Ärsyttää Murha.infossa->

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Howler kirjoitti:^ Ei vika ole vain yhden ihmisen tuossakaan OT asiassa, vaan monen. Alkaa vain pikkuhiljaa ärsyttää, että melkein mitä vain lukee niin siellä on OT:tä.
Ylläpidon pitäis ottaa ihan nolla toleranssi OT:hen ja poistaa viestejä sitä mukaa, tai päivittää lauta jolloin eri ketjuista voidaan kerätä viestejä oikean topicin alle kpl. tavarana... Nyt on valittava ketjusta viestit ja tehtävä uus topici... Eli loppujen lopuksi joistain aiheista mistä jauhetaan missä sattuu olis yht´äkkiä useempia topiceja... Eli ei toimi noinkaan.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

^^ Howler kirjoittaa asiaa. Kuten yleensäkin. Onko nyt jokin "kaikkien kukkien kukkia" - liberaalipaska juurtunut tännekin, kun kuivan asiallinen henkirikososastokin - tuo minfon kivijalka, on muuttunut huutokauppakamariksi; välihuutoja, päällepäsmäystä ja -puhumista aivan kuin jossain punakaartissa. Kaikki näemmä sallitaan. Demokratian heikkous on se, että hölmötkin saavat äänestää. Nettifoorumin heikkous on se, että nekin sanovat jotain, joilla sanottavaa ei ole.

Tirskiksen valittaminen: sama levy on soinut jo useamman viikon ajan. Parempi jos etsisit valituksillesi jonkin toisen foorumin. Poistin jo yhden oman valitukseni Tirskiksen "kaikki on kallista ja kaikki on paskaa" - osiosta. Kaikkeen sitä tuleekin osallistuttua :oops:

Mike "Soldier" Manner. Crazy soldier boy, joka kuuluu minfon punakaartiin yhdessä katupojan kanssa. Sillä erolla, että katupojalla on jotain sanottavaakin, eikä roiku lahkeessa kuin pahainen rakki. Minfon miespuolinen rimma. Monesta hyvin alkaneesta ja sujuneesta keskustelusta menee maku kun tämä pelle tunkee sen homoavattaren kuvaa ja typeriä välihuutojansa vaikka mitään asiaa eikä tietoa ole mistään. Ei tiedä kuka on Vilho Hauhia. Mutta koira-asioita tuuppaa lähes joka keskusteluun. Suomi 24:een takaisin... Tai saunan taakse.

No, onhan crazy soldier boyllä ja minulla omakin osionsa, mutta tämä riittää tältä osin.

Maybrick on yksi pahimmista OT-osaajista mitä minfossa on koskaan ollut. On hällä asiaakin, joten ei suomi 24:een...

Pykälät kaksi ja neljä ovat nykyisellään pelkkiä vitsejä.
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

Mike Manner kirjoitti:
Howler kirjoitti:^ Ei vika ole vain yhden ihmisen tuossakaan OT asiassa, vaan monen. Alkaa vain pikkuhiljaa ärsyttää, että melkein mitä vain lukee niin siellä on OT:tä.
Ylläpidon pitäis ottaa ihan nolla toleranssi OT:hen ja poistaa viestejä sitä mukaa, tai päivittää lauta jolloin eri ketjuista voidaan kerätä viestejä oikean topicin alle kpl. tavarana... Nyt on valittava ketjusta viestit ja tehtävä uus topici... Eli loppujen lopuksi joistain aiheista mistä jauhetaan missä sattuu olis yht´äkkiä useempia topiceja... Eli ei toimi noinkaan.
Ei pahalla, Mike, mutta sitten olisi sinullakin viestimäärä paljon pienempi jos OT-viestit poistettaisiin. Lisäksi onelinerit muualla kuin Vapaa keskustelu-osiossa kuuluisivat tuohon valitukseeni, mutta unohdin sen.
Mike Manner
Jessica Fletcher

