Mikä ärsyttää tänään?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Horizon
Alokas

Viesti Kirjoittaja Horizon »

Mahdoton tylsyys.
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Eilisestä morkkikset, kun ei muista kaikkea. Onko pakko vetää huolella kunnon perseet...
Paavo Arhinmäki on äijä!
raippa
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja raippa »

Vituiksi mennyt unirytmi. Nukuin eilistä känniäni pois 15h ja nyt uneton yö tiedossa. Aamulla töihin, missä ei onneksi ole ihan heti hommia tiedossa.
serialist
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja serialist »

Argh. Sade on kiva, mutta aiheuttaa suunnatonta tekemisen puutetta ja turhautumista. Otin päikkärit kun en parempaa keksinyt ja nyt olen sitten huonolla tuulella.

No, keitän kolmannet kahvit ja lisään vähän vaniljasokeria niin jos mieli paranis.pöh. Paska päivä.:(
A good way to threaten somebody is to light a stick of dynamite. Then you call the guy and hold the burning fuse up to the phone. "Hear that?" you say.
"That's dynamite, baby.".
- Jack Handy -
Mariella
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Mariella »

Tiiättekö kun on ihan järjetön päänsärky ja paha olo ja väsyttää ja kamala krapula ja ajattelee että ottaa päiväunet leffan kanssa niin joku perkeleen talkkari tulee mun parvekkeen alle leikkaamaan siimaleikkurilla puskia saatana!! Miten jumalauta voi olla mahdollista? Just nyt!? On niinku ihan järjetön meteli ja pää muutenkin räjähtämispisteesä. Heitän sitä jollain.. Sohvalla?
Nerot hallitsevat kaaoksen
loneliness
Jessica Fletcher

Heitä jotain muutakin perässä, ettei ne tiedä, että yritit osua siihen. Esim sukkia yms. Poliisi luulee sitten, että muutto päällä :shock:
Paavo Arhinmäki on äijä!
Mariella
Rico Tubbs

loneliness kirjoitti:Heitä jotain muutakin perässä, ettei ne tiedä, että yritit osua siihen. Esim sukkia yms. Poliisi luulee sitten, että muutto päällä :shock:
Hyvä idea. (rikokseen yllyttäjä!) Saako heittää jääkaapilla?
loneliness
Jessica Fletcher

No jääkaapin voi olettaa hajoavan ja jos se on kovin uusi jääkaappi niin vähän epäilyttävää. :shock:
Paavo Arhinmäki on äijä!
Mariacka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

Mariella kirjoitti:Hyvä idea. (rikokseen yllyttäjä!) Saako heittää jääkaapilla?
Käykö tyhjä pullo? :P
Mariella
Rico Tubbs

Mut sillä sais ton runkun hiljaseks :oops:
Kamala... ehkä mä vaan nätisti pyydän että voisko se suksia vittuun mun parvekkeen alta.

Ja tyhjä pullo on hyvä. Ja anteeksi mun kamala kielenkäyttöni. Ja vitut pyydän. :D Täällä sen verran kärsitään että on oikeus kiukutella.
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Mariella kirjoitti:Kamala... ehkä mä vaan nätisti pyydän että voisko se suksia vittuun mun parvekkeen alta.
"-Moi! Olisitko ystävällinen ja lähtisit vetämään siitä minun parvekkeen alta, niin ei tarvitse valella sinua bensalla ja lyödä tuleen...?"
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Mariella
Rico Tubbs

^ Vois toimia :roll:
ABC
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja ABC »

Mariella kirjoitti:Tiiättekö kun on ihan järjetön päänsärky ja paha olo ja väsyttää ja kamala krapula ja ajattelee että ottaa päiväunet leffan kanssa niin joku perkeleen talkkari tulee mun parvekkeen alle leikkaamaan siimaleikkurilla puskia saatana!! Miten jumalauta voi olla mahdollista? Just nyt!? On niinku ihan järjetön meteli ja pää muutenkin räjähtämispisteesä. Heitän sitä jollain.. Sohvalla?
Mene alasti parvekkeelle ja vinkkaa sille. Sitten kun se tulee ovellesi, kolkkaat sen ja työnnät raadon kylpyhuoneeseen. 8)
Every ship must sail a world.
Mariella
Rico Tubbs

Hei teillä on ihan loistavia ideoita! :D Ei tarvitse enää kärsiä työtään tekevistä talkkareista kun apu ja konstit löytyy minfon väeltä! Kiitti kaikki :)

ps. Kello on yli neljä, se tais lähteä himaansa jo :D
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

perkeleenmoinen pahoinvointi, päänsärky ja jumalattoman lyhyt pinna....*kihisteliö* mun täytyy luopua autolla ajosta, koska suutun nykyään niin valtavasti ihan pienestäkin, ettei se ole enää turvallista...en tiedä käykö tämä sama efekti bussissakin...toivotaan että ei.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Lukittu