Virpi Butt´illa Algol tarkassa kolmiossa Kuun yläsolmuun. Päiden katkominen, Algol, Medusan pää => elämän tarkoitus, suunta ja päämäärä.
https://patch.com/california/lagunanigu ... star-algol
https://vestalyn.wordpress.com/2014/08/ ... tar-algol/
Pitäisi kuitenkin tarkistaa asia. En enää ole tästäkään varma.tm_astro kirjoitti: La Joulu 03, 2022 4:35 pm Olen edelleenkin sitä mieltä, että Gustafsson valehtelee.
Luojan kiitos tuomioita ei jaeta tähtien asennon mukaantm_astro kirjoitti: La Joulu 03, 2022 4:35 pm Nils Gustafssonista syyllisenä Bodomiin olin myös aika varma, mutta oikeus päätti toisin. Siitä keskusteltiin yhdellä astro-foorumillakin ja kyseinen mainitsemani astronero Per-Erik Tilgman oikeuskäsittelyn ollessa vielä päällä päätyi omassa analyysissään täysin ulkopuoliseen tekijään. Hän veikkasi jotain vanhempaa maanomistajaa syylliseksi, joten sen jälkeen olin hiljaa, vaikka edelleenkin uskon asian olevan toisin. Kun vertasin Gustafssonin planeettoja kolmen tapetun nuoren planeettoihin, kaikki kompositiot ja progressiotkin tutkien, niin minulle lopputulos oli enemmän kuin selvä. Olen edelleenkin sitä mieltä, että Gustafsson valehtelee.
Tämmöistä tämä on. Ei kannata ottaa liian vakavasti![]()
Annetaan mielikuvituksen ja intuition lentää, jännitetään lopputulosta ja pidetään hauskaa![]()
Samaa mieltä!Hermione kirjoitti: Ma Joulu 05, 2022 12:14 pm Luojan kiitos tuomioita ei jaeta tähtien asennon mukaan![]()
Jos liittyy larppaukseen niin sittenhän se voisi olla ns. demoni tai eläin. Jos tuo uhri on oikeasti tuo minkä nimi on ollut nyt esillä ja mistä on tietoja että olisi harrastanut jotain nettipeli juttuja kenties ja ratsastustakin kai joskus niin tuli mieleen että tuollaiset roolipelijutut ja ratsastus voisi viitata johonkin keskiaika harrastukseen. Tämä on ihan vaan pelkkää arvailua tosin.
Kuka tietää. Ei mahdotonta.Pelleyks1 kirjoitti: Ma Joulu 12, 2022 5:37 amJos liittyy larppaukseen niin sittenhän se voisi olla ns. demoni tai eläin. Jos tuo uhri on oikeasti tuo minkä nimi on ollut nyt esillä ja mistä on tietoja että olisi harrastanut jotain nettipeli juttuja kenties ja ratsastustakin kai joskus niin tuli mieleen että tuollaiset roolipelijutut ja ratsastus voisi viitata johonkin keskiaika harrastukseen. Tämä on ihan vaan pelkkää arvailua tosin.
Tai jos olisi, hänen ei kannattaisi siitä huudella tai uraodote voisi jäädä lyhyeksi.
Olethan sinä jo monta kertaa itsekin myöntänyt astrologian olevan huuhaata. Olet itse suoraan sanonut, että rikoksia ei voi ratkaista eikä ihmisten persoonallisuutta tulkita. (Muuten kuin jälkikäteen confirmation biasin avustuksella.) Toisaalta hieman ihmeellisesti olet kuitenkin samalla kirjoittanut, astrologialla voi löytää kadonneita avaimia ja ruumiita. Vaikuttaa vähän siltä, että vaikka planeetat noudattavat tarkkoja matemaattisia kaavoja, niin teillä astrologeilla pään sisällä vallitsee oma maailmanjärjestyksensä.tm_astro kirjoitti: Pe Joulu 02, 2022 5:13 pmItseäni rasittaa tosi paljon se, se että astrologiaa vieläkin pidetään huuhaana, kun ei se sitä nimenomaan mielestäni varsinkaan omien kokemuksieni mukaan todellakaan ole. Sanon tämän 40v kestäneen harrastuksen syvällä kurkkuäänellä. Kyse on puhtaasta matematiikasta ja astronomiasta, jota harrastettu jo tuhansia vuosia. En ole keksimässä pyörää uudelleen.Moderaattorit kirjoitti: Pe Joulu 02, 2022 1:24 pm Useisiin toiveisiin perustuen avasin tälle tutkinnanhaaralle oman ketjun ja ihan toiselle alueelle.
-NILS-