Ihan riittää mikäli vaivaudut sen sensuroimattoman dokumentin tästä osiosta esille kaivamaan koska tännekkin se tuli aikoinaan postattua
Minulla ei ole mitään intressejä sitä sinulle alkaa kaivamaan koska olen sen katsonut ja tiedän mitä se sisältää
No enhän minä sitä kiellä etteikö virheellinen otsikko olisi hetken ollut olemassa. Mutta kuten sanoin, se perustui väärään infoon ja koski vain ei-tappavaa apua sodan alussa. Joten artikkeli korjattiin.sikakoira kirjoitti: Ma Loka 03, 2022 4:05 am ^
Ihan riittää mikäli vaivaudut sen sensuroimattoman dokumentin tästä osiosta esille kaivamaan koska tännekkin se tuli aikoinaan postattua
Minulla ei ole mitään intressejä sitä sinulle alkaa kaivamaan koska olen sen katsonut ja tiedän mitä se sisältää![]()
No ei ainakaan itse dokumentin mukaan mutta jos nyt sitten niin väität. Dokumentissa puhuttiin nimenomaan aselähetyksistä joiden määränpäästä ei kenelläkään ole mitään tietoa koska minkäänlaisia rekisteröintejä ei koskaan tehdä. Aseet päätyvät herra ties minne ja luultavasti VenäjälleUkraineWarReport kirjoitti: Ma Loka 03, 2022 4:10 amNo enhän minä sitä kiellä etteikö virheellinen otsikko olisi hetken ollut olemassa. Muten kuten sanoin, se perustui väärään infoon ja koski ei-tappavaa apua sodan alussa.sikakoira kirjoitti: Ma Loka 03, 2022 4:05 am ^
Minulla ei ole mitään intressejä sitä sinulle alkaa kaivamaan koska olen sen katsonut ja tiedän mitä se sisältää![]()
Tuo luku perustui täysin liettulaisen avustusjärjestön johtajan antamaan tietoon, joka siis koski ei-aseellista apua sodan alussa. Ja kyseinen herra myös mainitsi että tilanne oli jo kesällä parantunut huomattavasti.sikakoira kirjoitti: Ma Loka 03, 2022 4:13 amNo ei ainakaan itse dokumentin mukaan mutta jos nyt sitten niin väität. Dokumentissa puhuttiin nimenomaan aselähetyksistä joiden määränpäästä ei kenelläkään ole mitään tietoa koska minkäänlaisia rekisteröintejä ei koskaan tehdä. Aseet päätyvät herra ties minne ja luultavasti VenäjälleUkraineWarReport kirjoitti: Ma Loka 03, 2022 4:10 amNo enhän minä sitä kiellä etteikö virheellinen otsikko olisi hetken ollut olemassa. Muten kuten sanoin, se perustui väärään infoon ja koski ei-tappavaa apua sodan alussa.sikakoira kirjoitti: Ma Loka 03, 2022 4:05 am ^
![]()
Niin että liettualaisen ei-aseellisen avustusjärjestön johtajalla onkin paljon tietoa siitä miten paljon aseapua saapuu tai ei saavu vaikka tyypillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa. Juu juu.sikakoira kirjoitti: Ma Loka 03, 2022 4:22 am ^
Yritä nyt uskoa ettei se luku perustunut mihinkään ei aseelliseen tukeen kun katselet sen dokumentin niin se käy selväksi.
Se että dokumentin trailerin jälkeen nousi kohu länsimaissa ja avustusjärjestön johtaja riensi kertomaan ettei luku liittynyt aseisiin ei muuta sitä tosiasiaa että dokkarissa puhuttiin nimenomaan aselähetyksistä ja minne ne joutuvat.![]()
Julkisuudessa sitten esitettiin sensuroitu versio josta jätettiin faktat pois.![]()
Tekstiartikkelissahan se tuli selväksi että luku perustui tuohon liettulaisen avustusjärjestön johtajan arvioon ei-aseellisesta avusta sodan alussa. Mutta jotta tämä älytön vääntö loppuu, niin leikitään että uskon. On se Venäjä vaan aivan uskomattoman surkea sitten.sikakoira kirjoitti: Ma Loka 03, 2022 4:30 am Asenne muutui dokumentin trailerin tultua julkisuuteen ja sen jälkeen muuttui televisiossa näytetty versiokin. Koko sensuroimaton dokkari siis löytyy tältäkin palstalta , yritä nyt uskoa![]()
Onneksi Venäjä paikkaa tilannetta hyvän tahdon eleenä vauhdikkaasti Ukrainan hyväksi.sikakoira kirjoitti: Ma Loka 03, 2022 4:49 am Ukraina toimittaa pelkkää romurautaa Venäjälle tai no onhan noissa joissain NATO vempeleissä vielä ehkä korjaamisen varaakin![]()
Khersonin pelloillahan tuota romua nykyään löytyy varmaankin tuhansia tonneja![]()
Niinkö?sikakoira kirjoitti: Su Loka 02, 2022 11:14 pm Räjäytyksen tekijästä nyt ei ole epäselvyyksiä kenelläkään.
No kaikkihan tän nyt tietää europarlamentikkoja myödenSolttuetsivä kirjoitti: Ma Loka 03, 2022 5:14 amNiinkö?sikakoira kirjoitti: Su Loka 02, 2022 11:14 pm Räjäytyksen tekijästä nyt ei ole epäselvyyksiä kenelläkään.
Minulla ja parilla kaverillani ei ole tietoakaan kuka oli tämän takana.
Ajateltiin odotella jos tulisi tutkittua tietoa.
Mutta jos kenellekään ei ole epäilystäkään niin kertoisitko meille.
- Ja muista sitten lukita se vastaus -

Nyt on kyseessä ilmeisesti 300 000 sotilaan liikekannallepano ja niiden koulutus.sikakoira kirjoitti: Ma Loka 03, 2022 1:57 am Kuten kerroin niin on sitä oikeaakin materiaalia koulutuspaikoista saatavissa mikäli haluaa etsiä