Viimeinen bussi 30 on Myyrmäessä yöllä vähän ennen kolmea. Se sopisi ajallisesti tähän. Jos jää pois Myyrmäessä ja jatkaa kävelen Louhelaan, niin olisi Myyrmäentie kuutosessa kutakuinkin puoli neljältä. Louhelassa myös on tuetun asumisen paikkoja, niin tuttuja saattaisi alueelta löytyä.Chinaski kirjoitti: To Joulu 01, 2022 3:41 pmKoko tapahtuma on tapahtunut aikana jolloin junia ei kulje. Eli niitä ei kannata sovitella sen enempää uhrin kuin tekijän liikkumisen teorisointiin.Hermione kirjoitti: To Joulu 01, 2022 3:35 pmHuopalahdessa pysähtyy sekä Vantaalle ja Espooseen lähtevät junat? Se onkin silloin järkevä paikka poistua ja jäädä odottamaan oikeaa junaa.B€st kirjoitti: To Joulu 01, 2022 3:25 pm
vikaan junaan mennyt, joka lähti väärään suuntaan voisi olla yksi veikkaus. Minä jäin kerran pois Huopalahdessa kun huomasin olevani väärässä junassa.
Hmm. Jos on yrittänyt päästä Espooseen mutta hypännyt junaan joka olisi ennen pitkää päätynyt Tikkurilaan ja jostain syystä hypännyt ulos Myyrmäessä tai Louhelassa. Onhan tuo mahdollista. Toisaalta Tikkurila on sitten lähempänä Järvenpäätä ja siellä kunnon asema myös odottaa oikeaa junaa.
Näyttää kyllä siltä, että poliisi ei kovin luottavainen ole siitä että kiinni on nyt oikea henkilö. Katsotaan, kuinka käy.
Nuoren postinjakajanaisen murha Vantaan Myyrmäessä 17.11.2022
Re: Nuoren postinjakajanaisen murha Vantaan Myyrmäessä 17.11.2022
-
Ruslan Hasbulatov
- Susikoski
Hyvä pointtiRe: Nuoren postinjakajanaisen murha Vantaan Myyrmäessä 17.11.2022
Viesti Kirjoittaja myyrmäkeläinen » To Joulu 01, 2022 4:45 pm
Hei,
Rekisteröidyin tänne kun käsittääkseni kukaan ei ole huomannut vielä sitä, että pidätetty seuraa Myyrmannia Facebook-profiilin mukaan eli kytköksiä Myyrmäen suunnalle selvästi löytyy. Itsekin ajattelin ensin, että pidätetty oli vain joku lehdestä tapauksesta lukenut ja valetunnustuksen tehnyt, mutta olen melko varma, että nyt oikea tyyppi kyseessä. Pitäisiköhän tuo tieto vielä linkittää Poliisille jos eivät ole sitä huomanneet?
Lainausta korjattu
-NILS-
Oliko uhri ollut juhlimassa syntymäpäiviään sillon illalla? Jos tämä tunnustaja on ollut myöskin sillon Helsingissä, saanu pakit ja provosoituneena lähteny seuraamaan?
-
SuomenColumbo
- Martin Beck
Ei se oo kuin naurettavat 160 € per vapauden menetyspäivä.Jasonnn kirjoitti: To Joulu 01, 2022 4:18 pm Nyt tää uus epäilty haisto tilanteen ja luulee että itse sais jotai medialta.
Ei siinä Jonne ehdi käärimään rahaa viikossa paljoakaan.
Lainausta lyhennetty ja poistettu kuvan toistoa
-NILS-
Kyllä se tuon ikäiselle alkaa olemaan isoja rahoja tollaset muutamatkin sadat.
Lainaustorni kaadettu
-NILS-
Lainaustorni kaadettu
-NILS-
voiko olla että saa korvauksia jos itse tunnustaa syyllisyytensä?
Lainaustorni kaadettu. Asiayhteys selviää ilman niitäkin.
-NILS-
Lainaustorni kaadettu. Asiayhteys selviää ilman niitäkin.
