...Hammurabin-laxi on hyvä ja toimivaGmplA- kirjoitti: To Joulu 01, 2022 11:21 am Nyt vaan puita uuniin ja maksimi tuomio kusipäälle. Ei mitään lievennyksiä vaikka kuinka itse ilmoittautunut. Maksimii pesään ja koko elämä pilalle, niin meni nuoren postinjakajankin.
Nuoren postinjakajanaisen murha Vantaan Myyrmäessä 17.11.2022
-
vellinaama
- Jack Taylor
Re: Nuoren postinjakajanaisen murha Vantaan Myyrmäessä 17.11.2022
-
Ghost hunting
- Sherlock Holmes
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009238821.html
Postinjakajan murhasta epäilty 19-vuotias mies ilmoittautui itse poliisille
Alkoiko tutkinnat olla liian lähellä?
Jotenkin tulee fiilis ettei vaan yritetä hakea koppikorvauksia.ammattiamatööri kirjoitti: To Joulu 01, 2022 11:21 am Ehkä tässä nyt täytyy hetki vielä odotella Suomenkin rikoshistoria tuntee vinon pinon itsensä ilmiantajia jotka ei tapauksiin ole liittyneet. Tämäkin rikos saanut huomattavasti palstatilaa medioissa joten huomiohakuisia kyllä voi löytyä.
Mutta kaippa poliisilla nyt jotain pientä näyttöä syyllisyyttä osoittamaan on muutakin kuin kaverin oma sana
Jotenkin veikkaan että tekijällä mielenterveysongelmia ja uhri valikoitunut sattumalta. Jos vertaa Tesoman murhaan ja Turun puistomurhaan, niin tekijä ei tuntenut uhreja ja molemmat murhat olivat pimeinä vuosia. Myös Tesoman murhaaja ilmiantoi itse itsensä poliisille.
-
Juustokakku
- Scooby-Doo
Rapussa asuvana, 99% varma etten ole koskaan nähnyt tuota tyyppiä. Toki sumennus vaikeuttaa
-
sikajoakim
- Neuvoja-Jack
Ja näinköhän alipalkattu siivoustäti, tai -setä pyyhkii kaiteistakaan alapintoja liikkuessaan. Eli sieltäkin voinee löytyä jälkiä, kun pimeällä on ilman tukea aika arvaamatonta liikkua portaikossa.URSA kirjoitti: To Joulu 01, 2022 10:41 am Vaikka käytävä on siivottu pariin kertaa, ei siellä kuitenkaan ole pesty seiniä. Tekijältä on voinut jäädä vaikka verinen sormenjälki seinään tai oveen, jos hän on hortoillut karkuun pimeässä käytävässä. (Tosin se olisi jo erittäin hyvä todiste syyllisyydestä.) Ja vaikka kukaan ulkopuolinen ei ehtinyt nähdä rikospaikkaa verisenä, se voi johtua siitä että se on pesty vesisuihkulla tutkimusten jälkeen, kun poliisi on purkanut eristyksen.
Kurdian lives matters.
- MissMallard
- Adrian Monk
Omatunnon perään tuli aiemmin kyseltyä ja toivottavasti sitä nyt sitten löytyi eli tämä on oikea tekijä. On tekijällä ollut varmaan aika kuumottavat paikat viimeiset kaksi viikkoa. Tosin jos on tolkuissaan ollut. Voihan se olla että joku kemiallinen yhdiste on muistia sumentanut; alkoholi, huumeet tai lääkitys. Tai sitten nimenomaan lääkityksen puuttuminen.Ghost hunting kirjoitti: To Joulu 01, 2022 11:40 am https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009238821.html
-
sikajoakim
- Neuvoja-Jack
Silmälasipäinen incel mahdollisesti. Voinut olla pilluhommat mielessä, mutta tullut märkää rättiä kasvoille, tai saanut läpsyn hesarista ja kilahtanut. Melko ikävää, jos joku rauhallinen incel on otettu viikoksi koppiin, tarvitsee terapiaa myöhemmin, jos ei ole tekijä.Trina kirjoitti: To Joulu 01, 2022 11:05 amNäyttää sumennuksen yli joltain pikkupullealta nörtiltä.Villeri kirjoitti: To Joulu 01, 2022 10:44 am Screenshot_20221201_104204_Samsung Internet.jpg
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/e864 ... b2c8ec0ac5
Kurdian lives matters.
-
sikajoakim
- Neuvoja-Jack
Ei nuoren postinjakajan elämä mennyt pilalle.GmplA- kirjoitti: To Joulu 01, 2022 11:21 am Nyt vaan puita uuniin ja maksimi tuomio kusipäälle. Ei mitään lievennyksiä vaikka kuinka itse ilmoittautunut. Maksimii pesään ja koko elämä pilalle, niin meni nuoren postinjakajankin.
