Hiphop-festari työllisti taas poliisia - joukkotappeluita ja sillalta hyppijöitä

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Kummisetä
Michael Knight

Re: Hiphop-festari työllisti taas poliisia - joukkotappeluita ja sillalta hyppijöitä

Viesti Kirjoittaja Kummisetä »

Miksi niitä hyppijöitä ylipäätään pitäisi onkia pois vedestä? Koska on ihan itse sinne hypännyt niin olkoon ja tulkoon omineen poiskin jos pääsee. Jos ei pääse niin so what?
Oulun_Kungas kirjoitti: To Elo 28, 2025 8:35 pm täh? elää kerrostalossa. varmaan yli puolet suomalasista elää. tekeekö se heistä huonoissa oloissa eläviä? itekeki asun vittu
ruusumaa
Horatio Caine

Re: Hiphop-festari työllisti taas poliisia - joukkotappeluita ja sillalta hyppijöitä

Viesti Kirjoittaja ruusumaa »

Kummisetä kirjoitti: Ke Elo 24, 2022 11:37 am Miksi niitä hyppijöitä ylipäätään pitäisi onkia pois vedestä? Koska on ihan itse sinne hypännyt niin olkoon ja tulkoon omineen poiskin jos pääsee. Jos ei pääse niin so what?
Onko poliisin ehkä pakko, jos häkeen on soitettu hyppijöistä?

Mut se mullekin tuli mieleen, että hypelkööt.
Suoraan sanottuna, suurin piirtein, sellaista elämä on.
Murheli
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Murheli »

Itse ihmettelen miksi poliisit tarvitaan paikalle, jos alaikäiset yrittää sisään? Eikö siellä pitäisi olla järkkätit sitä varten?
Voi voi, kun päättyi elämän koi
John Kimble
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja John Kimble »

Murheli kirjoitti: Ke Elo 24, 2022 12:52 pm Itse ihmettelen miksi poliisit tarvitaan paikalle, jos alaikäiset yrittää sisään? Eikö siellä pitäisi olla järkkätit sitä varten?
Eiköhän poliisit ole tulleet paikalle ensisijaisesti joukkotappeluiden ja häiriökäyttäytymisten takia. Siinä samassa sitten sillaltahyppijät ja alaikäisten lauma pysäytetty. Poliisi tosin on yleensä jo passissa jollain vahvuudella näiden festareiden lähistöllä.
Radiopuhelin kirjoitti: Ma Heinä 30, 2012 2:01 pm Ulkomaalaisia ei tuomita heppoisimmilla perusteilla kuin suomalaisia. Korostuminen raiskaustilastoissa johtuu vain siitä että maahanmuuttajat yksinkertaisesti raiskaavat enemmän.
Vastaa Viestiin