Oliko uutisissa, että korttia oli käytetty rautakaupassa? Mun mielestä oli samassa yhteydessä uutisoitu, että korttia oli käytetty automatilla ja tankatesaa Vesannolla, ja että Noring oli käynyt Kuopion Motonetissa, mutta mun lukemassa uutisessa ei mainittu sitä, miten Motonetin ostokset oli maksettu. Ensin itsekin ymmärsin korttimaksun liittyneen myös Motonetin ostoksiin, mutta uudestaan lukiessa tajusin, että puhuttiinkin vain käynnistä, ei maksutavasta. Toki eri uutiskähteissä voi olla kerrottu eri asioita.Matti Ja Maija kirjoitti: La Joulu 17, 2022 1:36 amHyvä kysymys. Tuli vasta uutisiin toi että onkin käytetty korttia rautakaupassa.Sorun kirjoitti: Pe Joulu 16, 2022 11:56 pm Ovatkohan viimeiset kortin käytöt olleet lähimaksutapahtumia vai onko tunnusluku onnistuttu saamaan?
Ja mitä tulee itse aiheeseen. Musta on ihan käsittämätöntä, ettei Moringin historialla näköhavaintoja kyselty Arvankin suhteen ihan tuoreeltaan. Ja nyt kolme vuotta myöhemmin käy ilmi, että mies on taatusti katoamisen takana.