Kurdian lives matters.
Se nyt on varmaan aika selvää, että tässä vangitsemisessa poliisilla on jotain muutakin näyttöä jo kuin epäillyn oma sana. Se ensimmäinen oli sen luokan moka. Tää tyyppi on todennäköisesti kertonut olleensa E tai F-rapussa kytiksellä odottamassa tätä uhria. Livahtanut rappuun jonkun asukkaan tullessa ulos tms. ja odotellut pimeässä rapussa uhrin saapumista mahdollisesti pitkäänkin. Siksi poliisi on niitä rappuja käynyt tutkimassa ja ehkä löytäneet vahvistusta kerrotulle.
Jos tekijä on asunut tuolla Louhelan mielenterveyskuntoutujille tarkoitetussa tehostetun palveluasumisen paikassa, niin olisiko sieltä muka mahdollista vaan kadota ja käydä murhaamassa joku ja tulla takaisin? Tuossa on ollut niin vähän aikaa syytetyn paeta, että luulisi että poliisin mielenkiinto olisi kohdistunut myös tämän paikan valvontakameroihin. Osuis kyllä aika hyvin yksi yhteen.
-
sikajoakim
- Neuvoja-Jack
Eikai Suomen valtio ole niin tyhmä, että maksaisi väärästä ilmiannosta, jonka on itse tehnyt mitään koppikorvauksia? Ennemminkin niin, että laittaisivat laskun perään poliisien ajasta ja ajasta lukittuna.Jasonnn kirjoitti: To Joulu 01, 2022 11:42 amJotenkin tulee fiilis ettei vaan yritetä hakea koppikorvauksia.ammattiamatööri kirjoitti: To Joulu 01, 2022 11:21 am Ehkä tässä nyt täytyy hetki vielä odotella Suomenkin rikoshistoria tuntee vinon pinon itsensä ilmiantajia jotka ei tapauksiin ole liittyneet. Tämäkin rikos saanut huomattavasti palstatilaa medioissa joten huomiohakuisia kyllä voi löytyä.
Mutta kaippa poliisilla nyt jotain pientä näyttöä syyllisyyttä osoittamaan on muutakin kuin kaverin oma sana
Kurdian lives matters.
Oman tunnon tuskia pahempi voi olla monille pelko jäädä kiinni. Kuumottaa kun ei tiedä mitä kukin tietää ja missä poliisi menee. Pää ei kestä jossain vaiheessa, jos ei ole vaikka saanut nukutuksi ja on pakko tunnustaa.MissMallard kirjoitti: To Joulu 01, 2022 11:46 amOmatunnon perään tuli aiemmin kyseltyä ja toivottavasti sitä nyt sitten löytyi eli tämä on oikea tekijä. On tekijällä ollut varmaan aika kuumottavat paikat viimeiset kaksi viikkoa. Tosin jos on tolkuissaan ollut. Voihan se olla että joku kemiallinen yhdiste on muistia sumentanut; alkoholi, huumeet tai lääkitys. Tai sitten nimenomaan lääkityksen puuttuminen.Ghost hunting kirjoitti: To Joulu 01, 2022 11:40 am https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009238821.html
-
philodendron
- Scooby-Doo
Huhhuh. Odotan kiinnolla lisätietoja epäillystä. Tavallaan ihme että meni tunnustamaan kun varmaan kohtuu hyvät todennäköisyydet ettei olis jäänyt koskaan kiinni
- Dirty_Harry
- Remington Steele
Jokainen joka kynnelle kykenee, niin ilmoittautumaan murhaajaksi. Jos saadaan vaikka 20 henkilöä ilmoittautumaan murhaajaksi, niin murhatutkijoiden suut loksahtavat auki!
Minä sen tein, ei kun minä sen tein, minäpäs, ei vaan minä se olin... Näin 20 murhan tunnustajaa keskustelee keskenään!
Minä sen tein, ei kun minä sen tein, minäpäs, ei vaan minä se olin... Näin 20 murhan tunnustajaa keskustelee keskenään!
Viimeksi muokannut Dirty_Harry, To Joulu 01, 2022 11:57 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Chip Taylorin sanoittamaa, säveltämää, sovittamaa sekä esittämää musiikkia:
https://www.youtube.com/watch?v=kCuoNGM ... cCityRoots
https://www.youtube.com/watch?v=8-aJWGS ... cCityRoots
https://www.youtube.com/watch?v=kCuoNGM ... cCityRoots
https://www.youtube.com/watch?v=8-aJWGS ... cCityRoots