-ASIAtyyppejä!!Mike Manner kirjoitti:...Ja kaikki mopohiiret on ihan ok./normi tyyppejä jotka käy töissä jne...Judge Dredd kirjoitti:Eikös se joku viisas muka sanonut ettei tavallinen ihminen joudu ammattirikollisten kanssa koskaan nokikkain ellei itse sitä välttämättä halua.
Cannonball MC
Näin chopperpäivillä muutamia kuulia. Ihan idioottivenkulan olosia ja muutenkin vähä-älysen tuntusia! Kännissä kun siat ja muutenkin säälittäviä paskoja. Niille naurettiin. Wannabee-venkulat pyöri ympärillä.hertsikka kirjoitti:ASIAtyyppejä!!
Ihmisen pitää olla vitun tyhmä, jos vetää jonkun prossaliivin päälle!
-
DollariExpress
- Christopher Lorenzo
ottamatta Cannonballiin tai heidän riokoksiin sen kummemmmin kantaa niin tähän apollon "rintaa rottingilla netissä" kirjoitukseen otan kantaa.apollo kirjoitti:Näin chopperpäivillä muutamia kuulia. Ihan idioottivenkulan olosia ja muutenkin vähä-älysen tuntusia! Kännissä kun siat ja muutenkin säälittäviä paskoja. Niille naurettiin. Wannabee-venkulat pyöri ympärillä.hertsikka kirjoitti:ASIAtyyppejä!!
Ihmisen pitää olla vitun tyhmä, jos vetää jonkun prossaliivin päälle!
niin ne on sitten bandiitin ja enkelitkin vitun idiootteja % liiveineen.(ainahan kannattaa tuomita ennnekuin tuntee ketään edes ulkonäöltä saaatika henkilökohtaisesti)
samaa ajattelutapaa jos käytetään niin kaikenlainen itsensä merkitseminen on siten "vitun idioottia"..jos joku haluaa kertoa olevansa ammattirikollinen niin ei sen pitäis ketään vituttaa sen enempää kuin Paavo Lipposen SDP tarra naapurin fiatin takalasissa...
Kännissä kun siat ja muutenkin säälittäviä paskoja.
moni suomalainen on kännissä tyhmä,varmaan sinustakin sanotaan samaa. säälittävä sika.
Niille naurettiin
voisin lyödä vetoa,että sinä olit ensimmäisenä menossa pois heidän läheltää ja olit tarkkana ettet toista kertaa vilkaissut heihin päin,pidit kokoajan mielessä ettet katso sinnepäin ja naura samalla,koska voi tulla hammaslääkärille lähtö?
Wannabee-venkulat
mitä tämä teiniteksti tarkoittaa? ehdottomasti-venkula? mitä se semmonen henkilö tekee
Perättömän lausuman antaminen tuomioistuimessa on rikos, josta säädetty rangaistus on aina vankeutta. Mikäli kerholla olisi tuollaisia periaatteita, että jäsenyys edellyttää rikosten tekemistä, niin ei hyvältä kuulosta.Mariella kirjoitti:Eiköhän niillä se lojaalius omiaan kohtaan ole melkoisen oleellinen juttu. Rikollisjärjestö tai ei, ei se siitä riipukaan.
Normaalissa yhdistystoiminnasa sanottaisiin, että säännön tarkoitus on suojella vakaviin rikoksiin syyllistyneitä eikä niinkään osoittaa lojaalisuutta. Pykälä olisi väärin kaikkia rehellisiä kerholaisia kohtaan.
Jos tuollaisia periaatteita olisi, niin kyllä siitä hieman rikollisjärjestömäinen vaikutelma tulisi.
Aika erikoinen näkökanta laamannilta sekä tuomarilta. Muistan kun kyseisten herrojen juttuja istuttiin, lisättiin poliisivalvontaa myös turvatarkastuksen viereiseen tilaan.
Mitähän varten järjestö on perustettu, muuten?
Mitähän varten järjestö on perustettu, muuten?
...ON MAHDOLLISTA ETTÄ MINÄ OLEN OUTO...
MUTTA SUHTEELLISUUSTEORIAN MUKAAN ON AIVAN YHTÄ TODENNÄKÖISTÄ ETTÄ SE OUTO OLETKIN SINÄ!
