SKINIT

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
raippa
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja raippa »

katupoika kirjoitti:
raippa kirjoitti:Oletko tyhmä vai muuten vain moukka? Ketjun nimi on "skinit".
Vaikka skini ei automaattisesti natsia tarkoitakaan, niin näistä luupää-natseistahan täällä on keskusteltu. Joten eiköhän noi Siitoimen pelleilyt istu tänne ihan hyvin. Ymmärrän kyllä, että pistää vituttamaan, kun kaikki nää ylevän natsiaatteen kannattajat tuppaa olemaan enemmän tai vähemmän täysiä idiootteja. Mieluumminhan sitä varmasti ois näistä hiljaa ja elelis tyytyväisenä oman pään sisällä sitä kolmatta valtakuntaa ;)
Olet jälleen ymmärtänyt väärin.

Pekan hassuttelut on niin peruskamaa valtaosalle alakulttuureista edes jotain tietäville, että mieluiten pitäisi miehen edesottamukset pois ketjusta, jonka aiheen kanssa hänellä ei liiemmin ollut tekemistä. Joo, myihän se kaikkea krääsää skineille, mutta niin se myi teinisaatananpalvojille, satanisteille kuin myös Bathoryn Quorthonille.
Jos olisit lukenut viestin, minkä kirjoitin tuon viestin jälkeen jota lainasit, niin olisit nähnyt että ehdotin Dollaria pastettamaan Siitoin-linkkejään muualle, esim kylähullut-ketjuun. Eli teoriasi mun halusta vaieta Siitoimen ym sankareiden touhuista on heikko.

Nyt kun mietin asiaa uudestaan, niin miksei Pekalle voisi pistää ihan omaa ketjua pystyyn. Sinnehän kaikki katupojan kaltaiset sirppi ja vasara-toverit /toki muutkin saisivat mennä) voisivat mennä vuoroin öhö öhöttämään ja haukkumaan kaikkia vitun natsisioiksi. Natsismi on kieltämättä sen verran vakava ja suuri uhka 2000-luvulla, että asiaan täytyykin puuttua. Ruohonjuuritason vittuilu ja haukkuminen rikosaiheisella keskustelupalstalla saisi varmasti ihmismassatkin liikkeelle asian puolesta.
odin
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja odin »

heartburnille voin sen verta vastata et kyllä olin.
katupoika
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja katupoika »

raippa kirjoitti: Natsismi on kieltämättä sen verran vakava ja suuri uhka 2000-luvulla, että asiaan täytyykin puuttua. Ruohonjuuritason vittuilu ja haukkuminen rikosaiheisella keskustelupalstalla saisi varmasti ihmismassatkin liikkeelle asian puolesta.
Aaa, siis sun mielestä natseista ei saisi sanoa pahaa sanaa täällä, kun tää on "vaan netti"? Yhtä hyvin täällä voisi sitten lopettaa kaiken keskustelun.

Miksi sua muuten ärsyttää niin kovasti se, että jengi vähän vittuilee natseille? Koska natsit eivät enää ole siinä asemassa kuin toista maailman sotaa ennen ja sen aikana, sun mielestä koko asiasta pitäisi vaieta? Sulla ei taida olla mitään mielipiteitä mistään asioista ellei kyseessä ole joku juuri tällä hetkellä maailman vakavin ja päällimmäisin aihe?

Vai ymmärsinkö TAAS väärin? ;)
Heartburn
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja Heartburn »

odin kirjoitti:heartburnille voin sen verta vastata et kyllä olin.
No sithä sä tiedät totuuden mitä tapahtu. Mut en tarkota että se tänne pitäs kirjottaa :wink:
Frigg
Aloitteleva Besserwisser

Viesti Kirjoittaja Frigg »

Mielenkiintoinen juttu tuo etusivulla Doctor Lecterin kokoama Rotukahakat ja niiden synty. Joensuu, Lieksa, Mikkeli...

Huvittaa tuo, kun romani ajoi skiniporukan päälle ja Joensuun käräjäoikeus vapautti hänet syytteistä. Minkähänlaiset ois ollut syytteet ja tuomiot, jos asia ois ollut toisin päin?

Onneks toi tuomio kuitenkin muuttui hovissa, mutta siltikin mielestäni jäi liian vähäiseksi, ottaen huomioon sen, että miten tälle yliajon uhrille kävi :(
raippa
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja raippa »

katupoika kirjoitti:
raippa kirjoitti: Natsismi on kieltämättä sen verran vakava ja suuri uhka 2000-luvulla, että asiaan täytyykin puuttua. Ruohonjuuritason vittuilu ja haukkuminen rikosaiheisella keskustelupalstalla saisi varmasti ihmismassatkin liikkeelle asian puolesta.
Aaa, siis sun mielestä natseista ei saisi sanoa pahaa sanaa täällä, kun tää on "vaan netti"? Yhtä hyvin täällä voisi sitten lopettaa kaiken keskustelun.

