Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

sikakoira
James Bond (Daniel Graig)

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

Pimeän renki kirjoitti:
Kannattaa ottaa lääkkeet, kun niitä sinulle kerran on määrätty. Toki pedofiliaasi ei auta muu kuin kastraatio.Ilmeisesti valheellisen ilmiannon olit tehnyt sinä, koska sinulla on pakkomielle hutkivastajournalistista, kun hutkiva on vajakkia vähän kiusannut.

Sikakoira kirjoitti "Minulla sattuu olemaan sisäpiirin tietoa", jonka hutkivajournalisti oli laittanut allekirjoitukseensa. Sinä valehtelit,että kyseessä oli väärennetty lainaus.
Sinullapa on tarkkaa tietoa hutkivan allekirjoituksista :lol:

No eiköhän se hutkiva pärjää nyt bannejensa kanssa ja koittaa opetella olemaan ihmisiksi.Olet nyt ottanut asian turhan henkilökohtaisesti :lol:
Viimeksi muokannut sikakoira, Ke Loka 12, 2022 10:40 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
damfin
James Bond (Pierce Brosnan)

Viesti Kirjoittaja damfin »

Pimeän renki kirjoitti: Ke Loka 12, 2022 10:30 pm pedofiliaa
Koittaisit nyt välillä keksiä jotain uutta, kokeile jos vaikka sieltä toisesta aivosolustasi irtoaisi joku muu pakkomielle tuon pedofilian tilalle, toisaalta voihan se olla että sinulle on jo mahdottomuus päästä vanhoista mielihaluista irti joten joudut toistamaan tuota samaa nimimerkistä toiseen :lol:
Pimeän renki
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja Pimeän renki »

damfin kirjoitti: Ke Loka 12, 2022 10:40 pm
Koittaisit nyt välillä keksiä jotain uutta, kokeile jos vaikka sieltä toisesta aivosolustasi irtoaisi joku muu pakkomielle tuon pedofilian tilalle, toisaalta voihan se olla että sinulle on jo mahdottomuus päästä vanhoista mielihaluista irti joten joudut toistamaan tuota samaa nimimerkistä toiseen :lol:
Sinun pedofiliasi ei ole minun keksimääni. Jos haluat tilanteesi muutosta, tee itsellesi kastraatio ja maailman lapset ovat taas asteen verran paremmassa turvassa.
sikakoira kirjoitti: Su Joulu 25, 2022 2:08 am (pikku sisäpiiri info niin olen työskennellyt Suomen pankissa ) :wink:
damfin

Pimeän renki kirjoitti: Ke Loka 12, 2022 10:44 pm
damfin kirjoitti: Ke Loka 12, 2022 10:40 pm
Sinun pedofiliasi ei ole minun keksimääni. Jos haluat tilanteesi muutosta, tee itsellesi kastraatio ja maailman lapset ovat taas asteen verran paremmassa turvassa.
Ai niin sehän olikin hutkivajournalistin keksintöä, oletin teillä olevan samanlaiset kiinnostuksen kohteet kun vaikutatte olevan samasta solusta lähtöisin :mrgreen:
Pimeän renki
Poliisikoira Rex

damfin kirjoitti: Ke Loka 12, 2022 10:50 pm
Ai niin sehän olikin hutkivajournalistin keksintöä, oletin teillä olevan samanlaiset kiinnostuksen kohteet kun vaikutatte olevan samasta solusta lähtöisin :mrgreen:
Siihen sinun pedofiliaasi ei kukaan muu syyllinen kuin sinä itse. Sinulla on vitun tyhmät jutut sen lisäksi. Olet siis, sekä vajakki, että pedofiili.
sikakoira kirjoitti: Su Joulu 25, 2022 2:08 am (pikku sisäpiiri info niin olen työskennellyt Suomen pankissa ) :wink:
viinitty
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja viinitty »

Tässäkö se on?
Tuo etsimäni suuri oivallus, jonka sulan soisi koristavan jokaisen sitä halajavan hattua.
Kokemus, jota voi foorumin synkissä syövereissä kuulla kuiskuteltavan miltei hengelliseksi.
Olenko eksynyt liian syvälle koodivirran värjäämiin pikseleihin,
vai voiko ilman tätä enkelkuoron säestämää löytöä olla todellinen minfolainen laisinkaan?

