Lemmikkikanien rituaalisurmaaja etsii uhrinsa Googlesta

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
apollo
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja apollo »

combat18 kirjoitti:
raippa kirjoitti:Kyllä tuo kanien uhraaminen kuuluu saatananpalvojien ja satanistien vakiorituaaleihin. Käsketäänhan Saatanan Raamatussakin (btw ootteko lukenu sitä?) tappamaan eläimiä. Nekromantik on siksi niiden lempparileffoja koska siinä nyljetään kani elävältä ja se grillataan (yök).
Mikä on saatanan raamattu?
Joo kyllä niiden ruumiden kanssa nussiminen oli mun mielestä rankempaa kun se pupun nylkeminen. Ootte aika vitun yössä raamatun kanssa.
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Kyseessä on häiriintynyt petoeläin, kettu tai koira yms. eikä mikään Google Earthia käyttävä rituaalihörhö. Saksalaiset ovat jälleen yössä, kyllä nauru maittaa kun totuus selviää. :)
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Jack the Ripper kirjoitti:Kyseessä on häiriintynyt petoeläin, kettu tai koira yms. eikä mikään Google Earthia käyttävä rituaalihörhö. Saksalaiset ovat jälleen yössä, kyllä nauru maittaa kun totuus selviää. :)
Vampyyrilepakko, joka imee veret mukaansa ja rakentaa kalloista lastenvaunut jälkeläisilleen?

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Vastaa Viestiin