MUTTA SUHTEELLISUUSTEORIAN MUKAAN ON AIVAN YHTÄ TODENNÄKÖISTÄ ETTÄ SE OUTO OLETKIN SINÄ!
Myönnän, olet oikeassa rinta rottingilla kirjoittamisesta. Ja siitä etten todellakaan mene haastamaan riitaa kenelläkään tällaiselle tyypille. Siksipä netissä onkin helppo piilossa kuittailla. Toi mun kirjotus oli ehkä liian liikuttavassa mielentilassa kirjoitettu. Tiedät kuitenkin varmaan, että tällaisissa tapahtumissa on hyvä käyttäytyä asiallisesti jo ihan järjestäjän kannalta. Lisäksi mua henkilökohtaisesti ärsyttää tää kuulien kiristysjupakka, liian röyhkeää. Tämä on mun henkilökohtainen mielipide ja sitä en muuta.DollariExpress kirjoitti:ottamatta Cannonballiin tai heidän riokoksiin sen kummemmmin kantaa niin tähän apollon "rintaa rottingilla netissä" kirjoitukseen otan kantaa.
niin ne on sitten bandiitin ja enkelitkin vitun idiootteja % liiveineen.(ainahan kannattaa tuomita ennnekuin tuntee ketään edes ulkonäöltä saaatika henkilökohtaisesti)...
Itseasiassa toi prossamerkkijutun voin vetästä takaisin. Jokainenhan niitä itse joutuu kantamaan. Itse en tuollaista liiviä päälleni vetäisi mistään hinnasta.
Älä DollariExpresss vedä herneitä, sulla on ihan asiallisia juttuja. Huomaan, että tiedät jostain jotain.
PS. Aika ilkeät kohdat tosta mun kirjotuksesta osasit boldata
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Wannabe = Jäljittelijä, ts. tahtoisi hyvin-hyvin-hyvin paljon olla jotain.DollariExpress kirjoitti:Wannabee-venkulat
mitä tämä teiniteksti tarkoittaa? ehdottomasti-venkula?
Muilta osin ihan hyvin heitettyjä ajatuksia.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
-
DollariExpress
- Christopher Lorenzo
apollo kirjoitti:Myönnän, olet oikeassa rinta rottingilla kirjoittamisesta. Ja siitä etten todellakaan mene haastamaan riitaa kenelläkään tällaiselle tyypille. Siksipä netissä onkin helppo piilossa kuittailla. Toi mun kirjotus oli ehkä liian liikuttavassa mielentilassa kirjoitettu. Tiedät kuitenkin varmaan, että tällaisissa tapahtumissa on hyvä käyttäytyä asiallisesti jo ihan järjestäjän kannalta. Lisäksi mua henkilökohtaisesti ärsyttää tää kuulien kiristysjupakka, liian röyhkeää. Tämä on mun henkilökohtainen mielipide ja sitä en muuta.DollariExpress kirjoitti:ottamatta Cannonballiin tai heidän riokoksiin sen kummemmmin kantaa niin tähän apollon "rintaa rottingilla netissä" kirjoitukseen otan kantaa.
niin ne on sitten bandiitin ja enkelitkin vitun idiootteja % liiveineen.(ainahan kannattaa tuomita ennnekuin tuntee ketään edes ulkonäöltä saaatika henkilökohtaisesti)...
,
Itseasiassa toi prossamerkkijutun voin vetästä takaisin. Jokainenhan niitä itse joutuu kantamaan. Itse en tuollaista liiviä päälleni vetäisi mistään hinnasta.
Älä DollariExpresss vedä herneitä, sulla on ihan asiallisia juttuja. Huomaan, että tiedät jostain jotain.
PS. Aika ilkeät kohdat tosta mun kirjotuksesta osasit boldata
en mä hernesäkkiä hakenut esille,älä huoli
mieleipiteitä saa ja pitääkin foorumeilla olla.ei siinä mitään.
joskus vaan kun omat mielipiteet eroaa niin voi tulla tylynkin kuullosta teksiä joka ei välttämättä nokakkain samalta kuullostaisi kuin kirjoitettuna.