa tuntua lapsesta ja lapsista, niin ja Fritzlin vaimosta, todella hyvältä tämmöiset uutiset.
http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.sht ... /07/672222Insesti-Fritzl voi vapautua 10 vuoden kuluttua
10.07.2008 21:26
Itävaltaa järkyttänyt insesti-isä Josef Fritzl voi suurella todennäköisyydellä olla vapaa mies jo kymmenessä vuodessa.
Ruotsalaisen Aftonbladet-verkkolehden mukaan brittimiediassa kohistaan nyt siitä, että Itävallan rikoslain mukaan Fritzl voidaan tuomita vain yhdestä epäillystä rikoksesta. Näin ollen Fritzl voi päästä pälkähästä useista syytekohdista, kuten insestistä, raiskauksesta, vapaudenriistosta ja surmasta.
Aftonbladet huomauttaa, että Fritzl on varmuudella syyllistynyt tyttärensä vangitsemiseen, josta voidaan tuomita kymmeneksi vuodeksi vankeuteen.
Samalla lehti kuitenkin muistuttaa, että Itävallan lain mukaan on mahdollista, että hän istuisi tuomiostaan vain puolet.
- Itävallan rikoslain mukaan Fritzl voidaan tuomita vain yhdestä epäillystä rikoksesta
- Itävallan lain mukaan on mahdollista, että hän istuisi tuomiostaan vain puolet
Mahtaa tuntua lapsesta ja lapsista, niin ja Fritzlin vaimosta, todella hyvältä tämmöiset uutiset.
"Pohjimmiltaan hän oli lempeä, miellyttävä ja jopa älykäs. Taitavasti sen kätki hän kaikilta meiltä..." (Miksei täällä humppa soi? Eläkeläiset)
No nyt tämä äijä kitisee, ettei kestä vankeutta
Iltasanomat:
Iltasanomat:
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkom ... id=1555842Kellarivangitsija Josef Fritzl ei kestä vankeutta
11.07.2008 12:50
Omaa tytärtään 24 vuotta kellarissaan vangittuna pitänyt Josef Fritzl, 73, ei itse kestä vankilaolosuhteita.
Kaksi kuukautta itävaltalaisessa Sankt Pöltenin vankilassa on käynyt Fritzlille niin sietämättömäksi, että hän joutui anomaan lupaa poistua pihalle puoleksi tunniksi joka päivä.
Fritzl toivoi ulkoiluhetkeä huolimatta vaarasta, että muut vangit pahoinpitelisivät häntä.
Kahden hengen huoneessa oleva Fritzl on toistaiseksi käynyt ulkona kahdesti vartijoiden johdolla. Muun ajan hän käyttää pääasiassa television seuraamiseen.
- Hän seuraa erityisesti uutisia itsestään, vankilalähde kertoi Telegraphille.
Josef Fritzl piti tytärtään Elisabethia 24 vuotta vangittuna kellarissaan ja käytti tätä hyväkseen. Heille syntyi seitsemän lasta, joista kolme ei ollut ennen vapautumistaan nähnyt koskaan päivänvaloa.
Oikeudenkäynti Fritzliä vastaan alkaa syyskuussa.
^Tuollaiset tyrannit ovat yleensä heikkoja kestämään oloja, jollaisiin ovat muita pakottaneet. Nyt pelättävissä, että ukko saa mitättömän tuomion verraten tekemiinsä rikoksiin. Löytyisköhän Itävallasta joku hullu, joka piilottais ukon kellariin pariksikymmeneksi vuodeksi, laittomasti tietenkin? Se riittäisi ukon saamiseksi päiviltä.
Nothing is quite what it seems
Ylläri ylläri, itse ei kestä vaikka pakotti oman lapsensa vankeuteen. Niin ja pakotti vielä lapsensa seksiin, raskaaksi ja äidiksi vastoin tämän tahtoa. Isukki varmaan ei itse joudu kärsimään toisen vangin samankaltaisesta kohtelusta, joten voisi pitää turpansa kiinni.Miina kirjoitti:No nyt tämä äijä kitisee, ettei kestä vankeutta![]()