Mikä ärsyttää tänään?
-
loneliness
- Jessica Fletcher
Argh. Sade on kiva, mutta aiheuttaa suunnatonta tekemisen puutetta ja turhautumista. Otin päikkärit kun en parempaa keksinyt ja nyt olen sitten huonolla tuulella.
No, keitän kolmannet kahvit ja lisään vähän vaniljasokeria niin jos mieli paranis.pöh. Paska päivä.
No, keitän kolmannet kahvit ja lisään vähän vaniljasokeria niin jos mieli paranis.pöh. Paska päivä.
A good way to threaten somebody is to light a stick of dynamite. Then you call the guy and hold the burning fuse up to the phone. "Hear that?" you say.
"That's dynamite, baby.".
- Jack Handy -
"That's dynamite, baby.".
- Jack Handy -
Tiiättekö kun on ihan järjetön päänsärky ja paha olo ja väsyttää ja kamala krapula ja ajattelee että ottaa päiväunet leffan kanssa niin joku perkeleen talkkari tulee mun parvekkeen alle leikkaamaan siimaleikkurilla puskia saatana!! Miten jumalauta voi olla mahdollista? Just nyt!? On niinku ihan järjetön meteli ja pää muutenkin räjähtämispisteesä. Heitän sitä jollain.. Sohvalla?
Nerot hallitsevat kaaoksen
-
loneliness
- Jessica Fletcher
-
loneliness
- Jessica Fletcher
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
"-Moi! Olisitko ystävällinen ja lähtisit vetämään siitä minun parvekkeen alta, niin ei tarvitse valella sinua bensalla ja lyödä tuleen...?"Mariella kirjoitti:Kamala... ehkä mä vaan nätisti pyydän että voisko se suksia vittuun mun parvekkeen alta.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Mene alasti parvekkeelle ja vinkkaa sille. Sitten kun se tulee ovellesi, kolkkaat sen ja työnnät raadon kylpyhuoneeseen.Mariella kirjoitti:Tiiättekö kun on ihan järjetön päänsärky ja paha olo ja väsyttää ja kamala krapula ja ajattelee että ottaa päiväunet leffan kanssa niin joku perkeleen talkkari tulee mun parvekkeen alle leikkaamaan siimaleikkurilla puskia saatana!! Miten jumalauta voi olla mahdollista? Just nyt!? On niinku ihan järjetön meteli ja pää muutenkin räjähtämispisteesä. Heitän sitä jollain.. Sohvalla?
Every ship must sail a world.
-
Kalessin
- Adrian Monk
perkeleenmoinen pahoinvointi, päänsärky ja jumalattoman lyhyt pinna....*kihisteliö* mun täytyy luopua autolla ajosta, koska suutun nykyään niin valtavasti ihan pienestäkin, ettei se ole enää turvallista...en tiedä käykö tämä sama efekti bussissakin...toivotaan että ei.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-