Howler kirjoitti:Ei pahalla, Mike, mutta sitten olisi sinullakin viestimäärä paljon pienempi jos OT-viestit poistettaisiin.
Juu, ei millään pahalla :D
Tartteeko sitä jauhaa aina joku A4 kokoinen vastaus joka asiaan? Itse tykkään heitellä muutaman lauseen vastauksia ja kommentteja asioihin.
Tosin tartun aika helposti juuri näihin "-Veikkaan, että murhaajalla on mielenterveys ongelmia ja hän teki tekonsa mustasukkaisuudesta" kommentteihin, joiden kirjoitus hetkellä on ollut tiedossa ainoastaan vaatteiden väri ja oletettu ikä... Miksikö? Ne on vaan niin hauskoja kommentteja, että niihin on vaikee olla tarttumatta :D
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Mike Manner
Jessica Fletcher

Doctor Lecter kirjoitti:^^ Howler kirjoittaa asiaa. Kuten yleensäkin. Onko nyt jokin "kaikkien kukkien kukkia" - liberaalipaska juurtunut tännekin, kun kuivan asiallinen henkirikososastokin - tuo minfon kivijalka, on muuttunut huutokauppakamariksi; välihuutoja, päällepäsmäystä ja -puhumista aivan kuin jossain punakaartissa. Kaikki näemmä sallitaan. Demokratian heikkous on se, että hölmötkin saavat äänestää. Nettifoorumin heikkous on se, että nekin sanovat jotain, joilla sanottavaa ei ole.

Tirskiksen valittaminen: sama levy on soinut jo useamman viikon ajan. Parempi jos etsisit valituksillesi jonkin toisen foorumin. Poistin jo yhden oman valitukseni Tirskiksen "kaikki on kallista ja kaikki on paskaa" - osiosta. Kaikkeen sitä tuleekin osallistuttua :oops:

Mike "Soldier" Manner. Crazy soldier boy, joka kuuluu minfon punakaartiin yhdessä katupojan kanssa. Sillä erolla, että katupojalla on jotain sanottavaakin, eikä roiku lahkeessa kuin pahainen rakki. Minfon miespuolinen rimma. Monesta hyvin alkaneesta ja sujuneesta keskustelusta menee maku kun tämä pelle tunkee sen homoavattaren kuvaa ja typeriä välihuutojansa vaikka mitään asiaa eikä tietoa ole mistään. Ei tiedä kuka on Vilho Hauhia. Mutta koira-asioita tuuppaa lähes joka keskusteluun. Suomi 24:een takaisin... Tai saunan taakse.

No, onhan crazy soldier boyllä ja minulla omakin osionsa, mutta tämä riittää tältä osin.

Maybrick on yksi pahimmista OT-osaajista mitä minfossa on koskaan ollut. On hällä asiaakin, joten ei suomi 24:een...

Pykälät kaksi ja neljä ovat nykyisellään pelkkiä vitsejä.
Sulla se vaan panta kiristää päätä entistäkin hurjemmin :D
Kannattaa varoa vähän, vielä hiukan lisää ja veikkaan, että sun aivot pullahtaa korvasta ulos.
Doctor Lecter

Mike Manner kirjoitti:Sulla se vaan panta kiristää päätä entistäkin hurjemmin :D
Kannattaa varoa vähän, vielä hiukan lisää ja veikkaan, että sun aivot pullahtaa korvasta ulos.
Älä. Ihanko totta. :wink: Ja kaiken tuon kertomiseen piti kopioida koko kertomus. Oliko ihan oma :idea: Mut hei! Tää helpotti jo... Ihan oikeesti.
Mike Manner
Jessica Fletcher

^Plop, plop plop... :D
Sulla on tapana editoida noita viestejäs aina aika-ajoin, niin päätin quotettaa tuon tuohon, että et ala vinkumaan vielä jossain vaiheessa, että sun sanomisissa ei oo yhtään mitään sontaa tms...
Doctor Lecter

^ Jaa. On vain. Sinäkin voisit editoida "juttujasi". Voisit vaikka aloittaa yhdyssanojen opettelemisella. Tai poistamalla kokonaan loistavat hengentuotteesi.

En voi vinkua siitä että sanomisissani olisi sontaa tms. koska näin ei ole.

