Nehän on jo melkein korvattukin kansalaisaloitteilla.
Toinen juttu on sitten se, onko niilläkään merkitystä
Kansalaisaloitteet aiheuttavat naurunsekaista remakkaa eduskunnan kahviossa. On niillä merkitystä. Kansanedustajille tulee parempi mieli.ruusumaa kirjoitti: Su Elo 28, 2022 6:25 pm Noilla adresseilla vaan ei ole paskankaan merkitystä.
Nehän on jo melkein korvattukin kansalaisaloitteilla.
Toinen juttu on sitten se, onko niilläkään merkitystä![]()
Halla-aho olis oikea henkilö pääministeriksi. Toivottavasti se aika koittaa seuraavissa mittelöissäH.Moilanen kirjoitti: Su Elo 28, 2022 8:02 pm Mun on tässä vaiheessa pakko sanoa, että haluaisin tietysti potkia Sanna Marinin pääministerin pestistä hiiteen, ja se halu minulla on ollut jo Sannan valinnasta kuultuani.
Ongelma on vain siinä, että kaikki todennäköisimmät seuraajakandidaatit pääministerin tehtävään ovat yhtä urpoja. Jos voisin, erottaisin valtaosan kansanedustajista ja he saisivat viedä kaikki typerät avustajansa sekä suuren osan eduskuntatalon henkilökunnasta mukanaan. Muutamia catering-puolen ja laitoshuollon työntekijöitä saisi jäädä taloon halutessaan. Leipovat mm. hyvää Minna Canthin kakkua siellä. Samanlaisia suursiivouksia toteuttaisin todella monessa muussakin suomalaisessa julkisen sektorin instanssissa.
Et silleen![]()
Tämä kyllä naurattaa paljon muuallakin kuin eduskunnan kahviossa:Nice shirt kirjoitti: Su Elo 28, 2022 6:56 pm
Kansalaisaloitteet aiheuttavat naurunsekaista remakkaa eduskunnan kahviossa. On niillä merkitystä. Kansanedustajille tulee parempi mieli.
Oulun_Kungas kirjoitti: To Elo 28, 2025 8:35 pm täh? elää kerrostalossa. varmaan yli puolet suomalasista elää. tekeekö se heistä huonoissa oloissa eläviä? itekeki asun vittu
H.Moilanen kirjoitti: Su Elo 28, 2022 8:02 pm Mun on tässä vaiheessa pakko sanoa, että haluaisin tietysti potkia Sanna Marinin pääministerin pestistä hiiteen, ja se halu minulla on ollut jo Sannan valinnasta kuultuani.
Ongelma on vain siinä, että kaikki todennäköisimmät seuraajakandidaatit pääministerin tehtävään ovat yhtä urpoja. Jos voisin, erottaisin valtaosan kansanedustajista ja he saisivat viedä kaikki typerät avustajansa sekä suuren osan eduskuntatalon henkilökunnasta mukanaan. Muutamia catering-puolen ja laitoshuollon työntekijöitä saisi jäädä taloon halutessaan. Leipovat mm. hyvää Minna Canthin kakkua siellä. Samanlaisia suursiivouksia toteuttaisin todella monessa muussakin suomalaisessa julkisen sektorin instanssissa.
Et silleen
^ Tekstistäsi jo näkee että ikinä et tule olemaan semmoisessa asemassa että potkisit yhtään ketään pihalle mistään.
Marinista olen kyllä samaa mieltä kanssasi.
Oulun_Kungas kirjoitti: To Elo 28, 2025 8:35 pm täh? elää kerrostalossa. varmaan yli puolet suomalasista elää. tekeekö se heistä huonoissa oloissa eläviä? itekeki asun vittu
Täältä veikkaus metamfetamiinille joka muuttaa kasvoja lyhyessä ajassa, vaikka jotkut arvelivat kuntoilua muodonmuutoksen syyksi.Saraella kirjoitti: Su Elo 28, 2022 10:39 pm
Tämän kuvan jälkeen ei juuri tarvitse kysellä käyttääkö pm muitakin päihteitä kuin alkoholia. Niin klassiset stimukuosit kuin vaan olla voi. Veikkaisin kolaa ja mämmiä nautitun huolella.
Lisäksi päivittäisen käytön puolesta puhuu se (habituksen ja käytöksen muuttumisen lisäksi), että pm odotteli pari vuorokautta ennen virtsanäytteen antamista. Siis juuri sen varoajan minkä jälkeen stimulantit ei näytteessä enää näy. Jos ei olisi salattavaa miksi ei olisi mennyt samantien näytettä virtsasta sekä hiuksista antamaan?
Jos kyse olisikin pelkästään tanssimisessa, siinähän ei ole mitään moitittavaa. Mutta mites kaikki muu tähän tanssimiseen liittyvä?H.Moilanen kirjoitti: Su Elo 28, 2022 9:27 pm Minähän just sanoin että Sannalla on suhteet kunnossa rapakon taakse...jpg
Eri juttu sitten on, kuinka järkevää on kaveerata Clintonin klaanilaisten kanssa...![]()