Onko siis mahdollista, että olen löytänyt ensimmäisen multinikkini?

Ettei nyt ihan perseilyksi menisi, niin mennään asiaan. Olenko ainoa, jonka mielestä RL/69:n (vai mikä helvetti se oli) ja Pimeän Rengin jutut ovat kovin samankaltaisia alapäätyylisine traumafiksaatioineen? Onhan vanhempien kanssa insestin harrastamisessa ja pedofiliassa toki eroja, mutta jos noiden kommenteista vaihtaa termit keskenään, tuskin kukaan huomaisi mitään. Pääsisältö kuulostaa kuitenkin täysin samanlaiselta hiekkalaatikkomesoamisena, jossa argumentit ovat luokkaa "mulle kasvaakin isompi pippeli ku sulle!" ja "sä oot ihan tyhmäpää!".

Ja se jos mikä naurattaa. :D
Mitkä hiton salaliittoteoriat?!
Pimeän renki
Poliisikoira Rex

viinitty kirjoitti: To Loka 13, 2022 1:18 am
Ettei nyt ihan perseilyksi menisi, niin mennään asiaan. Olenko ainoa, jonka mielestä RL/69:n (vai mikä helvetti se oli) ja Pimeän Rengin jutut ovat kovin samankaltaisia alapäätyylisine traumafiksaatioineen?
Ei kannata ottaa itseensä. Ei minulla ole traumafiksaatioita. En vain pidä pedofiileistä.Enkä myöskään vajakeista. Molemmat laittaisin iloisin mielin uuniin, sinne samaan uuniin laittaisin myös kardemummun.
RL11/6
Watson itse

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

viinitty kirjoitti: To Loka 13, 2022 1:18 am Olenko ainoa, jonka mielestä RL/69:n (vai mikä helvetti se oli) ja Pimeän Rengin jutut ovat kovin samankaltaisia alapäätyylisine traumafiksaatioineen? Onhan vanhempien kanssa insestin harrastamisessa ja pedofiliassa toki eroja, mutta jos noiden kommenteista vaihtaa termit keskenään, tuskin kukaan huomaisi mitään. Pääsisältö kuulostaa kuitenkin täysin samanlaiselta hiekkalaatikkomesoamisena, jossa argumentit ovat luokkaa "mulle kasvaakin isompi pippeli ku sulle!" ja "sä oot ihan tyhmäpää!".

Ja se jos mikä naurattaa. :D
Olet. Sinulla voi olla jonkinlainen mielisairaus. Tuotan mielipidekirjoitusta ja hyvä jos se huvittaa. Ota lehmä lisää sitä alahyllyviiniä ja uneksi niistä pippeleistä Rutsarin kanssa.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
damfin

Pimeän renki kirjoitti: Ke Loka 12, 2022 11:43 pm
damfin kirjoitti: Ke Loka 12, 2022 10:50 pm
Siihen sinun pedofiliaasi ei kukaan muu syyllinen kuin sinä itse. Sinulla on vitun tyhmät jutut sen lisäksi. Olet siis, sekä vajakki, että pedofiili.
En minä ole ikinä edes haaveillut pedofiliasta, toisin kun hutkivajournalisti jonka keksintöä tuo pedofilia on, se jos minä olen joskus parikymppisenä seurustellut 16 vuotiaan tytön kanssa ei tee minusta pedofiilia vaikka hutkivajournalistina niin haluat mielikuvituksessasi fantasioidakin. :lol:

Jotta saisimme keskustelustamme sujuvaa, yritän asettua sinun tasollesi ja vastaan että... itse olet ja isäs oli kanssa kun äitis tapas
Hermione
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Hermione »

damfin kirjoitti: To Loka 13, 2022 8:22 am
En minä ole ikinä edes haaveillut pedofiliasta, toisin kun hutkivajournalisti jonka keksintöä tuo pedofilia on, se jos minä olen joskus parikymppisenä seurustellut 16 vuotiaan tytön kanssa ei tee minusta pedofiilia vaikka hutkivajournalistina niin haluat mielikuvituksessasi fantasioidakin. :lol:

Jotta saisimme keskustelustamme sujuvaa, yritän asettua sinun tasollesi ja vastaan että... itse olet ja isäs oli kanssa kun äitis tapas
Ihmettelin tuolloin sitä lainauksen vääristelyä, sekä sitä, ettei ylläpito tuntunut reagoivan asiaan muuten kuin poistamalla viestejä.

