Tapaus Jere Karalahti

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

DollariExpress kirjoitti:
loneliness kirjoitti:että saa velat yms maksettua, jos sellaisia on jääkiekon tai elämän saralla.
tämähän nyt ei ole mikään syy antaa moninkertaiselle tunarille töitä.tuolla perusteella naapurin tohelo Maunollekaan ei saisi antaa monoa perseelle,sillähän on velkoja!

On tuo Jere kuitenkin paljon hyvääkin tuonut jääkiekolle. Oli joskus loistava fyysinen puolustaja ja kiekollisena myös hyvä. Ei aina tarvitse lyötyä lyödä lisää. Saisi Jere asiat paremmalle tolalle, kun pääsisi pelaamaan.
Paavo Arhinmäki on äijä!
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Mariella kirjoitti:^Syytä olettaa -perustein on annettu silti useasti isojakin tuomioita :?
Käsittääkseni tuollaisessa tapauksessa oikeuden täytyy katsoa, että puolustuksen todistaja/todisteet ei ole uskottavia ja ei ole uskottavaa/loogista, että tekoa olisi kukaan muu voinut tehdä.

Voin olla ihan helposti väärässäkin...

En ole myöskään seurannut "Tapaus Kamalahtea" hirmu tarkkaan, mutta eikös tässä Kamalahti tapauksessa käräjäoikeus katsonut, että Kamalahti on syyllistynyt siihen rahoittamiseen (koska hänen väitettiin tietävän rahojen käyttötarkoitus), vaikka puolustus kertoi kamalahden ainoastaan maksaneen velkojaan ja olevan autuaan tietämän mistään muusta...
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Mariella
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Mariella »

Mike Manner kirjoitti:Käsittääkseni tuollaisessa tapauksessa oikeuden täytyy katsoa, että puolustuksen todistaja/todisteet ei ole uskottavia ja ei ole uskottavaa/loogista, että tekoa olisi kukaan muu voinut tehdä.
Joo eiköhän se jotain siihen suuntaan ole. Sehän siinä just onkin mielenkiintoista, että vaikka maalaisjärki huutaa täysillä että on todella epätodennäköistä olettaa mitään muuta kuin syyllisyyttä syytetyltä, niin näyttö on kuitenkin vain sellainen että on myös täysin mahdollista, vaikkakin epätodennäköistä että syytetty on syytön. En puhu Jerestä nyt. Itse olin seuraamassa erästä käsittelyä, jossa syytettyä vastaan oleva näyttö antoi erittäin todennäköisesti olettaa että henkilö oli syyllistynyt syytettyihin rikoksiin, mutta puolustuksen ja syytetyn tarina niin ikään olisi voinut olla totta myös, ja mitään konkreettista todistusaineistoa ei ollut. Ainoastaan puhelut, joista voidaan arvella kyseisen rikoksen tapahtuneen. Kaikki seikat voitiin selittää rikoksen puolesta, mutta yhtä hyvin nämä kaikki seikat pystyttiin kumoamaan puolustuksen puolelta täysin uskottavin perustein. Syyttäjän tarina vain oli uskottavampi ja ko. henkilö tuomittiin yhdeksän vuoden vankeuteen syytä olettaa -perustein. Ja itse sitä hommaa seuranneena toki uskoin syyllisyyteen, mutta totesin että olisi täysin yhtä mahdollista että puolustuksen kertomus olisi pitänyt paikkansa ja kuten sanottu, mitään konkreettista kumpaankaan suuntaan ei ollut. Melkoisen hataraa touhua, ja "syytön kunnes syylliseksi todistetaan" ei oikein pidä täällä meillä paikkaansa. Kyllä moni joutuu tekemään töitä todistaakseen itsensä syyttömäksi.
Nerot hallitsevat kaaoksen
loneliness
Jessica Fletcher

Jääkiekkoilija Jere Karalahti pelaa ensi kaudella Saksassa Hamburg Freezers joukkueessa. Hän allekirjoitti tänään sopimuksen Saksan pääsarjassa DEL-liigassa pelaavan joukkueen kanssa.

Jere Karalahden pelaaja-agentti Juuso Pulliainen kertoi hetki sitten tyytyväisenä sopimuksen synnystä.

- Jere on tänään tehnyt sopimuksen Saksan pääsarjaan Hamburg Freezers joukkueeseen. Sopimus on vuoden mittainen, Juuso Pulliainen vahvisti.

