Treffi-Ilmoitukset

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

^Niino, sinkkuna noita testasin kerran, siihen jäi. Jos ne miehet on sekavia niin kyllä olivat ne muutamat naiset joiden kans näin livenä :D
serialist
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja serialist »

Bombay kirjoitti:^Niino, sinkkuna noita testasin kerran, siihen jäi. Jos ne miehet on sekavia niin kyllä olivat ne muutamat naiset joiden kans näin livenä :D
Mitäs sieltä sitten tuli vastaan? :D
A good way to threaten somebody is to light a stick of dynamite. Then you call the guy and hold the burning fuse up to the phone. "Hear that?" you say.
"That's dynamite, baby.".
- Jack Handy -
Bombay
Adrian Monk

No ne kaksi joiden kans menin treffeille niin toinen oli nätti likka kaikinpuolin mutta siinä vaiheessa tein "menen vessaan"-katoamisen kun eka tilitti vitun pitkään exästään ja soitteli sille, taisi myöskin kutsua käymään samassa baarissa tms.

Ja toinen oli jotenkin vaan nyrjähtänyt, ja myöskin kuvien perusteella näytti, öh, huomattavasti hoikemmalta.
serialist
Olivia Benson

^hahaha.:D Photoshop on jännä väline. Tai kuvakulmakin vain riittää.

Aina jos puhutaan ekoista treffeistä ja pahimmista mokista, sanotaan aina, ettei exästä saa puhua liikaa. Mainita saa, että on ollut suhde jne. muttei saa tilittää.:D

Tuliko jälkeenpäin viestiä, jossa vaadittiin katoamiselle selityksiä? :)
A good way to threaten somebody is to light a stick of dynamite. Then you call the guy and hold the burning fuse up to the phone. "Hear that?" you say.
- Jack Handy -
Bombay
Adrian Monk

En liiemmin pitänyt enää yhteyttä :D Varmaan jotain viestiä tais tulla.
serialist
Olivia Benson

^uskon. :D

Meinaatko kokeilla nettideittaamista vielä kaiken tuon jälkeen? :D
- Jack Handy -
Bombay
Adrian Monk

Hell no :D

EDIT: Eri asi sitten ehkä on esim. jotkut foorumit ja sitä kautta tutustua eka paremmin ja tavata, kun niin saa huomattavasti kokonaisvaltaisemman kuvan ihmisestä kun varsinaisten nettideittipalveluiden kanssa. Ja nykyisenikin itseasiassa netin kautta tapasin, irc-galleria :D
serialist
Olivia Benson

Tunnen muutaman pariskunnan, jotka tapasivat netissä. Itse tapasin hevirock -baarissa.:D
- Jack Handy -
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

serialist kirjoitti:Tunnen muutaman pariskunnan, jotka tapasivat netissä. Itse tapasin hevirock -baarissa.:D
:lol: Tiedä sitten, kumpi on nolompaa... :lol:
PaulaDrew
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja PaulaDrew »

mareritt kirjoitti:
PaulaDrew kirjoitti:Meinasin kirjoittaa ärsytysketjuun, mutta laitan sittenkin tänne, jos vaikka jollain muullakin on kokemusta deittipalstoilta.

Väsäsin siis tuossa kuukausi pari sitten jossain kevätkiimoissani ja kokeilunhalussani deitti-ilmon nettiin ja nyt olen äimän käkenä lueskellut saamiani vastauksia ja todennut, että ymmärrän miehiä entistä vähemmän. Suorat vittuilut, kyrvän koon ilmoittamiset sun muut olen deletoinut saman tien, mutta nekin, jotka yrittävät olla asiallisia, ovat olleet vain hämmentäviä.
lyhensin vähän tätä lainausta, mutta mulla oli kans nettitreffi-ilmoitus aikanaan ja noin viikon jaksoin katsoa sitä ja sit piti poistaa. Kai minä olen arkajalka, mutta en minä toisen viestin jälkeen ala sopimaan tapaamista ventovieraan kanssa. siitä sain palautetta, asiatonta varsinkin..
Juu, näinhän se menee. Hirveä kiire tuntuu miehillä olevan ja samalla on aika epäilyttävää, kun itsestä ei voida kertoa juuri mitään etukäteen vaan vastaus kaikkiin kysymyksiin on "ota selvää, tavataan." En minäkään mitään kirjekavereita etsinyt, mutta lopulta minua alkoi pänniä ihan toden teolla yhteydenotot tyyliin "kiinnostaisko 28-vuotias vapaa vaalea mies" ja profiilissa lukee suurinpiirtein "Moicca. Olen katseenkestävä ja musiikkimakuni on laidasta laitaan." Vähän vaikeaa noilla tiedoilla sanoa, kiinnostaako vai ei...

