Barack Obama - USA:n ensimmäinen musta presidentti?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
supernova
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja supernova »

ABC kirjoitti:Kun vaihtoehtoina ovat nainen, neekeri ja punaniska, niin kenen luulette voittavan USA:n presidentinvaalit?
Mä veikkaan että demokraatit teki virheen, kun ei valittu hillarya.

Luulen että jenkit olisivat olleet valmiita siihen että presidentti on nainen, mutta eivät siihen että presidenttinä olisi musta. Ainoa toivo on siinä että vastaehdokkaana on vanha kääkkä. Mutta kuitenkin hienokseltaan oon aakkosten kanssa samaa mieltä.

Ja veikkaan että tässä gallupit valehtelee. Moni ei kehtaa sanoa että ei halua äänestää neekeriä. Veikkaan vaan että demokraattien perinteisissä äänestäjissä on paljon niitä jotka jättävät nyt äänestämättä.

(edit: ja harvoin toivon yhtä paljon olevani väärässä)
Viimeksi muokannut supernova, Ti Heinä 22, 2008 12:30 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Arlene
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Arlene »

joey kirjoitti:
Arlene kirjoitti: Toimiihan ne maailman poliiseina, mutta jos ei sitä toimintaa olisi.. :?:
Eli perustat väitteesi jos-tilanteelle?

ABC puhuu asiaa ja sormet tosiaan kääntyvät osoittamaan junttia. Mutta tässä tapauksessa on jotakin erilaista, mielestäni. Ehkä tällä kertaa vastapuolen voitto on jo tosi, tosi lähellä? :lol:
No entäs jos Yhdysvallat yhtäkkiä katoaisi maailman kartalta huitelon nevadaan, keille/mille se olisi menetys?
ShipWreck
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja ShipWreck »

Arlene kirjoitti:No entäs jos Yhdysvallat yhtäkkiä katoaisi maailman kartalta huitelon nevadaan, keille/mille se olisi menetys?
No kyllähän se olisi hurja mullistus. Tosin riippuu mitä tarkoitat katoamisella. Jos meinaat sitä, että eräänä aamuna kaikkien 50 osavaltion ja USA:n muiden alueiden tilalla olisi vain merta, niin tuollainen ajatusleikki on täysin järjetön.

Niin ja itse asiaan, se olisi menetys minulle ja varmasti monelle muullekin.
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

Arlene kirjoitti:No entäs jos Yhdysvallat yhtäkkiä katoaisi maailman kartalta huitelon nevadaan, keille/mille se olisi menetys?
Muistelepa muutama vuosi taaksepäin kun maailmankartalta katosi yht'äkkiä 3000 yhdysvaltalaista...
Arlene
Christopher Lorenzo

joey kirjoitti:
Muistelepa muutama vuosi taaksepäin kun maailmankartalta katosi yht'äkkiä 3000 yhdysvaltalaista...
Muistelen, ja hullu rupesin vielä silloin katsomaan jotain ohjelmaa kodittomiksi jääneistä lemmikkieläimistä. :cry:
Eli tämä kiinalainen sananlasku "mikään ei ole niin tärkeätä kun puutarhanhoito eikä sekään ole kovin tärkeätä". Olisihan tuossa nyt varmaan joku välivaihe kun yhtenä päivänä koko manner olisi hävinnyt, ketkä käy kauppaa sinnepäin..
Mennäksemme takaisin aiheeseen, veikkaan että täpärälle menee pressan vaalit, ja lopussa republikaani voittaa.
Hc
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Hc »

ruoska kirjoitti:Jopa on aiheuttanut kovan luokan skandaaleja.
Ei pidä pinssiä ja kättä sydemmellä kansallislaulun aikana? :D
Joo on paha paha.. nykynen presidentti syöksi maan vain talousvaikeuksiin ja sotaan tekaistuin argumentein... :D
Hc
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Hc »

