Raivostunut bussikuski löi - naiselta lähti näkö
15.07.2008 06:18
- Minua huimaa koko ajan, enkä pysy kunnolla pystyssä. Toisesta silmästäni meni näkö. Lääkäri pyysi tulemaan viikon kuluttua uudelleen, jos se ei parane, helsinkiläinen Tia, 29, kertoo järkyttyneenä.
Linja-auton kuljettajan epäillään pahoinpidelleen hänet sairaalakuntoon Helsingissä lauantai-iltana.
- Kun nousimme bussiin, kuski huomautti tyttöystävälleni, että hänen lippunsa on mennyt vanhaksi, Tian miesystävä kertoo.
- Poistuimme bussista, mutta mies tulikin perässä. Hän hyökkäsi silmittömällä raivolla tyttöystäväni kimppuun ja löi nyrkillä erittäin kovasti päähän.
- En todellakaan tiedä, miksi kuski hermostui niin silmittömästi. Olimme jo poistuneet, kun hän tuli perässä ja löi. Lensin iskun voimasta maahan, jolloin kämmeneen ja kyynärpäähän tuli syvä haava, Tia jatkaa.
Toista silmää isku satutti niin pahoin, että se on vaarassa sokeutua. Tia kuljetettiin tiputuksessa ambulanssilla Töölön sairaalaan, jossa silmän todettiin sokeutuneen ainakin väliaikaisesti. Helsingin poliisi tutkii tapausta pahoinpitelyepäilyä.
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotim ... id=1557093
Bussikuski löi silmän pimeäksi
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Re: Bussikuski löi silmän pimeäksi
Klassista...rapier kirjoitti:- Poistuimme bussista, mutta mies tulikin perässä. En todellakaan tiedä, miksi kuski hermostui niin silmittömästi. Olimme jo poistuneet, kun hän tuli perässä ja löi.
Kuskilla on ainakin palanut hermot ihan huolella, mutta on aika vaikee uskoa, että tuo tilanne ois saatu käyntiin ilman sanallista provokaatiota.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Ehkä kuski suuttui noin pahasti ihan vain siitä syystä, että lippu oli mennyt vanhaksi... Ei tulla niiden vanhojen lippujen kanssa sinne bussiin...Mike Manner kirjoitti:Klassista...rapier kirjoitti:- Poistuimme bussista, mutta mies tulikin perässä. En todellakaan tiedä, miksi kuski hermostui niin silmittömästi. Olimme jo poistuneet, kun hän tuli perässä ja löi.![]()
![]()
Kuskilla on ainakin palanut hermot ihan huolella, mutta on aika vaikee uskoa, että tuo tilanne ois saatu käyntiin ilman sanallista provokaatiota.
Tuskin vanhan lipun kanssa bussiin tullut ainakaan millään tavalla aukoi turpaansa tai vittuili kuskille, kun kuski ilmoitti, että lippu ei ole voimassa. Ja eihän sitä voisi sellaisestakaan hermostua, kun kerran pariskunta oli jo poistunut bussista. Ja jos sanallista provokaatiota olikin, niin sananvapaushan sallii sellaisen.
Ei vaan. Tuo miesystävän kommentti oli kyllä todella hilpeä.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Samaa mieltä, enemmän kiinnostaisi se vastapuolen versio. Minä luulen, että henkilöt ovat poistuessaan haistatelleet ja saaneet kuskin näin kimpaantumaan.Mike Manner kirjoitti:Klassista...rapier kirjoitti:- Poistuimme bussista, mutta mies tulikin perässä. En todellakaan tiedä, miksi kuski hermostui niin silmittömästi. Olimme jo poistuneet, kun hän tuli perässä ja löi.![]()
![]()
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher
Kesäuutisia. Ei missään sairaalassa noin sanota vaikka kesäsupistukset ovatkin voimassa. "Joo sulla on toi verkkokalvo repeytynyt irti, jos ei viikkoon tule näkö takaisin niin tule sitten uudelleen niin ihmetellään lisää."

"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Jack the Ripper kirjoitti:Kesäuutisia. Ei missään sairaalassa noin sanota vaikka kesäsupistukset ovatkin voimassa. "Joo sulla on toi verkkokalvo repeytynyt irti, jos ei viikkoon tule näkö takaisin niin tule sitten uudelleen niin ihmetellään lisää."
![]()
![]()
Varmasti on sokeutunut väliaikaisesti. Ainakin siihen saakka kunnes turvotus laskeeToista silmää isku satutti niin pahoin, että se on vaarassa sokeutua. Tia kuljetettiin tiputuksessa ambulanssilla Töölön sairaalaan, jossa silmän todettiin sokeutuneen ainakin väliaikaisesti.
Tällä uutisella on niin puolueellinen lähde, että ei voi kuin:
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe