Pyydän ylläpidon huomiota ja tarkkaavaisuutta

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Luupää
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja Luupää »

^ Jumalauta Mike! Sinähän osaat näköjään kirkkaimpina hetkinäsi kirjuuttaa täysin asiallistakin tekstiä!

Komppaan joka tavua!
Kun linkität niin kopioi ainakin olennaiset, tapaukseen liittyvät osat tekstistä samalla ketjuun, koska monet linkit lakkaavat ajan mittaan toimimasta tai artikkeli siirtyy maksumuurin taakse tai sen lukemiseen vaaditaan rekisteröityminen. Tai jotain.
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Luupää kirjoitti:Sinähän osaat näköjään kirkkaimpina hetkinäsi kirjuuttaa täysin asiallistakin tekstiä!
Tää on vaan netti...
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Mike Manner kirjoitti:
muukalaisviha pitää osata erottaa siitä vitutuksesta, minkä voi aiheuttaa ihan Ville Virtanenkin koko ajan vinkumisellaan ja olojen arvostelulla. Jos ei oo hyvä, niin pitää itse tehdä asialle jotain, kunhan pitää turpansa kiinni...
Juuri näin. Esim. minun, joka olen tässä se pääsarvipää, asemassani ei voi olla muukalaisvihaa eikä ole koskaan ollutkaan. Tiedän mistä puhun. Ja se mitä sanoin laukkujen pakkaamisesta ym. koskee myös Ville Virtasta, jos se valittaa koko ajan.
Kiitos Mike suomennoksesta. :)
Nothing is quite what it seems
Tirskis
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Tirskis »

Anteeksi sitten. En välitä ennää, enkä halua Teistyä vihollisia. Pyydään anteeksi,Maybrick. Ja kaikki hyvin. Mä välittänyt vain korkeasta työttömyydestä ja hinnoista pohjois Suomessa.
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Tirskis kirjoitti:Mä välittänyt vain korkeasta työttömyydestä ja hinnoista pohjois Suomessa.
..kylmästä säästä, kalliista ruuasta, sulkeutuneista ihmisistä, sosiaali tuesta, jne jne jne...
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

^Huonosta ruuasta, kalliista bensasta, veroista, pitkistä välimatkoista, suomalaisten eläinten pidosta.....
Mariacka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

Tirskis kirjoitti:En halua olla ilkeä kun he, mutta haluan että asia ratkaistaan. Ei voi kirjoita loukkavia ja asiattomia teksteja, vaikka on kysessä vapaa sana, joku raja pitää kuitenkin olla. Kysessä on Maybrick ja Mariacka. Ja ei ole kyse yhdestä viestistä, mutta jokaisesta heidän viestistä. Kyse on aivan läpinäkiva viha ja suvaitsemmatomuus minua kohtaan ja muita maahanmuuttaja-taustaisia kohtaan. Asun Suomessa jo kohta 10 vuotta, ja olen niin suomalainen kun Te!!! Enkä voi siedä, kun nämä 2 kirjoittajat jokaisessa, mutta joakisessa viestissä kirjoittavat ensin että "minä tulin mualta, ja pitää lähtä pois maasta". kirjoitan se vielä nätimpi kun he 2. ( Maybrickin sanojen mukaan "potku persukseen ja pois maasta")- se on todella loukkava, ja pyydän ylläpitoa tekemään päätöstä.
Ihan oikeasti, Tirskis: katso peiliin. Minulla ei ole mitään maahanmuuttajia vastaan, mutta maassa maan tavalla. Ei ole mitään syytä sille, että muualta muuttaneiden pitäisi saada alkuperäiskansalaisia paremmat työpaikat, koulutuspaikat (mielestäsi kielivaikeuksista pitäisi hyvittää ja päästää yliopistoon vaikkei osaisi vastata kaikkeen), kylpylälomat, työttömyyskorvaukset jne. Ilman vastiketta, sillä olet itse kertonut, ettet suostu ottamaan työllisyystöitä vastaan. Vaikka sama laki koskee myös suomalaisia. Ei ole myöskään mitään takeita siitä, mitä olet ammatistasi saati koulutuksestasi puhunut. Jos ne olisivat totta, sinulle olisi varmasti töitä, ellei Kuusamossa niin lähistöllä kuitenkin.