-NILS-
-
Ruslan Hasbulatov
- Susikoski
Ei varmasti liity syntymäpäivään. Niitä tulee ja menee. Satunnainen hyökkääjä. Itse ainakin, 28v. työelämässä, en ikinä juhli synttäreitä, jos töitä. Kuka jaksaa kapakassa selvinpäin ja menee aamuyöksi töihin.
-
SuomenColumbo
- Martin Beck
No se Onkamo saa jokusen 1120 euroa vapauden menetyksestä kohta oikeudelta näistä viikon kestäneistä tutkintavankeus istumisistaan.Jasonnn kirjoitti: To Joulu 01, 2022 4:40 pmKyllä se tuon ikäiselle alkaa olemaan isoja rahoja tollaset muutamatkin sadat.SuomenColumbo kirjoitti: To Joulu 01, 2022 4:37 pmEi se oo kuin naurettavat 160 € per vapauden menetyspäivä.Jasonnn kirjoitti: To Joulu 01, 2022 4:18 pm Sai vaikutelmia kun eka syytetty vangittiin syyttömänä ja tiedot levoteltiin mediassa niin luulis että saa medialta jotain korvauksia.
Nyt tää uus epäilty haisto tilanteen ja luulee että itse sais jotai medialta.
Ei siinä Jonne ehdi käärimään rahaa viikossa paljoakaan.
Lainausta hieman lyhennetty
-NILS-
Kukaan ei ole puhunut onko tämä uhri on ollut dokaamassa. Oli kuulemma ollut juhlistamassa. Sehän voi olla ravintolassa syömässä käymistä/lasillisella tai alkottomana olla. Asiasta myös kertoi sellainen joka tiesi uhrin töistä aika paljon/menneisyydestä. Tottakai aina pitää suhtautua varauksella tänne kirjoitettaviin asioihin.Ruslan Hasbulatov kirjoitti: To Joulu 01, 2022 4:43 pm Ei varmasti liity syntymäpäivään. Niitä tulee ja menee. Satunnainen hyökkääjä. Itse ainakin, 28v. työelämässä, en ikinä juhli synttäreitä, jos töitä. Kuka jaksaa kapakassa selvinpäin ja menee aamuyöksi töihin.
+ mahdolliset medialta saatavat? luulis nyt että jotain heiltäkin saa kun lynkataan mediassa syyttömänä.SuomenColumbo kirjoitti: To Joulu 01, 2022 4:44 pm No se Onkamo saa jokusen 1120 euroa vapauden menetyksestä kohta oikeudelta näistä viikon kestäneistä tutkintavankeus istumisistaan.
Lainausta lyhennetty.
-NILS-
- Jazzermasser
- Andy Sipowich NYPD
Vanha kikka päästä suojaan jostain muusta tunnustamalla teko mitä ei oo tehnyt mutta tietää siitä kummiskin enempi kuin muut että pääsee suojaan eli vankilaan muita pakoon..
Ei mediat mitään korvauksia automaationa maksa, kun oikeuslaitokselta ovat tiedot saaneet ja viranomaisten suorittama vangitseminen oli fakta. Jos kunnianloukkauksesta haastaa oikeuteen, saattaa sitten jotain saadakin. Valtion koppikorvauksia saattaa saada, mutta en ole siitäkään ihan varma, koska on menossa istumaan kuitenkin, että vähennettäisiinkö nuo päivät sitten vaan tulevasta tuomiosta.Jasonnn kirjoitti: To Joulu 01, 2022 4:49 pm
+ mahdolliset medialta saatavat? luulis nyt että jotain heiltäkin saa kun lynkataan mediassa syyttömänä.
Tämä jälkimmäinen kaveri ei tule koskaan saamaan mitään valtiolta tai medioilta, vaikka olisi syytönkin, koska on itse ilmoittanut olevansa syyllinen. Vaikea uskoa myöskään, että joku oikeasti olisi niin tyhmä, että moista luulisi ja siksi murhan tunnustaisi.