Mut hei... Tässä jo odottelemme innolla koska ylivertaiset mediataidot omaava Mike massapostaaja saa aikaan ensimmäisen aloituksensa jostain minfon aihepiiriin kuuluvasta asiasta. Välihuutoja, kökkökommentteja ja tölväisyjä takarivistä olemme jo saaneet lukea 8)

Aiheetta enempään :D Hyvää kesää! Olet oikeesti hauska mies :lol:
Mike Manner
Jessica Fletcher

Doctor Lecter kirjoitti:^ Jaa. On vain. Sinäkin voisit editoida "juttujasi". Voisit vaikka aloittaa yhdyssanojen opettelemisella.
Joo, minulla on tää lukihaira, so sad! :D

Tää on hauska tilanne, kun sä et osaa edes vittuilla kunnolla ja sun ohimosuoni mitä ilmeisemmin pullottaa melko uhkaavasti :D

Ps.
-Hannibal- kirjoitti:En voi vinkua siitä että sanomisissani olisi sontaa tms. koska näin ei ole.
:D Toi on hyvä asenne, oo jatkossakin realisti!
Doctor Lecter

Mike Manner kirjoitti:
Doctor Lecter kirjoitti:^ Jaa. On vain. Sinäkin voisit editoida "juttujasi". Voisit vaikka aloittaa yhdyssanojen opettelemisella.
Joo, minulla on tää lukihaira, so sad! :D

Tää on hauska tilanne, kun sä et osaa edes vittuilla kunnolla ja sun ohimosuoni mitä ilmeisemmin pullottaa melko uhkaavasti :D

Ps.
-Hannibal- kirjoitti:En voi vinkua siitä että sanomisissani olisi sontaa tms. koska näin ei ole.
:D Toi on hyvä asenne, oo jatkossakin realisti!
Et ole sellainen, joka olisi vittuilun arvoinen. Ei raatoon kannata ruutia tuhlata. Olet vaan oikeesti hauska mies :lol: Eikä vittuilu vie asioita eteenpäin. Ehkä kuitenkin löydämme sen yhteisen sävelen. Laitan yksityispostia :wink: Jatkamme siellä.

Harmittaa tuon sinun lukihäiriösi. Johtuuko siitä, että sinulla kävi pienenä kuten Jukka Torsten Lindholmille? Pahoillani jos loukkasin. Ei se välttämättä sinun syysi ollut.

Anteeksi OT. Tämä keskustelu olisi kuulunut toiseen osioon. Nyt on kielto asetettu!
Raid

Viesti Kirjoittaja Raid »

Doctor vs. Mike teille on oma ketjunne keskenaisiin...... Lukekaapas otsikko ennen "Laheta" napin painallusta ;-)

RAID
Naprapath
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Naprapath »

Raid kirjoitti:Lukekaapas otsikko ennen "Laheta" napin painallusta ;-)

RAID
Miksei täällä tuu tuo aihe automaattisesti tuohon sille varattuun tekstikenttään (siis viestiä lähetettäessä)? Monihan jättää sen sitten tyhjäksi ja koska on mulla on yleensä tapana surffata ns. kokoruututilassa pitää aina topikin otsikkoa varten scrollata sivun yläosaan.

Tämä pistää välillä vähän ärsyttämään.
serialist
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja serialist »

Ärsyttää, kun jotkut eivät osaa yhdyssanoja. Tai yksinkertaisia sanoja. Esim. sydämmen - sydämen. Onko se niin vaikeaa?

Anteeksi ja näkemiin.

t. kielioppi-natsi.
A good way to threaten somebody is to light a stick of dynamite. Then you call the guy and hold the burning fuse up to the phone. "Hear that?" you say.
"That's dynamite, baby.".
- Jack Handy -
Doctor Lecter

serialist kirjoitti:Ärsyttää, kun jotkut eivät osaa yhdyssanoja. Tai yksinkertaisia sanoja. Esim. sydämmen - sydämen. Onko se niin vaikeaa?

Anteeksi ja näkemiin.

t. kielioppi-natsi.
:D t. toinen samanlainen mulkku
Katsa

Viesti Kirjoittaja Katsa »

serialist kirjoitti:Ärsyttää, kun jotkut eivät osaa yhdyssanoja. Tai yksinkertaisia sanoja. Esim. sydämmen - sydämen. Onko se niin vaikeaa?

Anteeksi ja näkemiin.

t. kielioppi-natsi.
Jos tarkoitit tätä...
meikäläinen SKINIT-topicissa kirjoitti: Isämmaan puollustajat ovatkin ihan oma lukunsa.
...niin ei muuta kuin terve ja onnea jatkossakin.
Lukittu