Juva: Mies löytyi kuolleena paljusta - epäiltiin henkirikosta, olikin tapaturma

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
dididii
Jack Taylor

Re: Poliisi epäilee paljusurmaa Juvalla

Viesti Kirjoittaja dididii »

anaboliantti kirjoitti: To Syys 01, 2022 11:23 am Kaatuu niin että nenä kääntyy poskelle? Jepjep. Uskokoon ken haluaa.
Mä tiiän.
Voimamies lahest
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Voimamies lahest »

Olisiko jälleen niin että homoseksuaali olisi asialla eli poika rakkautta ja ryppyjä!
Mäntyharjun ihmemies
DeepWithinMe
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja DeepWithinMe »

Kyllähän sitä voi toki kuka uskoa mitä haluaa... Mutta jos raavas mies kertoo itse toikkairoineensa itseltään nenän solmuun, niin en mä sitä ensimmäisenä valheeksi epäilisi. Eikö se oo ennemmin alistettujen naisten tapana "törmäillä kaapinoveen" tai "kaatua portaissa" ihan itsekseen. Ennemmin oman kokemuspohjan perusteella miehet tuossa tilanteessa "kehuisi" tapelleensa tyyliin näkisitpä sen toisen, kuin sanoisivat itse kaatuneensa.

Vaikea tästä tapauksesta on arvailla vahinko vai toisen aiheuttama. Toivotaan että poliisit totuuden selvittää. Uhrilla näyttäisi valitettava taipumus olleen kännissä koheltamiseen ja ennenkin on paljuun sammuttu, joten ihan mahdollista vahinko. Mitä nyt sitten ne väkivallan merkit on ja miten selviä. Ei tosta parin viikon takaisesta kännisekoilusta näyttäisi tuoreemmissa kuvissa enää mitään merkkejä olevan näkyvissä. Mutta tietäjät tietää ja toivottavasti kertovat tietonsa myös poliisille..
Millavaan
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Millavaan »

Just luin että yleensä ruumiinavaus pyritään tekemään viikon kuluessa kun poliisi sitä pyytää. Mutta niinkuin joku sanoi niin tuloksissa toki voi kestää. Tosin kun tässä ei liene mikään myrkytys niin olettaisi että tieto saadaan suht nopeasti.
Millavaan
Perry Mason

Just luin että yleensä ruumiinavaus pyritään tekemään viikon kuluessa kun poliisi sitä pyytää. Mutta niinkuin joku sanoi niin tuloksissa toki voi kestää. Tosin kun tässä ei liene mikään myrkytys niin olettaisi että tieto saadaan suht nopeasti.
Nipanen
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja Nipanen »

DeepWithinMe kirjoitti: To Syys 01, 2022 2:40 pm Kyllähän sitä voi toki kuka uskoa mitä haluaa... Mutta jos raavas mies kertoo itse toikkairoineensa itseltään nenän solmuun, niin en mä sitä ensimmäisenä valheeksi epäilisi. Eikö se oo ennemmin alistettujen naisten tapana "törmäillä kaapinoveen" tai "kaatua portaissa" ihan itsekseen. Ennemmin oman kokemuspohjan perusteella miehet tuossa tilanteessa "kehuisi" tapelleensa tyyliin näkisitpä sen toisen, kuin sanoisivat itse kaatuneensa.
Nimenomaan. Facestahan selviää, että on taksijonossa onnistunu ittensä telomaan ja ambulanssilla viety hoitoon.

Mitä tulee noihin näyttöihin vangittua kohtaan, niin itelle ainaki tulee mieleen, että muut paikalla olleet on ehkä kertoneet tapahtumista poliiseille ja tätä kautta löytyy tarpeeksi vangitsemiseen.
anaboliantti
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja anaboliantti »

DeepWithinMe kirjoitti: To Syys 01, 2022 2:40 pm Kyllähän sitä voi toki kuka uskoa mitä haluaa... Mutta jos raavas mies kertoo itse toikkairoineensa itseltään nenän solmuun, niin en mä sitä ensimmäisenä valheeksi epäilisi. Eikö se oo ennemmin alistettujen naisten tapana "törmäillä kaapinoveen" tai "kaatua portaissa" ihan itsekseen. Ennemmin oman kokemuspohjan perusteella miehet tuossa tilanteessa "kehuisi" tapelleensa tyyliin näkisitpä sen toisen, kuin sanoisivat itse kaatuneensa.
Huumepiireissä ja prosenttijengeissä "saippuaan liukastumiset" on enemmän sääntö kuin poikkeus. Eli jos on saanut selkäänsä vaikkapa huumevelkojen takia niin parempi vaan selitellä kaatuneensa kännissä.

Pari viikkoa sitten naama muussina ja nyt todennäköisin syin väkivallan takia kuolleena. Olisko 1+1 edelleen 2?

Harvemmin näistä mitään dekkareita saa aikaan vaikka murhalla kuinka toivottaisiin jännittäviä juonenkäänteitä.
"Lopettakaa nyt tuo uikuttaminen islamin hyökyaallosta ja opetelkaa uimaan!"
- SDP:n kansanedustaja Arja Alho
Millavaan
Perry Mason

^ no itse en laskisi kyllä samaan kategoriaan. En usko että mistään huumeveloista on kyse. Kyllä ne on nää kodittomat langanlaihat nistit joilla voi olla huumevelkaa mutta tästä en usko
Millavaan
Perry Mason

Tää uhri vaikutti enemmän tyypiltä joka perii velkoja kuin siltä kellä velkaa on
anaboliantti
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja anaboliantti »

Millavaan kirjoitti: To Syys 01, 2022 3:49 pm ^ no itse en laskisi kyllä samaan kategoriaan. En usko että mistään huumeveloista on kyse. Kyllä ne on nää kodittomat langanlaihat nistit joilla voi olla huumevelkaa mutta tästä en usko
Vain kodittomilla ja langanlaihoilla nisteillä on huumevelkoja? Ei jösses mitä asiantuntijoita :lol:
"Lopettakaa nyt tuo uikuttaminen islamin hyökyaallosta ja opetelkaa uimaan!"
- SDP:n kansanedustaja Arja Alho
Millavaan
Perry Mason

^ no kyllä tästä nyt näkee sokeakin otsallaan että mikään huimeriipouvainen ei ollut kyseessä.
Nice shirt
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Nice shirt »

Voimamies lahest kirjoitti: To Syys 01, 2022 12:09 pm Olisiko jälleen niin että homoseksuaali olisi asialla eli poika rakkautta ja ryppyjä!
Instagram kuvat olivat mielenkiintoisia. Osa kuvista ei sopinut mitenkään yhteen voimamies kuvan kanssa.
Naantalissa paistaa aurinko sinnekin, mihin se ei muilla paista!
dididii
Jack Taylor

no eipä siltä kehosta mitää huumejämiä löytyny.
Hermione
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Hermione »

^ Tuollaista ei varmasti ole saatu vielä selvitettyä. Toisaalta huume- ja lääkeaineiden testitulokset eivät myöskään tule ikinä olemaan julkista tietoa.
dididii
Jack Taylor

Hermione kirjoitti: To Syys 01, 2022 4:38 pm ^ Tuollaista ei varmasti ole saatu vielä selvitettyä. Toisaalta huume- ja lääkeaineiden testitulokset eivät myöskään tule ikinä olemaan julkista tietoa.
no näin poliisi mulle sano.
Vastaa Viestiin