Poliisi kaipaa havaintoja miehestä, joka ryösti päivittäistavarakaupan Kouvolassa
Re: Poliisi kaipaa havaintoja miehestä, joka ryösti päivittäistavarakaupan Kouvolassa
Eiköhän se ryöstäjä oo jotain sille kassalle puhunut, mistä poliisi sitten tietää kyseessä olevan mies. Kyllä nyt useimmiten äänestä kuulee...
Re: Poliisi kaipaa havaintoja miehestä, joka ryösti päivittäistavarakaupan Kouvolassa
Naamioituneella henkilöllä rättien alla piilossa kännykkä ja meneillään puhelu, jossa miehensä mörähtää ryöstön puheosuudet 
Mutta joo, tapaus kiinnostaa ihan siksi, kun on tullut mietittyä, sattuuko joskus niin, että rikostutkinta menee pieleen virheellisen sukupuolioletuksen takia. Kun joskus olen itsekin ollut sellaisen kohteena (siis en rikostutkinnan, vaan oletuksen).
Mutta joo, tapaus kiinnostaa ihan siksi, kun on tullut mietittyä, sattuuko joskus niin, että rikostutkinta menee pieleen virheellisen sukupuolioletuksen takia. Kun joskus olen itsekin ollut sellaisen kohteena (siis en rikostutkinnan, vaan oletuksen).
Jospa han on muunsukupuolinen
?
Eripariset hanskatkin olisi voinut liittaa vaatetuksen tuntomerkkeihin. Toinen nayttaa olevan vaalea, toinen tumma.
Eripariset hanskatkin olisi voinut liittaa vaatetuksen tuntomerkkeihin. Toinen nayttaa olevan vaalea, toinen tumma.
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
Pamela Anderson
Mieheksi oletetaan koska naiset harvoin osallistuu naamioituihin ryöstöihin. Naiselta tuo näyttää olemuksen ja asentojen perusteella, eikä ihan nuorelta. Toisaalta moni homomies muistuttaa olemukseltaan ja eleiltään naista, jopa liioitellen.
Kylla minakin naiseksi taman henkilon hahmottaisin. Outo hijab-tyylinen neulekypara-huivi paassa, jossa joku nappi tai koru vasemmalla ohimolla.
Naisten aurinkolasit, runsasta huivia naamalla ja kaulassa ja Libero-laukku, josta hamuilee vasaraa aseeksi.
Olisiko vasenkatinen ja joku kertakayttoinen muovihanska tossa vasemmassa kadessa?
Naisten aurinkolasit, runsasta huivia naamalla ja kaulassa ja Libero-laukku, josta hamuilee vasaraa aseeksi.
Olisiko vasenkatinen ja joku kertakayttoinen muovihanska tossa vasemmassa kadessa?
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
Pamela Anderson
Naiselta näyttää minustakin nopealla silmäykseltä, mutta voihan se olla lavastettuakin. Venkulat nyt varmasti keksii kaikkea mahdollista. 
Jokaisen suuren omaisuuden takana on rikos.
- Honore de Balzac
- Honore de Balzac
Nyt vaan ryöstäjä pyytämään korjausta poliisin ja median ilmoittamiin tietoihin, mikäli hänet on törkeästi sukupuolitettu väärin.
Kyllä tosiaan näyttäisi olevan joku äityli liberolaukulla varustautuneena.
Kyllä tosiaan näyttäisi olevan joku äityli liberolaukulla varustautuneena.
Ihmetyttää kyllä, miksi tekijästä uutisoidaan miehenä. Kuvien perusteella ei ole mies.
Lieneekö ärähtänyt rahoja vaatiessaan, että minä sitten muuten olen mies, ja sillä sipuli!
Lieneekö ärähtänyt rahoja vaatiessaan, että minä sitten muuten olen mies, ja sillä sipuli!
Musta ruusu
Nainen tuo on, mutta nistien asian sijaan voi olla ihan omallakin asiallaan, taustalla jonkinlainen taloudellinen epätoivo, kakara tai useampi kotona leipää huutamassa ja jos ei uskalla soskuunkaan mennä kuvitteellisen huostaanoton pelossa, niin se voi hyvinkin ajaa tuollaiseen puuhaan.Lilyshee kirjoitti: Ti Loka 11, 2022 10:29 pm Suht pienet kengät ja kädet, rinnat ja vartalon muoto naisen. Kulmakarvat ei näy. Nainen on, miksi joku näkis niin paljon vaivaa feikata, että saa ehkä muutaman satasen? Nistijengi laittanut asialle naisen, tällä erää.
Taumatawhakatangihangakoauauotamateaturipukakapikimaungahoronukupokaiwhenuakitanatahu
40.346°S 176.5402°E
40.346°S 176.5402°E