Toisinaan omat jutut naurattaa, sillä välillä olen ydinfyysikko, ja taas toisinaan en. Kiitoksia kaikille osallistuville, harrastuksia pitää olla ja mikäs sen mukavampaa kuin antaa palaa, vaikka välillä ei itseään tunnista kirjoituksista, mutta se lienee anonyymin keskustelupalstan tarkoitus. Alla älyvapaa teksti liittyen (ne tietää, ketä tietää) aiemmin tapahtuneisiin, joka sai mut nauramaan itselleni. Erikoisterveiset vielä Damfinille ja Sestoelementolle. Älkää ottako minua niin tosissaan, siis kukaan.. Ai niin, ja putsarille myös!

Puhuin juuri satelliittipuhelimella Ukrainan salaisenpalvelun ylipäällikön kanssa ja se vannoi että ZeRada on Zelenskyn oma projekti, eikä Googlen tulokset pitäisi olla näkyvissä. Tunnetaan tenniksen kautta. Loput on top secret EB
Nyt kun tuli lähdettyä tälle linjalle, erityisesti On Anoi Kaa (OAK) ansaitsee hyvin vahvan erityismaininnan sisällöntuottamisesta, joka vetää toisinaan vertoja hyvälle kirjalle, jota ei voi lopettaa lukemasta, sillä älynsä leikkaa kuin partaveitsi. Näppäimistön takana asuu viisas ihminen, jolla riittäisi rahkeet kynäillä ihan mitä tahansa työksensä, ja mistä sitä tietää, mitä se, missä se, ja mitä kaikkea se kirjoittelee. Kun ihmiset alkavat vihaamaan, ja puhumaan pahaa, on tehnyt jotakin oikein.
Pieni Liekki on palstan OG ja ainoa oikea salapoliisi. Arvostan puurtamistasi, ja älä suutu, vaikka silloin tällöin mietin pakosta, oletko itse Anneli Auer.
-Sikakoira rules ok-