Kysy mitä tahansa seuraavalta vol.3

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
antwerpen
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja antwerpen »

Mariella kirjoitti:
Vastaatko puhelimeen jos ei huvita, vai koetko että siihen on pakko vastata kun se soi?
Kyllä pystyn jättäämään puhelimeen vastaamatta, jos en sitä syystä tai toisesta halua tehdä. Eikä tule edes pahaa omaa tuntoa.

Vastaatko puhelimeen autoa ajaessasi myös silloin, kun et ole kytkenyt itseäsi hands free laitteeseen?
Mariella
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Mariella »

^No en tietenkään! Sehän on kielletty! :shock:

Jännä muuten, että kännykkää ei saa käyttää, mutta syödä, juoda, laittaa ripsiväriä, lukea lehtiä... Joskus nähnyt jonkun pesevän hampaitakin ratissa :D Onhan siinä säpinää kun tupakka toisessa kädessä, toisessa puhelin ja samalla vaihdat radiokanavaa ja aamukahvi polvien välissä ja näytät vielä vilkkua siinä ja pyyhit pyyhkijöillä tuulilasia...`Myös suuseksi on suosittua ratissa :shock: Tai siis näin olen kuullut.. :D Melko hullua liikennekäyttäytymistä.

Mitä kaikkea olet nähnyt ihmisten touhuavan ratin takana?
Nerot hallitsevat kaaoksen
antwerpen
Harjunpää

Mariella kirjoitti:Myös suuseksi on suosittua ratissa :shock: Tai siis näin olen kuullut.. :D Melko hullua liikennekäyttäytymistä.
Olet tainnut katsella liikaa elokuvia. :lol:
Mariella
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Mariella »

No vaikka sitten niin :D No, vastaas nyt kun kerran hollilla olet 8)
Nerot hallitsevat kaaoksen
serialist
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja serialist »

Mariella kirjoitti:
Mitä kaikkea olet nähnyt ihmisten touhuavan ratin takana?
Eräs amispoika autossaan samaan aikaan poltti tupakkaa, kääntyi ja vaihtoi levyä über hienoon soittimeensa. Ajoi melkein ojaan. Joku täti laittoi kerran valoissa huulipunaa.

Periaatteessa tupakanpolttokin pitäisi kieltää ratissa, koska siinä on koko ajan toinen käsi varattu ja vaarana tupakan putoaminen vaikkapa haarojen väliin! Mutta vähemmän keskittymistä se vaatii kuin puhelimeen puhuminen.

Kenen bändin keikalle haluaisit kaikesta eniten? Jos saisit valita kenet tahansa.
A good way to threaten somebody is to light a stick of dynamite. Then you call the guy and hold the burning fuse up to the phone. "Hear that?" you say.
"That's dynamite, baby.".
- Jack Handy -
inka03
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja inka03 »

varmaan ac/dc

sama?
antwerpen
Harjunpää

Björkin. (Juu ei ole bändi jos saivarrellaan) Mutta ehdin jo odottamalla odottaa Björkin Helsingin keikkaa. Mutta peruutti perkele. :cry:

Kuinka monessa olympiakaupungissa (kesä- ja talvikisakaupingit) olet käynyt? Itse olen käynyt vain kuudessa. (Helsinki, Tukholma, Oslo, Lillehammer, Lontoo ja Rooma.) Niin esim. tuolla Antwerpenissä en valitettavasti ole käynyt. :cry:
Mariacka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

antwerpen kirjoitti:Kuinka monessa olympiakaupungissa (kesä- ja talvikisakaupingit) olet käynyt? Itse olen käynyt vain kuudessa. (Helsinki, Tukholma, Oslo, Lillehammer, Lontoo ja Rooma.) Niin esim. tuolla Antwerpenissä en valitettavasti ole käynyt. :cry:
Tukholma ja Helsinki :( .

Mihin maanosaan matkustaisit mieluiten/seuraavaksi, jos raha ei olisi este?
mareritt
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja mareritt »

Mariacka kirjoitti:
antwerpen kirjoitti:Kuinka monessa olympiakaupungissa (kesä- ja talvikisakaupingit) olet käynyt? Itse olen käynyt vain kuudessa. (Helsinki, Tukholma, Oslo, Lillehammer, Lontoo ja Rooma.) Niin esim. tuolla Antwerpenissä en valitettavasti ole käynyt. :cry:
Tukholma ja Helsinki :( .

Mihin maanosaan matkustaisit mieluiten/seuraavaksi, jos raha ei olisi este?
Oishan se vinkeetä päästä Australiaan..

Missä olet matkustanut viimeksi?
serialist
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja serialist »

mareritt kirjoitti:
Missä olet matkustanut viimeksi?
Jos ulkomaanmatkoista on kyse niin Englannissa pari vuotta sitten.

Matkustatko ennemmin turistipaikkaan vai turistittomaan paikkaan? Hyvin selkeä kysymys, ehkä tämä on arvoitus samalla.:)
A good way to threaten somebody is to light a stick of dynamite. Then you call the guy and hold the burning fuse up to the phone. "Hear that?" you say.
"That's dynamite, baby.".
- Jack Handy -
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

serialist kirjoitti:Matkustatko ennemmin turistipaikkaan vai turistittomaan paikkaan? Hyvin selkeä kysymys, ehkä tämä on arvoitus samalla.:)
Turistittomaan paikkaan. Tosin ensin pitäisi heittää turistin tomut kengistä, että ei vie sitä turismia sinne mennessään...

Australia vai kauko-itä?
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Jansku
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Jansku »

Molemmat kiinnostaa, mutta jos olisi pakko valita, niin Kauko-Itä.

Afrikka vai Etelä-Amerikka?
antwerpen
Harjunpää

Jansku kirjoitti:Molemmat kiinnostaa, mutta jos olisi pakko valita, niin Kauko-Itä.

Afrikka vai Etelä-Amerikka?
Molemmat näistäkin ovat kiinnostavia. (Onko tässä maailmassa jotain ei kiinnostavia paikkoja? Ei ole.) Mutta nyt on sellainen olo, että voisin lähteä Afrikkaan tarkemmin sanottuna Kongon Demokraattiseen tasavaltaan. Kongolaisen musiikin takia. (En kyllä tiedä uskaltaisinko oikeasti siihen maahan lähteä.)

Onko Kongon Demokraattisella Tasavallalla mitään tekemistä demokratian kanssa?
Tirskis
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Tirskis »

Varmasti ei.
Onko Suomessa demokratia?
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Tottakai on, mutta sen toimivuudesta voidaan olla montaa mieltä.

Maistuisiko kanafileet mandariinilohkojen ja tumman riisin kera?
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Lukittu