Pyydän ylläpidon huomiota ja tarkkaavaisuutta

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

ubuntus
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja ubuntus »

Mikäs tällä Samilla on ongelmana. Trolli??? Jos näin niin pieni banni tekisi varmasti hyvää hänelle, vi**aa tuo itku
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

^Nuori taitaa olla vain ja angsti sitä luokkaa. Hiljenee jos muutkin hiljenee luulen ma.
Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Pyydän Samin huomiota ja tarkkaavaisuutta :D

IHASTUTTAVAA NIMIPÄIVÄÄ :D @-----}<---kaunis kedon yrtti :wink:
Sami

Viesti Kirjoittaja Sami »

Kiitoksia Tiina :wink:
rimma
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja rimma »

Sami kirjoitti: Ei kaikkea tarvi ottaa niin tosissaan. Huomasit varmasti hymiön.
Tällä perusteellako saa sanoa ihan mitä huvittaa jos heittää hymiön perään? No ei kai nyt sentään.
Jos kerrasta oppis niin ei tätäkään keskustelua käytäs mutta onhan se kiva käydä siellä rajoilla ja kun asiasta tulee puhetta niin peruuttaa takasin ja puolustautua.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

onneksi sami on bannattu jo aika päivää sitten:)
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Sadie_Manson
Olivia Benson
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sadie_Manson »

Mulla ainakin on ikävä samia

:cry:
Sami kirjoitti:Lähinnä palstan naisilta tiedustelen, mutta saavat pojatkin vastata ;) Paitsi bombay, kalessin, katupoika, ruoska, loka, ShipWreck, Tiina, Sadie_Mason, blackwidow jne. eivät saa vastata.

Sen takia ette saa, koska minua ei juuri kiinnosta ilkeilijöiden jutut.
Ah niitä aikoja :lol:
Living is what scares me. Dying is easy. -Charles Manson
Aariel
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Hmm.. Milloinkahan Sami iskee takaisin? :roll: En usko, että se jaksaa kauaa pysytellä poissa näinkin hyvätasoisesta seurasta :wink:
Tirskis
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Tirskis »

Esim. tuo M ja M- viestit minulle ovat asiattomia ja jopa loukkaavia. Se on ketjussa "vapaa sana" ja galup. ( Suomessa kallein ruokakori ja ärsytää tänään), ja jotkut kirjoittajat todella ärsyttävät. Mutta mielestäni ei saa kirjoitaa mitään henkilökohtaista ja loukkaavaa toista kohtaan. Toivon että moderaattorit lukevat jotkut viestit, ja kiinnittävät huomiota kun on kyse toisen henkilön loukkaamista. Minä olin kirjoitanut ja vastanut kaikille hyvin kohtelliasti, mutta jotkut kirjoittavat tosi ilkeät asiat. En nimittele, mutta katsokaa itse M ja M:n asiattomat viestit.
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Tirskis kirjoitti:Esim. tuo M ja M- viestit minulle ovat asiattomia ja jopa loukkaavia. Se on ketjussa "vapaa sana" ja galup. ( Suomessa kallein ruokakori ja ärsytää tänään), ja jotkut kirjoittajat todella ärsyttävät. Mutta mielestäni ei saa kirjoitaa mitään henkilökohtaista ja loukkaavaa toista kohtaan. Toivon että moderaattorit lukevat jotkut viestit, ja kiinnittävät huomiota kun on kyse toisen henkilön loukkaamista. Minä olin kirjoitanut ja vastanut kaikille hyvin kohtelliasti, mutta jotkut kirjoittavat tosi ilkeät asiat. En nimittele, mutta katsokaa itse M ja M:n asiattomat viestit.
So sad.

Ja jos haluat jotakuta syyttää jostain, niin käytä koko nimimerkkiä, äläkä mitään M, T, L jne. lyhenteitä.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

Maybrick ja Mariacka kumpikin ovat kirjoittaneet sulle asiallisesti, jossain vaiheessa vaan ei enää jaksa tuota sun vinkumista joka asiasta. Eli ota nuo vastaan niin kuin nainen ja lopeta se kitinä. Muuttuu myös vastaukset sulle samaa tahtia. Olen itse samaa mieltä, jos et löydä mistään mitään hyvää, sun paikkas ei ehkä ole tässä maassa. Käy nyt tsekkaamassa itteäs peilistä, ei sunkaan viestit oo aina mitenkään provottomia.
Tirskis
Neuvoja-Jack

En halua olla ilkeä kun he, mutta haluan että asia ratkaistaan. Ei voi kirjoita loukkavia ja asiattomia teksteja, vaikka on kysessä vapaa sana, joku raja pitää kuitenkin olla. Kysessä on Maybrick ja Mariacka. Ja ei ole kyse yhdestä viestistä, mutta jokaisesta heidän viestistä. Kyse on aivan läpinäkiva viha ja suvaitsemmatomuus minua kohtaan ja muita maahanmuuttaja-taustaisia kohtaan. Asun Suomessa jo kohta 10 vuotta, ja olen niin suomalainen kun Te!!! Enkä voi siedä, kun nämä 2 kirjoittajat jokaisessa, mutta joakisessa viestissä kirjoittavat ensin että "minä tulin mualta, ja pitää lähtä pois maasta". kirjoitan se vielä nätimpi kun he 2. ( Maybrickin sanojen mukaan "potku persukseen ja pois maasta")- se on todella loukkava, ja pyydän ylläpitoa tekemään päätöstä.
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

^musta sä nyt kitiset turhasta.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Tirskis
Neuvoja-Jack

O.K. Annetaan nyt olla, mutta seuraavaksi ei enää halua kuulla " pois maasta, sä olet erimaalainen"" ja muut loukkaukset.
Suomestakin pitää tulla kansainvällinen niin kun on vaikkappa USA:ssa, keski Euroopassa...Mutta annetaan nyt tuo riidan olla. Se ei johtuu mihinkään.
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Tirskis kirjoitti:En halua olla ilkeä kun he, mutta haluan että asia ratkaistaan. Ei voi kirjoita loukkavia ja asiattomia teksteja, vaikka on kysessä vapaa sana, joku raja pitää kuitenkin olla. Kysessä on Maybrick ja Mariacka. Ja ei ole kyse yhdestä viestistä, mutta jokaisesta heidän viestistä. Kyse on aivan läpinäkiva viha ja suvaitsemmatomuus minua kohtaan ja muita maahanmuuttaja-taustaisia kohtaan. Asun Suomessa jo kohta 10 vuotta, ja olen niin suomalainen kun Te!!! Enkä voi siedä, kun nämä 2 kirjoittajat jokaisessa, mutta joakisessa viestissä kirjoittavat ensin että "minä tulin mualta, ja pitää lähtä pois maasta". kirjoitan se vielä nätimpi kun he 2. ( Maybrickin sanojen mukaan "potku persukseen ja pois maasta")- se on todella loukkava, ja pyydän ylläpitoa tekemään päätöstä.
^Olet osittain oikeassa, mutta muukalaisviha pitää osata erottaa siitä vitutuksesta, minkä voi aiheuttaa ihan Ville Virtanenkin koko ajan vinkumisellaan ja olojen arvostelulla. Jos ei oo hyvä, niin pitää itse tehdä asialle jotain, kunhan pitää turpansa kiinni... Tai jos ei ihan kiinni, niin pitää kumminkin mielessä, että ikuinen skeptisyys, pessimismi ja epäkohtien etsiminen on piirteitä joilla ei tosielämässä kavereita hankita.
Oli sitten missä päin maailmaa ja minkä värinen kaveri tahansa.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Vastaa Viestiin