Eikös joku sanonu että tämä nyt tunnustanut on lievästi kehitysvammainen. Siltä hän kyllä vähän vaikuttaaSkloddi kirjoitti: To Joulu 01, 2022 4:55 pmEi mediat mitään korvauksia automaationa maksa, kun oikeuslaitokselta ovat tiedot saaneet ja viranomaisten suorittama vangitseminen oli fakta. Jos kunnianloukkauksesta haastaa oikeuteen, saattaa sitten jotain saadakin. Valtion koppikorvauksia saattaa saada, mutta en ole siitäkään ihan varma, koska on menossa istumaan kuitenkin, että vähennettäisiinkö nuo päivät sitten vaan tulevasta tuomiosta.Jasonnn kirjoitti: To Joulu 01, 2022 4:49 pm
+ mahdolliset medialta saatavat? luulis nyt että jotain heiltäkin saa kun lynkataan mediassa syyttömänä.
Tämä jälkimmäinen kaveri ei tule koskaan saamaan mitään valtiolta tai medioilta, vaikka olisi syytönkin, koska on itse ilmoittanut olevansa syyllinen. Vaikea uskoa myöskään, että joku oikeasti olisi niin tyhmä, että moista luulisi ja siksi murhan tunnustaisi.
Täytyy kyllä sanoa että nämä ”nykynuoret” eivät kyllä varmasti kerro mitä tehneet, miten tehneet ja milloin tehneet..
Se että kuulusteluissa ei puhu mitään ei kyllä vielä pois sulje mitään.
Muutenkin jännä tämä ”tappajan näköinen mies” ajattelu, no mutta onhan jotkut kommentoineet joskus tälläkin palstalla murhaajia ties miksi kun ovat luulleet niiden olevan uhreja..
En kyllä itse ihmettelisi yhtään vaikka oikeudessa hänet syylliseksi tuomittaisiinkin.
Juurikin tuollainen roteva, ei niin komea, ei kovinkaan pitkä, saa tehdä enemmän töitä pillun eteen kuin pidemmät ja paremman näköiset kaverinsa,
Kyllä se voi saada kenet tahansa kimpaantumaan..
Siihen päälle vielä julkiset, nöyryyttävät ehkä hieman loukkaavatkin pakit, niin laskuhumalan/lääkesekoituksen ja mielenterveysongelmien kanssa jälki voi olla tämän näköistä.
Mikä on siis todella järkyttävää, surullista ja epäoikeudenmukaista-kin..
Ps. olin jo kirjoittamassa omaa analyysia uhrista, mutta jätetäänpä väliin. Todella kamala kohtalo hänellä.
R.I.P
Se että kuulusteluissa ei puhu mitään ei kyllä vielä pois sulje mitään.
Muutenkin jännä tämä ”tappajan näköinen mies” ajattelu, no mutta onhan jotkut kommentoineet joskus tälläkin palstalla murhaajia ties miksi kun ovat luulleet niiden olevan uhreja..
En kyllä itse ihmettelisi yhtään vaikka oikeudessa hänet syylliseksi tuomittaisiinkin.
Juurikin tuollainen roteva, ei niin komea, ei kovinkaan pitkä, saa tehdä enemmän töitä pillun eteen kuin pidemmät ja paremman näköiset kaverinsa,
Kyllä se voi saada kenet tahansa kimpaantumaan..
Siihen päälle vielä julkiset, nöyryyttävät ehkä hieman loukkaavatkin pakit, niin laskuhumalan/lääkesekoituksen ja mielenterveysongelmien kanssa jälki voi olla tämän näköistä.
Mikä on siis todella järkyttävää, surullista ja epäoikeudenmukaista-kin..
Ps. olin jo kirjoittamassa omaa analyysia uhrista, mutta jätetäänpä väliin. Todella kamala kohtalo hänellä.
R.I.P
-
Timanttiporari
- Remington Steele
Kyllä taitaa tämä tunnustaja olla niitä joka luulee tehneensä rikoksen, olisi halunnut tehdä rikoksen tms.
Toivottavasti oikea syyllinen löytyy ja ek kilahtaa tekijälle.
Toivottavasti oikea syyllinen löytyy ja ek kilahtaa tekijälle.