Milan Jaff kokoomaketju

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
JanitaSlim
Jessica Fletcher
Viestit: 3295
Liittynyt: Pe Syys 18, 2020 5:51 pm

Re: Milan Jaff kokoomaketju

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

Roki80 kirjoitti: La Loka 15, 2022 1:08 pm Eiköhän kerätä kolehti ja hoidetaan Milan jaff monttuun!
Tuossahan olisi ideaa! Ostetaan kolehdilla sitten kirjoja ja parempaa ruokaa Milalle niin voi opiskella lakimieheksi, tai lääkäriksi nyt, kun on velvollisuudet alla muutenkii.
Avatar
Fire
Rico Tubbs
Viestit: 1207
Liittynyt: Ti Maalis 19, 2019 10:20 pm

Re: Milan Jaff kokoomaketju

Viesti Kirjoittaja Fire »

Ehdotan että lähetetään tämä kurdi Turkkiin Erdoganin kenttäoikeuden eteen jolla samalla edesautetaan Suomen Nato-jäsenyyden etenemistä.
Lilyshee
Armas Tammelin
Viestit: 81
Liittynyt: Ti Tammi 18, 2022 7:39 pm

Re: Milan Jaff kokoomaketju

Viesti Kirjoittaja Lilyshee »

Dippainssi , jos olet ketjua seurannut niin tiedät. Ajattelin lähinnä samalla periaatteella kuin Fb ssa tulee bannit mainitessasi tietyn asian. Robotit blokkia nopeasti,käytetään kö Youtubessa samaa, en tiedä. Eli tiettyä ihmistä ei saa edes mainita, tai biisejä.
ongelmana ei ole hänen omat tilit ehkä nyt, vaan kaikki ne videot jotka toi ns faneja...
Miksi kristityt kantavat kaulassaan Jeesuksen julmaa murhavälinettä, jos minäkään en kanna puukkoa?
Ehkä pitäis.
Timanttiporari
Lauri Hanhivaara
Viestit: 125
Liittynyt: Ma Touko 03, 2021 1:21 pm

Re: Milan Jaff kokoomaketju

Viesti Kirjoittaja Timanttiporari »

Mihin Suomi tarvitsee tuota liberaalin maahanmuuttopolitiikan tulosta?
Ei yhtään mihinkään ja mitä pikemmin tuosta päästään eroon, niin sen parempi.
Mace73
Poliisikoira Rex
Viestit: 250
Liittynyt: Ke Kesä 22, 2016 9:10 am

Re: Milan Jaff kokoomaketju

Viesti Kirjoittaja Mace73 »

Löytyykö lakipykälää, jonka perusteella gangsta-torakan maastakarkoitus olisi mahdollista?
Avatar
Marokon Kauhu
Perry Mason
Viestit: 3763
Liittynyt: Ma Maalis 26, 2007 9:06 pm
Paikkakunta: Rio Grande

Re: Milan Jaff kokoomaketju

Viesti Kirjoittaja Marokon Kauhu »

Mace73 kirjoitti: Su Loka 16, 2022 1:27 pm Löytyykö lakipykälää, jonka perusteella gangsta-torakan maastakarkoitus olisi mahdollista?
Google auttaa, mutta:

https://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/2004/20040301
149 § (26.4.2019/565)
Maasta karkottamisen perusteet

Maasta voidaan karkottaa oleskeluluvalla oleskellut tai Suomen kansalaisuuden menettänyt ulkomaalainen:

1) joka oleskelee Suomessa ilman vaadittavaa oleskelulupaa;

2) jonka on todettu syyllistyneen rikokseen, josta on säädetty enimmäisrangaistuksena vähintään yksi vuosi vankeutta taikka jonka on todettu syyllistyneen toistuvasti rikoksiin;

3) joka on käyttäytymisellään osoittanut olevansa vaaraksi muiden turvallisuudelle; taikka

4) joka on ryhtynyt taikka jonka voidaan aikaisemman toimintansa perusteella tai muutoin perustellusta syystä epäillä ryhtyvän Suomessa kansallista turvallisuutta vaarantavaan toimintaan.

Herr. Jaffille ei taida enää oleskeluluvan perusteita löytyä, joten oikeastaan kaikki perusteet tulevat tuossa täyteen.
Myös kohta 4 koska on vaikutusvaltainen jengijohtaja ja "somevaikuttaja", jolla on huomattavasti lähi-itä-helsinkiä pidempi vaikutussäde.
- Kilo kokaiinia, kolme yhden hinnalla
- Kilo kokaiinia, en oo joutumassa linnaan
- Sösssön sössön
- Äbälä wäbälä
Milan Jaff - jolle annettiin näin ensi alkuun 10 vuotta linnaa
Mukava valkku
Sofia Karppi
Viestit: 432
Liittynyt: Su Touko 16, 2021 11:22 pm

Re: Milan Jaff kokoomaketju

Viesti Kirjoittaja Mukava valkku »

Pahaksi onneksi Suomessa karkoituspäätösten teko on jätetty migrin virkamiesten harkinnan ja viitseliäisyyden varaan ilman ulkopuolista kontrollia tai julkisuudesta tulevaa painetta.

