Jazzermasser kirjoitti: To Elo 18, 2022 4:05 pm
Sannan kohdalla tämä kyllä aika lailla tuntuu olevan kohdillaan..
Osa Sannan piirteistä sopisi myös aspergeriin; ilmeettömyys, vaikeus tulkita sosiaalisia tilanteita ja toisten tunnetiloja tai asettua toisen asemaan, hyväuskoisuus myöskin, kun on moisia videoita antanut kuvata. Assikaan ei välttämättä tajuaisi, miltä homma näyttää ulospäin.
Enpä kyllä tiedä mikä häntä vaivaa vai vaivaako mikään muu kuin pääministeritauti eli kusen nouseminen päähän.
Skolddi, hyvä pointi muuten tuo Ilmarin mahdollinen osuus vuotoon. Sanna ei välttämttä tajua, että joitakin hänen "ystävistään" saattaa vaivata melkoinen kateus ja halu sabotoida Sannan uraa. Ilmarin oma ura taitaa lolla laskusuunnassa ja hänestä voisi olla kivaa vähän kampitella Sannaa ja aiheuttaa mainehaittaa.
(kyvyttömyys nähdä tällaista pahantahtoisuutta ja motiiveja sopisi myöskin aspergeriin ja huomioitavaa on, että Maria Veitolan ohjelmassa Sanna itse mainitsi, että hänen on vaikeaa tulkita toisten tunteita ja vuorovaikutusta ja hän on joutunut sitä opettelemaan.. tms. korjatkaa joku jos muistatte paremmin kyseisen ohjelman)
edit. löysinkin itse ohjelmasta tehdyn lehtijutun:
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000008311763.html
Marin kuvailee itseään asiaihmiseksi, jolla on välillä haasteita tunnepuolen asioissa etenkin työelämässä.
– Minun on välillä vaikea lukea ihmisten tunteita ja olen joutunut tosi paljon opettelemaan sosiaalisia taitoja, Marin kertoo Veitolalle.