Tämä ei ole ilkeyttä vaan realismia. Jatkuva satuilu ja uikutus ärsyttää, tekipä sen savolainen tai somali.
Tirskis
Neuvoja-Jack

Mulla on jo työpaikka tiedossa, mutta ensi vuonna Kuopiossa. Mutta, OK.kaikki hyvin, en halua riidellä. Pyydän anteeksi, en halusta Teistä vihollisen, Mariacka.
Sirpa
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

No, mutta hyvänen aika - siis Suomessa onkin kaikki hyvin! Olin myös erehtynyt luulemaan, että jotkin asiat eivät Suomessa olisi kohdallaan, kun olen lukenut mielipidepalstoja, seurannut politiikkaa, katsellut uutisia ja kuunnellut suomalaisia. Ilmeisesti olen tehnyt myös aivan väärän tulkinnan. Olin siis turhaan huolissani - hyvä niin!
Alethes doksa meta logu
Tirskis
Neuvoja-Jack

Jokaisessa maassa ovat hyvät ja huonot asiat...
Sirpa
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Olen ollut Suomesta niin kauan poissa, etten enää kaipaa tummaa leipää, enkä edes saunaa, mutta olisi kiva kuulla, että mitä suomalaiset ajattelevat tänä päivänä olevan näiden hyvien asioiden, jotta voisin myös suhteuttaa ajatuksiani tämän päivän Suomeen. Tosiaan olen kuullut vain valitusta korkeista veroista, toimimattomasta politiikasta, huonosta ja kalliista terveydenhuollosta, ihmisten ärtymyksestä, huonosta opiskelijoiden tilanteesta jne. suomalaistenkin taholta.
Alethes doksa meta logu
Tirskis
Neuvoja-Jack

Niin mäkin, ja täällä pohjoisessa on todella korkea työttömyys, sosiaaliturva huono, ja olin tavanut ihmisiä, joka ovat oikeasti tosi köyhiä. En ajattelut koskaan ennen kun tulin että niin vauraassa maassa kun Suomi on on myös köyhyytä.
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

^Here we go again... 8)
Nothing is quite what it seems
esmes-
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja esmes- »

hyviä asioita suomessa: puhtaat vedet, kaunis luonto, vuodenajat, hyvät sosiaalituet -ja verkostot verrattuna moniin muihin maihin, suomessa ei kukaan kuole nälkään, hyvät terveydenhuoltopalvelut JOKAISELLE kansalaiselle sosiaaliluokasta tai tulotasosta riippumatta, mahdollisuus opiskella ja kouluttautua vapaasti, sananvapaus, tasa-arvo, siinäpä nyt muutama mikä tulee ensimmäisenä mieleen.

monellako työttömällä maailmassa on varaa pitää internettiä ja lemmikkieläimiä ja asua yksiössä kaupungin keskustassa? ei tarvitse edes soskussa käydä, vaan pelkkä jokaiselle kansalaiselle kuuluva kelankorvaus riittää. ihmiset tuntuu pitävän tällaisia asioita ihan itsestäänselvinä, eivät ne oikeasti ole.
Viimeksi muokannut esmes-, Su Heinä 20, 2008 8:11 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
ubuntus
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja ubuntus »

Maybrick kirjoitti:^Here we go again... 8)
Sanoppas muuta. En tiedä onko Tirskis kertonut mutta miksi ihmeessä hän on Suomessa jos asiat ovat muualla paljon paremmin? Esmes tuossa yllä kertoo kaiken oleellisen.
Vastaa Viestiin