Karalahden saama tuomio avunannosta törkeään huumausainerikokseen hidasti seuran löytymistä, mutta lopulta uusi koti löytyi taitavalle puolustajalle.

- Jere on tyytyväinen, Pulliainen sanoo.

- Olemme molemmat kaikin puolin tyytyväisiä. Monta juttua on ollut pöydällä, nyt kaikki jutut loksahtivat luontevasti kohdalleen. Päätös oli Jeren, Pulliainen kertoo.

Karalahti lähtee uuden seuran palvelukseen pikaisella aikataululla.

-Uskon, että Jere lähtee Saksaan ensi viikolla.

URHEILUTIETO
apollo
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja apollo »

Hienoa, että Jere sai vielä sopimuksen. Aika vaaralliseen paikkaan kyllä 8)

Irwinin sanoin: St. Pauli ja Reeperbahn, sinne veri vetää uudestaan, naisiin öihin mannermaisemiin tie suureen maailmaan...
Setä
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Setä »

Keep your head up! Jere IS BACK!
What's up, fuckers?
loneliness
Jessica Fletcher

apollo kirjoitti:Hienoa, että Jere sai vielä sopimuksen. Aika vaaralliseen paikkaan kyllä 8)

Irwinin sanoin: St. Pauli ja Reeperbahn, sinne veri vetää uudestaan, naisiin öihin mannermaisemiin tie suureen maailmaan...
Joo ja eikös tämä kenelle Jere ole velkaa sanonut, että Saksassa on bandiittitsäpterit, mitkä tulee sitten perimään velkoja. :roll:
apollo
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja apollo »

loneliness kirjoitti:Joo ja eikös tämä kenelle Jere ole velkaa sanonut, että Saksassa on bandiittitsäpterit, mitkä tulee sitten perimään velkoja. :roll:
höpöhöpöjuttuja. eiköhän jere oo ruutunsa hoitanut. Helvetin hienoa että pääsi vielä hyvään liigaan pelaamaan, Saksan DEL-liigassa pirun hyvä taso.
loneliness
Jessica Fletcher

apollo kirjoitti:
loneliness kirjoitti:Joo ja eikös tämä kenelle Jere ole velkaa sanonut, että Saksassa on bandiittitsäpterit, mitkä tulee sitten perimään velkoja. :roll:
höpöhöpöjuttuja. eiköhän jere oo ruutunsa hoitanut. Helvetin hienoa että pääsi vielä hyvään liigaan pelaamaan, Saksan DEL-liigassa pirun hyvä taso.
Jepjep, niin minäkin luulen, kunhan nyt heitin tuohon muistaessani niitä tallennettuja puheluita, kun Jereä vähän painostettiin.

Maajoukkueeseen vaan ensi kaudella sitten, jos pelit kulkevat.
loneliness
Jessica Fletcher

Jere delaa, jos vetää bissee. Tällasta uutispätkää olkaas hyvä.

http://www.iltalehti.fi/jaakiekko/20080 ... 6_jk.shtml

Jeren juhlimiset on tältä erää juhlittu.

- En saa juoda pisaraakaan alkoholia. Muuten kuolen, Karalahti paljastaa saksalaislehti Bildin haastattelussa

Sitten mun suosikkikohta uutisesta:

En. Menneisyys on osa minua. Olen extreme-tyyppi. Kun teen jotain, teen sen enkä ajattele seurauksia. Mutta virheitä ne eivät olleet, pikemminkin kokemuksia.

Kyllä Jere on vähän extreme-jäbä.
Paavo Arhinmäki on äijä!
loneliness
Jessica Fletcher

Jääkiekkojoukkue Helsingin IFK:n entinen toimitusjohtaja Pentti Matikainen joutuu oikeuteen. Matikaista syytetään perättömästä lausunnosta tuomioistuimessa ja viranomaismenettelyssä. Valmentajalegendaa uhkaa pahimmillaan vuosien vankeusrangaistus.

Kihlakunnansyyttäjä Erkki Huhtala varmisti tänään Iltalehdelle, että syyte on nostettu ja oikeudenkäynti käydään syksyn aikana Espoon käräjäoikeudessa. Tapaus liittyy Saksassa ammatikseen pelaavan Jere Karalahden huumeoikeudenkäynnin tapahtumiin. Tutkinnan suoritti Espoon poliisi.