Ruotsissa on Suomea parempi käytäntö tässä asiassa: Karkoitusedellytysten täyttyessä ulkomaalainen rikollinen tuomitaan siellä karkoitettavaksi maasta siinä samassa julkisessa oikeudenkäynnissä missä rikostuomiokin nuijitaan.
– Minä olen ihminen ja kaipaan joskus iloa, valoa ja hauskuutta
Staff Meeting
Hetty Wainthropp
Viestit: 487
Liittynyt: Ke Helmi 10, 2021 8:51 pm

Re: Milan Jaff kokoomaketju

Viesti Kirjoittaja Staff Meeting »

Immu ottaa kantaa aiheeseen.

https://youtu.be/z_cK5fJNkcg
Jannes
Neuvoja-Jack
Viestit: 500
Liittynyt: La Heinä 23, 2016 3:22 pm

Re: Milan Jaff kokoomaketju

Viesti Kirjoittaja Jannes »

Huhun mukaan Milani on joukkoraiskattu :D
Avatar
Jazzermasser
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1301
Liittynyt: Ti Heinä 06, 2021 8:10 am

Re: Milan Jaff kokoomaketju

Viesti Kirjoittaja Jazzermasser »

Someräppäri Milan Jaff äänessä katujengikäräjillä: ”Pelkään vankilassa, että minut tapetaan” – sellin seinäkirjoitukset uusina todisteina
22-vuotiasta somejulkkista Milan Jaffia syytetään murhan yrityksestä Vantaan Leinelässä yhdessä kuuden muun miehen kanssa.

Itä-Uudenmaan käräjäoikeudessa on jatkettu tänään maanantaina katujengioikeudenkäyntiä. Yle seuraa oikeudenkäyntiä paikan päällä tässä päivittyvässä artikkelissa.

Oikeustalon edessä on useita poliiseja, poliisiautoja sekä poliisikoira varmistamassa alueen turvallisuutta.

Myös oikeustalossa sisällä on tavallista enemmän poliiseja varmistamassa oikeudenkäynnin sujumista rauhallisesti. Viime viikolla katujengioikeudenkäyntiin kohdistui uhkaus.

Tänään oikeudessa on äänessä helsinkiläisjengin johtajana pidetty 22-vuotias someräppäri Milan Jaff.

Häntä ja kuutta muuta miestä syytetään murhan yrityksistä Vantaan Leinelässä 6. elokuuta 2022. Syytteiden mukaan Jaff ampui haulikolla kohti autolla liikkunutta espoolaisporukkaa. Yksi hauli osui kuljettajaa käteen.

24-vuotias espoolaismies ampui syytteiden mukaan helsinkiläisporukkaan kuuluvaa miestä olkavarteen pistoolilla liikkuvasta autosta. Mies loukkaantui vakavasti.

Syytetyt myöntävät olleensa paikalla aamuyöllä Leinelässä, mutta kiistävät syytteet. Esitutkinnassa Jaff kiisti viimeiseen saakka olleensa Leinelässä, mutta oikeudessa hän muutti kertomustaan.

– En silloin muistanut, mutta kerroin myöhemmin. Pelkäsin oman henkeni puolesta. Pelkään, että henkeni riistetään vankilassa. Jos olen vasikka, minut tapetetaan. Vankilassa tapahtuu paljon asioita, joita poliisi ei tiedä, Jaff sanoo.

Jaff: Kuulin laukauksia ja näin auton nousevan ilmaan
Oikeudessa parhaillaan puhuvan Jaffin mukaan 24-vuotias espoolaismies oli ehdottanut tapaamista Vantaan Leinelessä. Viime viikolla oikeudessa puhuneiden henkilöiden mukaan Jaff oli suuttunut autossa matkalla tapaamiseen.

– Hän [oikeudessa aiemmin puhunut henkilö] on ymmärtänyt väärin. Olen huutanut kovaan ääneen, ja hän on luullut, että olen ollut suuttunut. Olen yleensä äänekäs, ja me frendien kanssa haukumme toisiamme, Jaff kertoo.

Jaffin mukaan miehillä ei ollut tarkoituksena tapella kohtaamisessa. Hän kiistää, että hänellä tai helsinkiläisporukalla olisi ollut mukana haulikkoa.

