Twitteristä löytyy jo pitkä kommenttiketju jossa muiden muassa seuraava:
Muistatko Raamatusta sellaisen lauseen kuin "Joka teistä on synnitön, se heittäköön häntä ensimmäisenä kivellä" ja mitä se tarkoittaa? Lause pätee myös kirkkojen polttoon. Eli jätetäänpä kirkot polttamatta, sillä ei siitä seuraa mitään hyvää ja kaunista.
Alla Facebookista Anon seuraajien tuoreita kommentteja. Pitkä kommenttiketju on syntynyt alle tunnissa. Sulkavan ja Puumalan kirkot / seurakunnat muistetaan jo uusimmassa kommentissa maalittaa.
Jarmo Ylinen: - Omaa sanaansa Hän varjelee, koska siinä hän ilmenee. Tosin sitäkin on jo muutettu, mutta tottuden etsivä löytää.
Tapio Vääräsmäki: - No kirkot ovat kuitenkin vain rakennuksia.
Ivan Kudelja: - jos ymmärrän pointtisi oikein, täytyy siivota koko instituutio
Tapio Vääräsmäki: - tarkoitan, että turha rakennuksia on poltella. Kuka siitä hyötyy?
Ivan Kudelja: - no ei ainakaan vapaamuurarit
Eini Fält: - Onhan ne hienoja rakennuksia.
Sari Penttinen: - saati ihmisten erottelu jonkun rokotusstatuksen mukaan
Matti Parkkima: - Jumalan huoneessa ihmisen pitäisi vähetä, tulla nöyränä sanan kuulolle eikä tuoda itseään esille. Turhaa oman asian pönkittämistä. Eihän lihansyöjille ja vegaaneillekaan ole eri tapahtumia.
Ari Pekka Tuominen: - Kirkon polttaminen ei ratkaise ongelmaa, koska kirkkorakennus ei voi valita henkilöitä, jotka aiemmin esittivät jumalan sanaa ja nykyään ovat myyneet sielunsa saatanalle. Rakennus on tyhmyyteen syytön, vaan millä saisi nuo saatanan lähettiläät, joita ennen kutsuttiin papeiksi, pois viroistaan. Menkööt nuo omiensa pariin, eli niihin sateenkaarijoukkoihin ja jättäköön kirkkosalit rauhaan.
Jari Heino: - Kirkot palaa, papit kuolee, mutta JEESUS ELÄÄ!
Kaija Romppanen: - Elämme todella lopunaikaa ja pahaa saa yhä enemmän otetta maan päällä. Syntiinlankeemuksessa valta siirtyi saatanalle maan päällä ja saatana olisi antanut vallan takaisin Jeesukselle ja sitä kautta ihmiselle erämaakisausten aikana jos Jeesus olisi suostunut luopunut lunastaa ihminen ristinkuoleman kautta ja myöntynyt saatanan ehdotukseen. Luuk. 4. Ja perkele vei hänet korkealle vuorelle ja näytti hänelle yhdessä tuokiossa kaikki maailman valtakunnat 6ja sanoi hänelle: "Sinulle minä annan kaiken tämän valtapiirin ja sen loiston, sillä minun haltuuni se on annettu, ja minä annan sen, kenelle tahdon. 7Jos sinä siis kumarrut minun eteeni, niin tämä kaikki on oleva sinun." Ja ilmestyskirjassa annettaan ymmärtää että loppua kohti syvyyksistä päästetään demoneja riivaamaan ihmiskuntaa. Jumala antaa ihmiskunnalle sitä mitä se tilaa.
Ilkka Yliportimo: - Kaikki Jumalan luomat lait on käännetty ylösalaisin, jopa todellisuutemme
Kirsti Rito: - Ryöstö kyllä on jo menossa ..Sulkava ja Puumala ..