Poliisi pyytää tunnistusapua törkeän ryöstön selvittämiseksi Kampissa
Re: Poliisi pyytää tunnistusapua törkeän ryöstön selvittämiseksi Kampissa
Kyllä näitä harkinnan alaisia päätöksiä tehdään välillä aivan päättömästi, esim. Turussa asuessani naapureiden kanssa vertailtiin vähän tukiaisia, nisti ja ulkomaalainen saivat kyllä suurinpiirtein kaiken minkä pyysivät. Molemmat saivat esimerkiksi talvivaatteet, minä en, vittuilivat vaan että miksi et jättänyt säästöön rahaan edellisestä työkeikasta(tästä oli yli puoli vuotta). Lisäksi pyysin työvaatteisiin rahaa kun sain työn, ei irronnut. Sen sijaan narkki sai kaikki uudet työvermeet vaikkei loppujen lopuksi edes mennyt sinne työmaalle. Todennäköisesti minulle ei maksettu, koska olen lainkuuliainen ja työttömänä silloin vain satunnaisesti.
-
Staff Meeting
- Martin Riggs
Kyseessä ei ole laki. Miksi ottaa noin koville, että olet väärässä?John Kimble kirjoitti: La Marras 19, 2022 12:45 amKnobster kirjoitti: Pe Marras 18, 2022 11:49 pm Kävin kerran helvetin kännissä huvikseen sanomassa että kengät on paskat niin sain 50€ uusiin ja täti kertoi että älä tuu pariin vuoteen uudestaan
Nuo ovat sinun toimintamalleja, mutta kuten aiemmin jo todettiin, laki ja säännöt koskevat tavallisia suomalaisia.Knobster kirjoitti: La Marras 19, 2022 12:08 amKannattaa soittaa testinä ja kertoa että sulla ei ole housuja.
Anna olla jo.
-
Staff Meeting
- Martin Riggs
Tämän voin vahvistaa todeksi. Olin työn puolesta itse hakemassa nuorelle päihdeongelmaiselle hänen kanssaan kaupungin laskuun turvakengät, työhousut, hanskoja jne mutta ei se työ sitten maistunutkaan.Anoteus kirjoitti: La Marras 19, 2022 5:16 am Sen sijaan narkki sai kaikki uudet työvermeet vaikkei loppujen lopuksi edes mennyt sinne työmaalle. Todennäköisesti minulle ei maksettu, koska olen lainkuuliainen ja työttömänä silloin vain satunnaisesti.
Näinpä usein on ikävä kyllä. Sitä harkintaa pitäisi käyttää paremmin.Staff Meeting kirjoitti: La Marras 19, 2022 8:55 amTämän voin vahvistaa todeksi. Olin työn puolesta itse hakemassa nuorelle päihdeongelmaiselle hänen kanssaan kaupungin laskuun turvakengät, työhousut, hanskoja jne mutta ei se työ sitten maistunutkaan.Anoteus kirjoitti: La Marras 19, 2022 5:16 am Sen sijaan narkki sai kaikki uudet työvermeet vaikkei loppujen lopuksi edes mennyt sinne työmaalle. Todennäköisesti minulle ei maksettu, koska olen lainkuuliainen ja työttömänä silloin vain satunnaisesti.
-
sikajoakim
- Neuvoja-Jack
Tässä on sellainen ongelma, että olemme antaneet lääkäriliittomafian määritellä päihdeongelmat sairauksiksi, vaikka kyseessä on selkeästi asenneongelmat, joista juontaa halu olla sopeutumatta yhteiskuntaan.Knobster kirjoitti: La Marras 19, 2022 10:47 amNäinpä usein on ikävä kyllä. Sitä harkintaa pitäisi käyttää paremmin.Staff Meeting kirjoitti: La Marras 19, 2022 8:55 amTämän voin vahvistaa todeksi. Olin työn puolesta itse hakemassa nuorelle päihdeongelmaiselle hänen kanssaan kaupungin laskuun turvakengät, työhousut, hanskoja jne mutta ei se työ sitten maistunutkaan.Anoteus kirjoitti: La Marras 19, 2022 5:16 am Sen sijaan narkki sai kaikki uudet työvermeet vaikkei loppujen lopuksi edes mennyt sinne työmaalle. Todennäköisesti minulle ei maksettu, koska olen lainkuuliainen ja työttömänä silloin vain satunnaisesti.
Ja, koska em. ovat määriteltyjä sairauksia niin sosiaalitoimi antaa kaiken mitä vaan lait antavat myötä näille päihderiekkujille, koska hehän ovat sairaita eivätkä voi omalle perseilylleen yhtään mitään..
..mutta samaan aikaan työtön, tai sairaslomalla oleva ei ole tarpeeksi työtön, tai sairas ollakseen oikeutettu samoihin raha-avustuksiin.
Täysin perseestähän tuollainen on ja kannustaa omalla tavallaan ihmisiä syrjäytymään.
Kurdian lives matters.
Näinäpä se just on. Demarit on rakentanut systeemit.
Ja missähän vaiheessa se omavalintainen alkoholin, ylensyönnin, tupakan, huumeiden viihdekäyttö muuttuu sairaudeksi.
Ja missähän vaiheessa se omavalintainen alkoholin, ylensyönnin, tupakan, huumeiden viihdekäyttö muuttuu sairaudeksi.