Tutkinnanjohtaja Ari Karvonen kertoi torstaina, että tapauksessa tehtiin "perusteellinen ja laaja" tutkinta. Matikainen on itse kiistänyt syyllistyneensä valehteluun.

Syyttäjä pyysi maaliskuun lopulla pidetyn oikeudenkäynnin jälkeen poliisia tutkimaan, oliko HIFK:n rahoja käytetty Karalahden huumekaupan rahoittamiseen ja oliko Matikainen valehdellut todistaessaan Karalahden veloista.

Esitutkinnassa Matikainen väitti Oulun Kärppien kuitanneen Karalahden 23 000 euron velat. Oikeudessa hän muutti kertomaansa ja sanoi Karalahden edelleen olevan summan velkaa seuralle. Ristiriita herätti syyttäjän mielenkiinnon.

Karalahden huumejutun oikeuskäsittely jatkuu ensi vuoden alussa.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2008090 ... 5_uu.shtml

---------------------------------------------------------------------

Penahan on Jeren puolella ollut ja HIFK ylipäätään myös ja sulkenut silmänsä monesta jutusta. Voi olla, että Takatukkapena joutuu maksamaan uskollisuudesta Jerelle kovan hinnan...
Paavo Arhinmäki on äijä!
Mopoterroristi
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Mopoterroristi »

loneliness kirjoitti:Jere delaa, jos vetää bissee. Tällasta uutispätkää olkaas hyvä.

http://www.iltalehti.fi/jaakiekko/20080 ... 6_jk.shtml

Jeren juhlimiset on tältä erää juhlittu.

- En saa juoda pisaraakaan alkoholia. Muuten kuolen, Karalahti paljastaa saksalaislehti Bildin haastattelussa

Sitten mun suosikkikohta uutisesta:

En. Menneisyys on osa minua. Olen extreme-tyyppi. Kun teen jotain, teen sen enkä ajattele seurauksia. Mutta virheitä ne eivät olleet, pikemminkin kokemuksia.

Kyllä Jere on vähän extreme-jäbä.
Ei kai tuo nyt paljoa Jeren juhlimista rajoita. Onhan niitä muitakin kemikaaleja joista saa potkua ja jaksoa bailata: kokaiini, piri... Ja onhan niitä luonontuotteitakin joita voi pössytellä...
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

^Kroppa "ei kestä" viinan vetämistä, mutta vireenin kiskomiseen ei ole mitään estettä... Loogista.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Repaleinen Päiväperho
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja Repaleinen Päiväperho »

Jere on syytön mies niin pitkään kuin toisin tuomitaa.
Mukava lause minusta..
Mitä siihen "luonnon" tuotteeeseen tulee, kyllä sen käyttö alkoholin korvikkeena on mielestäni perusteltua!
Olen tehnyt kokeet itselläni asiata jo 10v sitten :!:
Jos ihminen on impulsiivinen kuin Jere ja mä, niin usein sitä kokeilee sitten myös erillaisia asioita ja lopulta löytää sen "parhaan" vaihtoehdon itsellee.
Suomen laki vain ei anna mahdollisuutta asiassa.
Se että juot pullon koskenkorvaa perjantaina ja lyöt vaimoa, pistät pakkaseen pihalle, se on "normaalia".
Mutta jos satut polttamaan perjantaina sen pienen jointin ja katselet siinä televisiota rauhassa, vaimo sylissä, lapsi nukkumassa yläkerrassa,
olet narkomaani ja edesvastuuton isä!!!
Uskomatonta moralisointia!
No, meitä on "onneksi" moneksi, ja se on jo monissa euroopan maissa huomattu, että ei se nyt niin paha asia olekkaan. Piikit on asia erikseen!!!
Tuskin olen yksin mielipiteeni kanssa.
"Elämä on taidetta, taide elämää. Vain elämällä, joka on taidetta, on merkitystä."
cicero
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja cicero »

jaaha..jeren kohdalta juttu jatkuu näköjään täällä...toivon että jere alkaa pikkuhljaa miettimään myös omaa perhettään ja sitä miten hänen lapsensa tulee hänet näkemään ja millaisena...mun mielestä minkäänlaisessa kamojen vetämisessä ei ole mitään extremeä tai muussakaan pössyttelyssä...kokemuksen mukaan käyttäjät on maailman tylsintä porukkaa...
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Vastaa Viestiin