Olen jutellut elämässäni mielenterveysongelmaisten kanssa ja myös vankien kanssa. Enkä ole väittänyt sinun kuulevan ääniä. Ei tarvitse loukkaantua, kun kyseenalaistin vain sen, kun väitit, ettei ahdistunut ihminen voi murhata. Ahdistus myös altistaa masennukselle ja päihdeongelmille, eli kyllä siinä on joissakin tapauksessa räjähdysherkkä paketti valmis.RambonSisko kirjoitti:loneliness kirjoitti:RambonSisko kirjoitti:
Ahdistunut ihminen murhaa yleensä itsensä eikä viattomia kanssaeläjiä. Katkerat ihmiset murhaa niitä jotka on katkeruuden syynä.
Passiiviset, kasvina elävät ihmiset ei yleensä murhaile ketään.
kotona, neljän seinän sisällä elävät coca-colaa juovat immeiset yleensä kuulevat vaan läheisten äänet lähteä liikkeelle koneen äärestä, niinkun minä....
------------------------------------------------
"AhdistuneisuusAhdistuneisuuden tunteella tarkoitetaan sisäistä jännitystä, levottomuuden, kauhun tai paniikin tunnetta, joka on hyvin samankaltainen pelon tunteen kanssa. Se eroaa pelosta siinä, että pelon kohde on jokin todellinen ulkoinen vaara, kun taas ahdistuneisuudessa sitä ei ole tai ainakin sairastunut itse ymmärtää pelon tunteen suhteettomuuden varsinaiseen uhkaan nähden."
Todellinen pelko(ahdistus) on sitä kun on oikeesti jotain pelättävää,
Miksi vahingoittaa semmosta missä ei ole mitään pelättävää tai ahdistavaa, niinkun nyt vaikka tuntematon nuori neito?
Olen tosiaan TOSIAAN keravalta kotoisin, sieltä missä tuo tragedia tapahtui, ja se selittänee miksi kuulen coca-cola pullosta ääniä ja olen muutenkin omituinen.
ja mitä tulee vankiloihin niin monenkohan semmosen kanssa SINÄ olet jutellut, persoonallisuushäiriöisen tai ihan tavallisen leivästä paskaa tekevän IHMISEN kanssa joka on lusinut vaan muuten ihan tavis?
Tarkoitin lähinnä sillä, jos olet sieltä kotoisin, niin saatat olla vihainen tekijälle, kun tapaus on sattunut lähellä ja koskettaa ehkä erilailla kun kauempana asuvia. Ja en tiedä, voi olla, että olet keskustellut enemmän vankien ja potilaiden kanssa, kun tunnut kyseenalaistavan minut.
Ja mielipiteeni tulee myös omasta kokemuksesta, minulla on diagnosoitu mm. ahdistusta, olkoon se sitten oikea diagnoosi lääkäriltä tai ei.