Mikä ärsyttää tänään?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
mareritt
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja mareritt »

mulla on syntympäivä, vaan juhlafiilis on tosi kaukana, kun yksi ihminen osaa satuttaa ja iskee niihin kipeisiin kohtiin, jotka se minusta tietää :cry:
Tirskis
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Tirskis »

Juuri jotkut epäsuvaitsevat kirjoittajat, jotka jokaisessa kirjoituksessa antavat mulle tuntea että "en ole täällä syntynyt". Milloin tuo kiusaaminen loppuu, kun asun Suomessa jo lähes 10 vuotta, ja olen mielestani jo suomalainen kauan sitten.
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Tänään(kin) ärsyttää muualta tänne raukoille rajoille muuttaneet narisijat, varsinkin kun meillä on omasta takaa jo tarpeeksi näitä narisijoita, tässä yksi. Kun ei täällä ole mikään pakko elää, jos ei viihdy.

Ei muuta kuin potku perseelle ja tervemenoa!
Nothing is quite what it seems
Mariella
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Mariella »

Maybrick kirjoitti: Kun ei täällä ole mikään pakko elää, jos ei viihdy.
Ei muuta kuin potku perseelle ja tervemenoa!
Melkosta tekstiä Maybrick :shock:
Nerot hallitsevat kaaoksen
Tirskis
Neuvoja-Jack

Tämä on asiaton ja loukkava viesti.
Maybrick
Perry Mason

Miten niin loukkaava? Olen itsekin asunut pakosta ja muuten muualla maailmassa enkä ole käyttänyt aikaa olojen haukkumiseen. Jos olisin, olisin myös ymmärtänyt että haluavat antaa potkun perseelle ja tervemenoa. Tai olisin itse ymmärtänyt lähteä. Ja olen ehdottomasti tuota mieltä. Maassa maan tavalla tai maasta ulos.

Suomalaiset ovat kovia valittamaan. Minä valitan näistä jotka valittavat meidän säistä ja kalliista ruuasta ja ihmisten tylsyydestä ynnä muusta. Ja kuitenkin jumittuvat tänne vuosikausiksi.
Mariella
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Mariella »

Ikävä kyllä suomalaiset ovat kovin sisäänpäin kääntynyttä porukkaa ja rasismia on jos jonkinlaista. En kiellä sitä, etteikö lapsuudessaan ulkomailta opitut arvot olisi erilaisia kuin suomalaisten kotimaassaan päähän porautuneet periaatteet, ja eron varmasti huomaa vaikka elämää olisi eletty kuinka kauan täällä. Silti, toivon kovasti että jos maahanmuuttajat ovat valmiita pelaamaan maassa maan tavalla, olisi meillä kaikilla aihetta katsoa peiliin ja lopettaa piikittely. Samoin meidän on aihetta käyttäytyä maassa maan tavalla kun reissaamme tai muutamme. Väitän että jokaisessa meissä asuu pieni rasisti, olkoon se sitten pieni ennakkoluulo tai äärimmäinen typerä periaate. Offtopic, mutta Tirskikselle vain, että joskus erilaisista juuristaan kannattaa olla ylpeäkin jopa. Me nyt ei olla niin kansainvälinen maa, etteikö täällä erilaisuutta huomattaisi. Ei sen silti pitäisi olla huono juttu.

Mut joo.. jatkakaa ärsyyntymistä kuka mistäkin 8)
Nerot hallitsevat kaaoksen
mareritt
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja mareritt »

Tirskis kirjoitti:Juuri jotkut epäsuvaitsevat kirjoittajat, jotka jokaisessa kirjoituksessa antavat mulle tuntea että "en ole täällä syntynyt". Milloin tuo kiusaaminen loppuu, kun asun Suomessa jo lähes 10 vuotta, ja olen mielestani jo suomalainen kauan sitten.
itsekin syntynyt ulkomailla ja elänyt siellä jonkinlaisen osuuden elämästäni, niin haluan sanoa vaan, että kyllä meitä tänne mahtuu, niin ulkomaalaistaustaisia kuin muitakin.

Itse en yleensä kovin suurta numeroa kuitenkaan tee siitä, että juuret on muualla (Norjassa), nimimerkkini täällä voi vähän siitä osviittaa antaa :lol: En sillä, ettenkö olisi ylpeä juuristani vaan ihan sillä, että minä olen minä tällaisena kuin olen, ei minusta sitä syntyperäänsä tarvi kailottaa, kuten ei muutakaan henkilökohtaista ominaisuutta; hiustenväriä tai luonteenpiirteitä, ne on vaan osa minua...

ei tästä varmaan ota taas tolkkua 8)
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

voi perseen suti...töihin ylihuomenna...ei kiinnosta yhtään!!!! :evil:
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Maybrick
Perry Mason

kyllä meitä tänne mahtuu, niin ulkomaalaistaustaisia kuin muitakin.
Tottakai mahtuu, ja sattuneesta syystä tunnen henk.koht. keskimääräistä enemmän maahanmuuttajia. Enkä ole ikuna törmännyt vastaavaan valittajaan kuin tällä palstalla on joku jonka alkuperää en ole ikinä maininnut, vaikka kaikki viestit tsekkaisi. Jos näissä tuntemissani olisi vastaava valittaja, olisin kyllä sanonut nämä asiat jo ajat sitten päin naamaa.

Eli ärsyttää kun omia sanoja vääristellään. :evil:
Tirskis
Neuvoja-Jack

Ok. Olen tullut Tshekinmaasta, mutta isäni oli islantilainen. Eli, olen hyvin kanssainvälinen ja halitsen aika monta kieliä. En halua vain välitä, välitan vain että pohjois Suomessa on suuri työttömyys ja korkeat hinnat- se on kaikki.
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Ärsyttää ihmiset jotka kertoo liikaa, vaikka ei voisi vähempää kiinnostaa.

Tirskis polkee itseään koko ajan syvemmälle inhottujen suohon tuolla. :roll:

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

antwerpen
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja antwerpen »

Ärsyttää kun "ainoaa todellista" teksti tv:tä eli ylen teksti tv:tä ei pysty selailemaan televisiosta, jos katselee samaan aikaan jonkun muun yhtiön tv-kanavaa. :evil:
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

VoDKa kirjoitti:Ärsyttää ihmiset jotka kertoo liikaa, vaikka ei voisi vähempää kiinnostaa.
Ja kertovat ne samat asiat vielä monessa ketjussa, se ärsyttää.
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Howler kirjoitti:
VoDKa kirjoitti:Ärsyttää ihmiset jotka kertoo liikaa, vaikka ei voisi vähempää kiinnostaa.
Ja kertovat ne samat asiat vielä monessa ketjussa, se ärsyttää.
No se etenkin.

Eiköhän jokainen osaa lukea jos se sen yhteen kertaan jonnekin kirjoittaa ja kiinnostuneet ottaa selvää. Muille se on sen evvk, joten se toisto.. se perkeleen toisto.

Turha sen jälkeen on ihmetellä jos porukat käyttäytyy vihamielisesti.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Lukittu