Mutta täytyy kuitenkin sanoa, että aikoinaan minulla oli myös ilmoitus, johon jaksoin paneutua ja tapasinkin sen perusteella useammankin miehen. Kivoja ja hyviä tyyppejä olivat yhtä lukunottamatta (äijä oli varmaan lähempänä viittäkymmentä vaikka sanoi olevansa 35) kaikki ja aika lailla sellaisia kuin olivat kertonetkin olevansa. Yhdestä sain jopa hyvän kaverin. Monet tutut ovat tavanneet netissä ja normaaleja ihmisiä ovat. Että kyllä siellä tavallisiakin ja kunnollisia tyyppejäkin on, pitäisi vain jaksaa etsiä mutta tällä hetkellä tuntuu liian vaivalloiselta. Luotan myös siihen, että jossain vaiheessa joku täydellinen tulee hakemaan kotoa. :D
serialist
Olivia Benson

^no en oikein tiedä nolosta, joissakin tapauksissa juu.. tämä ko. baari, jossa itse paremman puoliskoni löysin on kuin olohuone. Ei mikään jumputijumputi-teknohevipaska vaan kivaa rokkia, hyvää seuraa ja juomaa. Tosin myöhemmin selvisi, että kävimme samaa yläastettakin, joten periaatteessa tunsimme jo ennen tuota tapaamista..

Ja netissä tapaaminen.. Moni alkaa ystävyydestä. Jutellaan, avoimemminkin kun ei jännitä miltä näyttää, onko mulla pullaa naamassa. Kun ollaan ystävystytty niin ihastutaan. Ellei olla jo liian hyviä ystäviä.

Itse olen tavannut muutaman hyvän ystäväni netin kautta, ollaan tavattukin livenä. Mutta vain ystävinä.:)
- Jack Handy -
Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

mareritt kirjoitti: Joten luotan edelleen tähän hiton hyvään taktiikkaan, että ootan, että minut löydetään kotoa :D ollunna vähän hiljaista, sähkömiehiä saan tällä viikolla, vaan hitto vie kun en oo ite silloin kotona :D

Tuo on kyllä mahtava taktiikka.
Eikä pääse kukaan väittämään, että ois liian tyrkky. :shock:
mareritt
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja mareritt »

Tiina kirjoitti:
mareritt kirjoitti: Joten luotan edelleen tähän hiton hyvään taktiikkaan, että ootan, että minut löydetään kotoa :D ollunna vähän hiljaista, sähkömiehiä saan tällä viikolla, vaan hitto vie kun en oo ite silloin kotona :D

Tuo on kyllä mahtava taktiikka.
Eikä pääse kukaan väittämään, että ois liian tyrkky. :shock:
joo, kaveri kyllä arveli laittaa opaskyltit tienhaaraan. ne on enempi huolissaan tästä miun vanhanapiikana olosta kuin minä ite 8) johan tuota yhtä turaukkoa tuli katsottua 11vuotta, niin on tää sinkkuelämäkin ihan kivaa vaihteeksi..
ABC
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja ABC »

Kolmekymppinen bulgarialainen.

Ensivaikutelma: filmitähti

Hyvää: komea sälli. Ihan mallin näköinen ja sangen suosittu naisten keskuudessa.

Huonoa: epärehellinen. Juo päivittäin ja polttaa. Ei oikeastaan saa itsestään niskasta kiinni. Usean vuoden jo leikkinyt kissa-hiirtä vanhemman rikkaan eukon kanssa. Jatkuvasti persaukinen mies.

Kolmevitonen portugalilainen

Ensivaikutelma: Jay Leno

Hyvää: hauska veikko ja aina hyvällä päällä. Hyvää seuraa.

Huonoa: saa kilareita jalkapallomatseista tappeluihin asti. Huonot hermot. Tulinen luonne ja työpaikka vaihtuu muutaman kuukauden välein.

Neljävitonen britti

Ensivaikutelma: neljävitonen britti

Hyvää: rauhallinen ja ottaa iisisti. Suuri sydän. Monta vuotta ollut kokkina suositussa brittiravintolassa.

Huonoa: vähän väritön hemmo. Menee töihin. Ottaa työn jälkeen muutaman oluen hiljaisena ja menee sitten kotiin katsomaan elokuvan. Seuraava päivä on sitten samanlainen jne.
Hommahan menee niin, että ensin nuorena mennään tuon keskimmäisen hauskan veikon kanssa, joka kuitenkin ennen pitkää osoittautuu naisenpieksäjäksi. Sitten jätetään se ja mennään avioon kolmosvaihtoehdon kanssa, jota lopulta petetään tuon ykkösen kanssa.
Every ship must sail a world.
raippa
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja raippa »

Pistimpä minäkin ilmoituksen ja charmi oli näköjään purrut kun tuli tällaista viestiä:

"Hei,

Kuinka voit, toivomme, että te teette hyvin, olen Helin kaunis tyttö, ja i-drop at your profile, ja rakastan, mitä olen nähnyt siellä, uskon, että voimme tutustua, joten jos se kiinnostaa sinua, pls päästä minut takaisin tänne okay edelleen viestinnän okay.i lopettaa täällä odottaa teidän vastata.
Terveisin,
Ms Helin.
[email protected]
Ota minuun yhteyttä suoraan oman sähköpostiosoitteen minulle lähettää oman kuvan ja lisää viestintää"

Akka on vielä kalju, yksinhuoltaja, ylipainoinen ja asuu Kajaanissa, eli jotain aivan muuta kuin hakuehdoissani lukee.
Vastaa Viestiin