Ei naurattanut :|
viinitty
Andy Sipowich NYPD

RL11/6 kirjoitti: To Loka 13, 2022 7:22 am
Olet. Sinulla voi olla jonkinlainen mielisairaus. Tuotan mielipidekirjoitusta ja hyvä jos se huvittaa. Ota lehmä lisää sitä alahyllyviiniä ja uneksi niistä pippeleistä Rutsarin kanssa.
Eli osui ja upposi. Kovat on projektiot pojilla. :D
Pimeän renki
Poliisikoira Rex

damfin kirjoitti: To Loka 13, 2022 8:22 am En minä ole ikinä edes haaveillut pedofiliasta
En tiedä haaveiluista, mutta olet itse kertonut seksihetkistäsi alle kymmenvuotiaiden lapsien kanssa.
Pimeän renki
Poliisikoira Rex

viinitty kirjoitti: To Loka 13, 2022 1:18 am
Ettei nyt ihan perseilyksi menisi, niin mennään asiaan. Olenko ainoa, jonka mielestä RL/69:n (vai mikä helvetti se oli) ja Pimeän Rengin jutut ovat kovin samankaltaisia alapäätyylisine traumafiksaatioineen? Onhan vanhempien kanssa insestin harrastamisessa ja pedofiliassa toki eroja, mutta jos noiden kommenteista vaihtaa termit keskenään, tuskin kukaan huomaisi mitään. Pääsisältö kuulostaa kuitenkin täysin samanlaiselta hiekkalaatikkomesoamisena, jossa argumentit ovat luokkaa "mulle kasvaakin isompi pippeli ku sulle!" ja "sä oot ihan tyhmäpää!".
Kohdallasi kyse on ilmiselvästä projisoinnista. Otan osaa. Itse en vittuile ja naureskele hyväksikäytön uhreille.
viinitty
Andy Sipowich NYPD

Pimeän renki kirjoitti: To Loka 13, 2022 7:22 pm
Kohdallasi kyse on ilmiselvästä projisoinnista. Otan osaa. Itse en vittuile ja naureskele hyväksikäytön uhreille.
Jos joka paikassa näkee pedofiileja ja/tai insestin harjoittajia, ei tarvitse olla edes mielenterveysalan ammattilainen tajutakseen noin ilmiselvät fiksaatiot.
Vähän sama kuin fundamentalistiset saarnaajat huutamassa sitä, kuinka joka paikassa on homoja ja saatana tekee lapsestasi homon jos kerran sattuu olemaan punainen(tyttöjen väri hyyyi) paita päällä. Sitten ollaan ihan yllättyneenä pikachuna kun tuo saarnaaja jää kiinni omasta homoudestaan.

Te(sinä?) olette kyllä oman elämänne Ted Haggardeja.
Ei ole normaalia olla noin kiinnostunut muiden ruumiinaukoista.
Michael Jordan kirjoitti: Stop it. Get some help.
Rauhaa&Rakkautta
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Rauhaa&Rakkautta »

viinitty kirjoitti: To Loka 13, 2022 7:45 pm
Jos joka paikassa näkee pedofiileja ja/tai insestin harjoittajia, ei tarvitse olla edes mielenterveysalan ammattilainen tajutakseen noin ilmiselvät fiksaatiot.
Siis jos joku näkee pedofiilin, joka tunnustaa olevansa pedofiili, niin silloin on kyse fiksaatiosta?

Kylläpä pimeä renki ja kardemummo ovat päässeet pahasti pääsi sisään. Kenellähän tässä on kyse fiksaatiosta? :wink:
Vastaa Viestiin