Jaffin mukaan hän ei tiennyt, kuka ohi ajaneessa espoolaisporukan autossa oli. Hän näki auton ajavan nopeasti hänen ohitseen pitkin Leinelänkaarta.

– Kuulin laukauksia. Auto osui hidasteeseen kovaa vauhtia ja nousi jopa metrin ilmaan, Jaff kuvailee.

Sen jälkeen Jaff kertoo menneensä autonsa taakse piiloon metsään. Jaffin mukaan hän ei nähnyt haulikkoa kenellään, eikä kuullut haulikon laukauksia.

– Tuntuu, että koko juttu tapahtui kahdessa sekunnissa.

Ampumisen jälkeen Jaff nousi autoon toisen miehen kanssa. Kaksi muuta heidän kanssaan ollutta miestä nousivat toiseen autoon.

Toiseen heistä oli osunut luoti. Miehet veivät loukkaantuneen kaverinsa Peijaksen sairaalan eteen.

Syyttäjällä uusia todisteita vankilasta
Oikeudenkäynnin alussa syyttäjä kertoi uudesta valmistuneesta lisätutkinnasta. Sen mukaan Jaffin säilytystiloissa vankilassa ja Itä-Uudenmaan käräjäoikeudessa on kirjoitettu seiniin Jaffin johtamana pidetyn helsinkiläisen 47-jengin tunnuksia.

Syyttäjän mukaan tämä on lisätodiste helsinkiläisjengin järjestäytyneisyydestä.

– Olen normaali nuori. Tykkään tehdä musiikkia. Se on minun merkkini. Arvostan ja kunnioitan minun merkkiäni, Jaff perustelee kirjoituksiaan oikeudessa.

Hänen mukaansa selleissä on paljon muitakin kirjoituksia seinillä. Hän on kirjoittanut tekstit sellien seiniin, jotta muut sinne tulijat tietäisivät hänen olleen siellä.

Jaff oli julkaissut juuri ennen Leinelän tapaamista uuden musiikkivideon, jossa ammuskeltiin.

Hänen mukaansa on kuitenkin pelkkää sattumaa, että vain hetkeä musiikkivideon julkaisun jälkeen tapahtui Leinelän ammuskelu. Jaffin mukaan Leinelän tapaaminen ei liittynyt uuteen musiikkivideoon.

– Ei ollut mitään uhkausta. Jos espoolaismies olisi uhannut minua, en olisi mennyt sinne alueelle. En tiennyt koko paikkaa tai tuntenut aluetta, Jaff sanoo.

Jaff kiistää myös sen, että hän olisi itse uhkaillut espoolaisia.

Jaff: Idea 47-tunnukseen tuli saksalaiselta artistilta
Jaffin mukaan hän ottanut musiikkivideoissaan esiteltyyn 47-tunnukseen mallia saksalaiselta kurdiartistilta. Hänen mukaansa tunnus liittyy vain musiikkiin.

Hän tilasi kavereilleen 47-tunnuksella varustetut kommandopipot musiikkivideota varten.

– Tiesin, että Turkin kurdit käyttävät paljon lukua 47, ja sillä voi saada paljon huomiota. Yritin saada tällä kurdien huomion, Jaff sanoo.

Hän on ylpeä musiikkivideonsa saamasta huomiosta.

Jaffin mukaan hänen isänsä oli armeijassa Turkissa, ja heillä oli kotona AK47-rynnäkkökivääri. Luku 47 liittyy Jaffin mukaan Turkissa Mardinin kaupunkiin.

Jaff kiistää järjestäytyneen rikollisryhmän olemassaolon. Hänen mukaansa kysymys on musiikkia tekevästä kaveriporukasta.

– Kukaan heistä ei ole täällä oikeudessa. He eivät ole rikollisia. He ovat koulussa ja opiskelevat, Jaff sanoo.

Viisi vuotta Suomessa asunut Jaff ei ole koskaan asunut Itä-Helsingissä. Hän kertoo tehneensä musiikkivideonsa siellä, koska siellä on paljon hänen kohderyhmäänsä kuuluvia ulkomaalaistaustaisia ihmisiä.

– Haluan saada vain ihmisten huomiota. Mitään jengiä ei ole olemassa, Jaff vakuuttaa.

Milan Jaff tuomittiin viime keväänä 10 vuodeksi vankeuteen useista jengeihin liittyvistä rikoksista Helsingin käräjäoikeudessa. Tuomion mukaan helsinkiläisjengi on järjestäytynyt rikollisryhmä.

– Kaikki sanovat, että olen saanut aivan liikaa vankeutta. En yrittänyt murhata ketään, enkä ole ollut ennen vankilassa. Minua halutaan mustamaalata ja leimata katujengiläiseksi.