Suomalainen sosialismi ruokkii valkoroskan syntymistä ja siten luo väkivaltaa. Valtio on arvokas, veronmaksaja ei. Henki- ja omaisuusrikoksilla ei ole merkitystä. Rikoksilla valtiota vastaan on (talous/huume). Uhri ja omaiset eivät saa oikeutta.
Voisko ylläpito avata tälle kela yms. Etuisuus väännölle oman ketjun? Se nyt varmaan, otsikon aiheen kannalta, on aivan veetun se ja sama, että mistä se kassatyöntekijälle ikuiset traumat aiheuttanut paskaläjä on ne lumppunsa saanut, stana!!
Jos tuolla alla on verkkarit niin aika varmasti varautunu kadulla yöpymiseen ja antaa osviittaa että on koditon..meitzi kirjoitti: Ma Marras 14, 2022 11:17 pmNoi risut hihansuusta eivät näytä pöhöttyneiltä lainkaan, ja farkkujen alla verkkarit rypyttävät polvitaipeet ja paksuntavat reidet juuri tuolla tavalla. Naaman pöhötyksen taas saa aikaan "slovareilla", vaikka muuten olisikin esim. piristä luiseva, ja kaiffarilla näyttäisi olevan leukalinjakin, joka viittaisi just nimenomaan pelkästään naaman pöhötykseen muuten kaitakasvoisella ihmisellä.Jasonnn kirjoitti: Ma Marras 14, 2022 10:18 pmItse taas miellän kasvojen pöhötyksen perusteella miehen 80-100kiloiseksi kamapääksi jolle ei ole mitään väliä lähteekö hän lusimaan. Tälläiset kaverit on äärimmäisen vaarallisia aseistettuna ja näitä on pk seudulla yllättävän paljon
Toki voin olla väärässäkin, mutta muutamiakin sekakäyttäjiä nähneenä olemuksesta tuli mieleeni ennemmin topattu narkkit, kuin pelkästään viinalla ja rauhottavilla kokovartaloturvotuksen hankkinut tapaus.
Tiedän yhden narkkien tekemän asevarkauden, josta jäivät kiinni, jossa vaatteita oli monen monta kerrosta siksi, että epäiltäisiin huomattavasti isompia ukkoja asiasta. Ja voihan noita layereita olla siksikin, että voi pakomatkallaan nakata aina vaan yhden kerroksen pois ja taas on tuntomerkit vaatteiden osalta uudet.
-
sikajoakim
- Neuvoja-Jack
Selvitellään tässä kuule vakavaa rikosta ja juuri profiloimme tekijää. Että maallikon ei nyt kannata kyllä puuttua tähän ollenkaan.Ack4ever kirjoitti: La Marras 19, 2022 5:19 pm Voisko ylläpito avata tälle kela yms. Etuisuus väännölle oman ketjun? Se nyt varmaan, otsikon aiheen kannalta, on aivan veetun se ja sama, että mistä se kassatyöntekijälle ikuiset traumat aiheuttanut paskaläjä on ne lumppunsa saanut, stana!!
Kurdian lives matters.
Siinä tapauksessahan ollaan jo helvetin lähellä, että ei muuta kun poliisi kiertämään kaikki toimeentulotukea, seurakunnan taloudellisia apuja, kaupunkien ja kuntien tukiaisia nauttivat sekä muiden avustusjärjestöjen piirissä keikkuvat henkilöt. Tosin, pakko tunnustaa, että hyvä idea sinällään, jos voidaan edellä mainituista jättää se eniten kyseisiä apuja hyödyntävä kansanosa pois, niin kämppiä jää tarkastettavaksi arviolta noin 97% vähemmän
good job sherlock, keep going
Mielestäni päihteiden käyttö, vallankin ryypyissä rypeminen, on oire. Ja se oire johtuu jostain muusta, minkä korjaaminen ja parantaminen on vaikeaa tuon ryyppäämisen takia ja tuo ryyppääminen aiheuttaa uusia "oireita". Siis minun mielestä, sen verran tiedän juopoista ja juoppojen taustoista.sikajoakim kirjoitti: La Marras 19, 2022 2:51 pmTässä on sellainen ongelma, että olemme antaneet lääkäriliittomafian määritellä päihdeongelmat sairauksiksi, vaikka kyseessä on selkeästi asenneongelmat, joista juontaa halu olla sopeutumatta yhteiskuntaan.Knobster kirjoitti: La Marras 19, 2022 10:47 amNäinpä usein on ikävä kyllä. Sitä harkintaa pitäisi käyttää paremmin.Staff Meeting kirjoitti: La Marras 19, 2022 8:55 am
Tämän voin vahvistaa todeksi. Olin työn puolesta itse hakemassa nuorelle päihdeongelmaiselle hänen kanssaan kaupungin laskuun turvakengät, työhousut, hanskoja jne mutta ei se työ sitten maistunutkaan.
Ja, koska em. ovat määriteltyjä sairauksia niin sosiaalitoimi antaa kaiken mitä vaan lait antavat myötä näille päihderiekkujille, koska hehän ovat sairaita eivätkä voi omalle perseilylleen yhtään mitään..
..mutta samaan aikaan työtön, tai sairaslomalla oleva ei ole tarpeeksi työtön, tai sairas ollakseen oikeutettu samoihin raha-avustuksiin.
Täysin perseestähän tuollainen on ja kannustaa omalla tavallaan ihmisiä syrjäytymään.