Miksi sua muuten ärsyttää niin kovasti se, että jengi vähän vittuilee natseille? Koska natsit eivät enää ole siinä asemassa kuin toista maailman sotaa ennen ja sen aikana, sun mielestä koko asiasta pitäisi vaieta? Sulla ei taida olla mitään mielipiteitä mistään asioista ellei kyseessä ole joku juuri tällä hetkellä maailman vakavin ja päällimmäisin aihe?
Pointtini tuossa oli että johdonmukaisuuden säilyttämiseksi olisi suotavaa pitää keskustelu itse aiheessa, eikä lähteä rönsyttämään sitä hatarien aasinsiltojen (kuten tässä tapauksessa Siitoimen) kautta esim Hitlerin tahrattomiksi väitettyihin lakanoihin ja siitä aina Stalinin peräpukamiin asti. Kun itse alan lukemaan jotain ketjua, toivon että sinne lähetetyissä viesteissä olisi jokin tolkku ja otsikon mukainen linja.

Mua ei ärsytä niinkään itse natsien haukkuminen, mutta toisinaan täällä olevat argumentit ovat niin huonoja että ulkopuolisenkin tekee mieli piruilla takaisin.
tuåmas
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja tuåmas »

combat18
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja combat18 »

Tuåmas näyttää fantasiansa^ mutta onko tämä oikea foorumi homo eroottisiin kuviin vaikka tunnut niistä pitävän.

http://us.geocities.com/jurri.geo/misc/imp/index.html
Ja^ toivon että tuo on pilaa tai sitten on asiat ymmärretty pahemman kerran vituilleen ja noi on kakaroita.
WARNING: THIS MEMBER CONTAINS NATIONALISM
If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question
http://patriootti.com/
Kuva
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Heh, vähän provoa :D Myös skineissä on homoja.
Paavo Arhinmäki on äijä!
mad sin
Susikoski

Viesti Kirjoittaja mad sin »

mä en ainakaan tunne yhtään,mun mielest iha sama kun joku sanois et rullahuuli somali kuuluis hkiskineihin
mua ei kiinnosta...
Perkele
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Perkele »

Onhan sitä gay-skinejäkin olemassa jossain päin maailmaa, mutta ihan WP-skinien seurassa eivät liiku. :lol:

Katupoika, tällä foorumilla tuskin natseja tapaat, tai yhtään missään muuallakaan internetissä päin, joten se on suht turhaa puuhaa niille verkossa vittuilla.
DollariExpress
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja DollariExpress »

joo,kyllä noita suklaameisseleitä niistä löytyy,ihan suomestakin.
ne on niitä "ylikehittyneitä".raskaansarjan rakastajia joiden mielestä naiset on vaan tiellä kun pojat alkaa rakastelemaan.
katupoika
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja katupoika »

Perkele kirjoitti:
Katupoika, tällä foorumilla tuskin natseja tapaat, tai yhtään missään muuallakaan internetissä päin, joten se on suht turhaa puuhaa niille verkossa vittuilla.
Mitäs nää bonarit sitten täällä ovat jos eivät uusnatseja?
Hc
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Hc »

katupoika kirjoitti:
Perkele kirjoitti:
Mitäs nää bonarit sitten täällä ovat jos eivät uusnatseja?
Mä tunnen muutamia SHARPpeja (Skinheads Against Racial Prejudice). Ei mun mielestä mitää "rikollista" ainesta vaikka "hurjilta" näyttävätkin...

Mut kyll mä tiedän myös LOOK-A-LIKE amis pilotti poikiakin ketkä luulee tietävänsä ja kertoo välittävänsä isänmaan asioista... VITTU, ikäänku pizza mestojen ikkunoitten rikkominen jotain muutais.. Yhteistä näille jälkimmäisille on älykkyys kuten KUISMALLA... ja vakavasti puhuen, SKINI VALKOINEN-suomi jäbätkään ei kyl laatikon terävimpiä veisiä oo
serialist
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja serialist »

ja nuo suurimmat isänmaantoivot jättävät intinkin kesken miltei poikkeuksetta. Kauheesti puhuvat siitä kuinka Suomea pitää puolustaa, mut pullamössöt ei kestä inttiä. Hohhoijaa.

Tunnen yhden aivan pikimustan vänrikin. En tunne yhtäkään skiniä, joka olisi kersanttia pidemmälle päässyt.

Pullamössöä.
A good way to threaten somebody is to light a stick of dynamite. Then you call the guy and hold the burning fuse up to the phone. "Hear that?" you say.
"That's dynamite, baby.".
- Jack Handy -
Vastaa Viestiin