Olisiko kyse ollut mahdollisesti tästä Hannu Hanhen 2013 vuoden kommentista?ässähai kirjoitti: Ma Syys 19, 2022 7:57 am" Ässähai kaivoi jostain esiin..." --> "Jostain" on tosiaankin tämä Minfo, ja muistelen, että kun minfoon kirjautuneena pystyin tekemään hakuja minfon omilla hakutoiminnoilla, niin siinä yhteydessä löytyi nikki hannu hanhen kommentti, jossa oli tietoa tuosta uutisjutusta vuodelta 2013. En nyt muista missä lehdessä uutinen oli, oliko iltapäivälehdissä vai jossain paikallislehdessä.dazu kirjoitti: Ma Syys 19, 2022 4:57 am ^Ainakin tämä Riihimäen havainto oli mulle täysin tuttu ollut jo pitkään ennen sitä, kun se 2017 tuotiin esiin. Täältä minfosta mä olen siitä joskus lukenut hyvin pitkän aikaa sitten...
Tuo havainto Lukkarisesta murhaajan seurassa oli mullekin uusi tieto. Ässähai kaivoi jostain esiin vanhan viestin vuodelta 2013. Juttu oli ilmeisesti ollut jommankumman iltapäivälehden paperiversiossa ja Hannu hanhi oli siitä jutusta kirjoittanut sisältöä tänne foorumille.
https://www.murha.info/rikosfoorumi/vie ... 28#p559428
Kirjoittaja hannu hanhi » Su Kesä 16, 2013 11:04 am kirjoitti:En tunne alueen paikallishistoriaa, mutta olen alusta lähtien ollut sitä mieltä, että murhaaja on jollakin tasolla tiennyt uhrinsa, mutta ei ole kuulunut kenenkään henkilökohtaiseen tuttavapiiriin. Tutkassa on saattanut olla useita viinaan meneviä, tummahiuksisia naisia, jotka ovat olleet potentiaalisia uhreja. Nämä 3 ovat sitten olleet väärässä paikassa väärään aikaan.
90-luvun alussa on Järvenpäässä, Riihimäellä ja Hyvinkäällä liikuskellut mies autollaan yksinään. Auto ja mies ovat olleet niin huomaamattomia, että kukaan ei ole kiinnittänyt sen tarkempaa huomiota. 90-luvulla tuolla alueella liikkuneiden kannattaa pinnistellä oikein tosissaan. Oletko nähnyt useamman kerran jonkun tyypin liikkuneen alueella ilman, että olisit silloin epäillyt mitään ihmeellisempää?