joey kirjoitti:
Arlene kirjoitti: Maailman tärkein valtio?! Isohan se on kun mikä ja miljoonia ihmisiä, mutta maailman tärkein?
Yhdysvallat on menettänyt asemiaan viime vuosina ja tulee menettämään mm. EU:n laajenemisen myötä. Elleivät äkkiä tee jotain mm. koulutukselle ja sosiaalipolitiikalle. Ja tuskin tekevät.
En minäkään siitä ajatuksesta pidä, mutta se ei valitettavasti muuta asiaa. Vai onko sinulla jokin muu ehdokas maailman mahdiksi? Jo pelkkä Yhdysvaltain talouselämän vaikutus yleismaailmalliseen tilanteeseen kertoo jotakin sen asemasta.
USA: talous alkaa olla Kiinankeskuspankin talutusnuorassa... Maapallon polariteetti kääntyy todentotta itään, mutt se menee kyl Venäjää idemmäksi... Kiinan talous kun saadaan kuntoon, sitä ei pidättele mikään... On sillä vaan sen verran suuri ostovoima takana. Jännitteitä tyynenmeren ympärille alkaa syntyy.. siinä vaiheessa onkin "hauska" katsoo miten EU ja Venäjä pelaa korttinsa.
Judge Dredd
Hetty Wainthropp

Re: Barack Obama - USA:n ensimmäinen musta presidentti?

Viesti Kirjoittaja Judge Dredd »

combat18 kirjoitti:Turhaan yrität mitään provosoida, minulle on ihan sama kummat amerikkaa johtaa siionistit tai neekerit. Vihaan kaikkia amerikkalaisia tasapuolisesti.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Amerikansuomalaiset

Linkki sinulle, ystäväni.
On vaikea katsoa, kun Stalin makaa vain murtuneena sohvalla.
"Ovatko suomalaiset pystyneet tekemään niin suuria tuhoja kunniakkaalle puna-armeijalle? Selittäkää minulle," vaatii Stalin.
Arlene
Christopher Lorenzo

Barack Obama on valinnut varapresidenttiehdokkaakseen 65-vuotiaan Delawaren osavaltion senaattorin Joseph Bidenin.

Kuva
EuroJR
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

Heh, tässä sitä kohta ollaan kolmea laatupunaviinipulloa rikkaampia. Niinhän se Obama-ilmiö näyttää kokevan saman kuin aikoinaan EKV-ilmiökin. Viime gallupissa oltiin jo häviöllä ja suunta näyttää samaa kuin lehmän häntä!

Pidän johdonmukaisesti kiinni aikaisemmista puheistani, joiden mukaan minä en tule elinaikanani näkemään jenkkien pressana
a) naista
b) mustaihoista

Ei sen puoleen, että minulla olisi jotain omia rasistisia/sovinistisia mielipiteitä. Puhtaasti matemattisesta todennäköisyydestä olen lyönyt vetoa. Mitä taas omiin mielipiteisiini tulee; pidän kaikkia tasa-arvoisina; rodusta, uskonnosta, sukupuolesta, iästä tms. riippumatta. Vihaan kaikkia yhtä paljon tasapuolisesti 8)
pekkaeric
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja pekkaeric »

Taidat jiiärrä olla valitettavasti oikeassa
ABC
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja ABC »

No niin. Clintonin kannattajat ovat loukkaantuneet Obamalle ja siirtyvät joukoittain McCainin kannattajiksi:

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkom ... id=1576196
Every ship must sail a world.
combat18
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja combat18 »

Kuva
WARNING: THIS MEMBER CONTAINS NATIONALISM
If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question
http://patriootti.com/
Kuva
Arlene
Christopher Lorenzo

Haluan onnitella Barack Obamaa näin Minfon välityksellä! :)
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

EuroJR kirjoitti:Pidän johdonmukaisesti kiinni aikaisemmista puheistani, joiden mukaan minä en tule elinaikanani näkemään jenkkien pressana
a) naista
b) mustaihoista
Minäkin aloin loppusuoralla kallistua tuolle kannalle, mutta hauska huomata, että oltiin väärässä :)
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Vastaa Viestiin