– Olen tehnyt vain omaa juttuani ja musiikkiani. Olen artisti, en ole jengissä, teen vaan musiikkivideoita, Jaff sanoo oikeudessa.

Helsingin käräjäoikeuden toukokuussa antama tuomio ei ole vielä lainvoimainen.


https://yle.fi/uutiset/74-20001578?utm_ ... yleuutiset
Ghost hunting
Angus MacGyver
Viestit: 6556
Liittynyt: Ke Elo 16, 2017 3:16 pm
Paikkakunta: aarniometsä

Re: Milan Jaff kokoomaketju

Viesti Kirjoittaja Ghost hunting »

No voi harmin paikka, että gangsta -torakatkin pelkää no tyttöhymy hyytyi äkkiä. Eikö tiennyt että alaikäisiin sekaantujista ei tykätä ja kun teko oli törkeä sellainen.
Sil5
Neuvoja-Jack
Viestit: 532
Liittynyt: La Elo 21, 2021 10:36 pm

Re: Milan Jaff kokoomaketju

Viesti Kirjoittaja Sil5 »

Jannes kirjoitti: Su Loka 16, 2022 4:56 pm Huhun mukaan Milani on joukkoraiskattu :D
Pärjäisi ehkä paremmin jossain salamantereiden osastolla. Jollei sitten passiteta suoraan kotimaahansa.
Ghost hunting
Angus MacGyver
Viestit: 6556
Liittynyt: Ke Elo 16, 2017 3:16 pm
Paikkakunta: aarniometsä

Re: Milan Jaff kokoomaketju

Viesti Kirjoittaja Ghost hunting »

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kat ... ia/8550646
Katujengipomo Milan Jaff syytti Suomen viranomaisia vääristelystä: "Jengit on vaan kateellisia"
"Mä en usko Suomen käräjiin enää"

Jaff hermostui useaan kertaan puheenvuoronsa aikana ja syytti viranomaisia tosiasioiden vääristelystä

– Poliisi on tehnyt katujengistä ison jutun ja mustamaalailee sitä, Jaff miltei huusi.

– Mä sain 10 vuotta vankeutta huumerikoksista Helsingin käräjiltä ja mut leimattiin katujengiläiseksi.

Jaff kertoi asuneensa viisi vuotta Suomessa.

– Mä en usko Suomen käräjiin enää! Mä uskon, että mun tuomio johtuu siitä, että olen ulkomaalainen. Mä en ole kuitenkaan yrittänyt murhata ketään, ja kaikki ovat sanoneet, että toi 10 vuotta on ihan liikaa mun rikoksista, Jaff ilmoitti.

– Nämä tuomiot eivät pidä paikkansa, Helsingin käräjäoikeus haluaa mustamaalata mua.
Hauska mies tämä hymytyttö.
Oliko muutkin rikokset mainoskikkaa?
Avatar
Villeri
Jessica Fletcher
Viestit: 3100
Liittynyt: Ke Joulu 26, 2018 8:40 am

Re: Milan Jaff kokoomaketju

Viesti Kirjoittaja Villeri »

Ghost hunting kirjoitti: Ma Loka 17, 2022 12:04 pm https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kat ... ia/8550646
Katujengipomo Milan Jaff syytti Suomen viranomaisia vääristelystä: "Jengit on vaan kateellisia"
"Mä en usko Suomen käräjiin enää"
Hauska mies tämä hymytyttö.
Oliko muutkin rikokset mainoskikkaa?
Tosta kannattaa ottaa koko lainaus talteen:
– Jengit on vaan kateellisia, koska mä olen maahanmuuttaja ja mulla on paljon naisia ympärillä, mä teen musiikkia ja rahaa.
Jengi siis viittaa ihmisiin yleensä. Mielenkiintoista olisi aina tietää, uskovatko syytetyt itse näitä juttujaan.
Lemminkäinen kirjoitti: Pe Touko 03, 2024 4:23 pm Jos kantasuomalainen kuski, niin sairaskohtaus. Jos taas mamu, niin ajovirhe, sillä aiemmin eivät ammattiautoilijat ole tehneet ajovirheitä.
t3pponen
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 96
Liittynyt: Ma Marras 08, 2021 2:34 pm

Re: Milan Jaff kokoomaketju

Viesti Kirjoittaja t3pponen »

– Jengit on vaan kateellisia, koska mä olen maahanmuuttaja ja mulla on paljon naisia ympärillä, mä teen musiikkia ja rahaa.

Mitä se oli, 389eur verotettavat tulot koko Suomessa asumisen aikana? Olen todella kade :lol: :lol:
Vastaa Viestiin