Milla Ojala, Raahe

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
Tyttönen
Alokas

Viesti Kirjoittaja Tyttönen »

Tiedän ko. henkilön ja epäilen syvästi, että häntä ei vain enää kiinnostanut elämä perhekodissa. En jaksa uskoa, että olisi mitään rikosta tapahtunut, todennäköisempää että Milla on vain karkuteillä. Pulkkilastahan on ennenkin nuoria lähtenyt omille teilleen... toki voihan olla, että tällä kertaa on oikeasti jotain sattunut, en kuitenkaan usko.
Samarina
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Samarina »

Siis asuiko tämä Milla Pulkkilan perhekodissa? Raahesta kuitenkin katosi..
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Samarina kirjoitti:Siis asuiko tämä Milla Pulkkilan perhekodissa? Raahesta kuitenkin katosi..
Jos näin, niin tukee vielä entistä enemmän teoriaani.

Pulkkilan perhekoti taitaa olla yksi kamalimmista mistä olen kuullut. Omakohtaista kokemusta ei ole millään tavalla, mutta paikkahan on sama missä nuoret muutama vuosi sitten mosauttivat sen kirveen (?) yhden hoitajan kalloon ennen kuin varastivat auton ja lähtivät matkoille. Samasta paikasta karkailee vähän väliä nuoria, jotka yleensä päätyvät keskustan alueelle varastamaan autoja ja lähtevät sitten muualle, yleensä Oulun suuntaan.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

rapier
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja rapier »

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2008072 ... 8_uu.shtml

Kateissa ollut raahelaistyttö löytyi
24.7.2008 3:48

Kolme viikkoa kadoksissa ollut 16-vuotias raahelaistyttö Milla Ojala on löytynyt.

Ojala ilmoittautui poliisille itse. Raahen poliisi haki Ojalan Vaalasta Kainuusta aikaisin torstaiaamuna. Tyttö oli poliisin mukaan päällisin puolin hyvässä kunnossa.

Ojala nousi 3. heinäkuuta vieraiden ihmisten autoon Raahessa Pohjois-Pohjanmaalla. Poliisi käynnisti tytön etsinnät, vaikka tällä oli ennenkin ollut taipumusta karkailla kotoa.

STT
Wallabi
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Wallabi »

Tässä puhutaan edelleen sitkeästi kodista, ei perhekodista. Mietityttää...

Mutta hyvä että löytyi, juuri kun olen aktiivisesti seurannut tuota Mäntsälästä löytyneen vainajan juttua. Se on varmasti joku kadonnut nuori nainen, sekin.
supernova
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja supernova »

VoDKa kirjoitti:
Samarina kirjoitti:Siis asuiko tämä Milla Pulkkilan perhekodissa? Raahesta kuitenkin katosi..
Jos näin, niin tukee vielä entistä enemmän teoriaani.

Pulkkilan perhekoti taitaa olla yksi kamalimmista mistä olen kuullut. Omakohtaista kokemusta ei ole millään tavalla, mutta paikkahan on sama missä nuoret muutama vuosi sitten mosauttivat sen kirveen (?) yhden hoitajan kalloon ennen kuin varastivat auton ja lähtivät matkoille. Samasta paikasta karkailee vähän väliä nuoria, jotka yleensä päätyvät keskustan alueelle varastamaan autoja ja lähtevät sitten muualle, yleensä Oulun suuntaan.
Hyvä että tyttö löytyi, mutta aamun lööpeissä olin huomaavinani että onpa tainut joku toimittaja lukea teoriaasi. :D
Tyttönen
Alokas

Re: Milla Ojala, Raahe

Viesti Kirjoittaja Tyttönen »

Kyllä näin oon hänen puheistaan käsittänyt. Ilmeisesti loma kotona oli loppumaisillaan ja paluu perhekotiin edessä, ja siksi Milla karkasi.
Näillä perhekotilaisillahan on aina välillä lomia, pääsevät kotiin (mikäli siis mahdollista) ja samalla nähdään miten eläminen siellä sujuu jne.

Itsekin olen kuullut, että tuo Pulkkilan perhekoti on aika rankka paikka ja siksi sieltä vissiin porukkaa karkaa aika paljon.

Hyvä kuitenkin, että Milla löytyi.
Vastaa Viestiin