Zodiac bodomiin syyllinen ?

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Sariola
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Sariola »

Kyllähän Arskoja on useampikin olemassa, ja Enskakin sieltä löytyy. Myös tämä W:n Arska on hyvin tiedossa. Vanhoilla keskustelupalstoilla olleet tietävät hyvin. Jostain syystä poliisi ei tunnu olevan kovin kiinnostunut hänestä. Näin sivullisesta tuntuu, että kysymyksessä on "rekvisiitan" keräilijä, joka kyllä on kiinnostunut tapauksesta. Vaikea kuvitella, että hän säilyttäisi suurta määrää tuohon rikokseen liittyvää materiaalia kotonaan muina miehinä, hyvällä omalla tunnolla. Ei tunnu uskottavalta. Kai hänkin varoisi vähän enemmän.

Kannattaa huomata, että KRP:n veritutkimusryhmän tutkimustulokset täsmäävät hyvin NG:n hypnoosikertomuksen kanssa. Jos NG on todella nähnyt tuon tekijän teltan reiästä, niin silti tuon henkilön oikea henkilöllisyys on vielä avoin. Se tekijä ei välttämättä ole Arska. Palon mielestä kuvaus soveltuu HA:iin. Minä arvioin, että se silti voi olla vielä joku muukin. NG on kuvannut hypnoosissa miestä "ruman näköiseksi", ja muistaakseni ruskeatukkaiseksi. Tosin ruskea voi olla tummempaa tai vaaleampaa. Myös on mahdollista, että HA ainakin tiesi jotakin tästä tapauksesta.
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Kirjallinen tunnustus

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Arska on saamani tiedon mukaan tunnustanut kirjallisesti faktoiksi hänestä Bodom-keskusteluissa mainitut seikat niin syyttäjäviranomaiselle kuin Espoon käräjäoikeudelle.
Asiasta on pyydetty yhteydenottoani, tapaan syyttäjän lähiaikoina.

Tämä on faktaa.

8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
Loka
Alibin Kestotilaaja

Re: Kirjallinen tunnustus

Viesti Kirjoittaja Loka »

Wagner kirjoitti:Arska on saamani tiedon mukaan tunnustanut kirjallisesti faktoiksi hänestä Bodom-keskusteluissa mainitut seikat niin syyttäjäviranomaiselle kuin Espoon käräjäoikeudelle.

Tämä on faktaa.

8)
Katos katos. Saadaan tälle asialle joku piste ja päätös. Hyvä. 8)

RÖH.
Lydia07
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Lydia07 »

Wagner kirjoitti:
DNA-testaus on noin 2.600€gee ja toimeksianto sen osalta kuuluu tässä tapauksessa poliisille/yhteiskunnalle eikä minulle.
Siten siis vastaukseni on EI eli en ole valmis maksamaan DNA/RNA-tutkimuksen kuluja Arskan osalta, onhan heebo mulle velkaa edelleen yli 320.000 mummonmarkkaa korkoineen: enempää en tuohon huijariin investoi vaikka sen kiven sisään saisi.
8)
Olisiko kuitenkin kyse henkilökohtaisesta kaunasta, joka saa ylisuuret mittasuhteet ?
Kun etsii toisen parasta, löytää omansa.
- Platon -
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Ei mitään uutta auringon alla

Ei vaikuttimenani ole ollut kauna, kosto tai vihakaan, vain tietoni asiasta ja Arskan omasta tunnustuksesta.

Tälläisissä tapauksissa yhteiskunnan etu ohittaa yksityisen edun ja mainittakoon, että tein asiasta osaltani KRP:lle ilmoituksen Arskasta jo 1995 ja sen kadoittua uudelleen 1996. Oli sitten tunnustuksensa mukaan menetellyt tai ei, murhatutkimus on dekadeja tärkeämpää kuin hänestä myöhemmin tekemäni tutkintapyyntö koskien epäiltyä petosta, joka Arskan osalta on kadonnut jäljettömiin.

Kun Bodom-keskusteluihin kuuluu luonnollisista syistä myös niden tekijän tai tekijöiden henkilöiden motivaatioiden y.m mietintä, lienee selvää, miksi minullekin surmat tunnustanut Arska on keskusteluissa ollut esillä.

Kun Arska tunnustuksessaan itse on viitannut keskustelupalstalla olleisiin faktoihin häntä koskevien kirjoitusten osalta niin nähtäväksi jää, miten asiaan nyt osaltaan suhtaudutaan, olihan Arska 1960 vasta 15-vuotias.

8)
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Quorthon
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Quorthon »

Kaikki on ihan hiljaa, kukaan ei tiedä mitä ajatella tästä. :D
supernova
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja supernova »

näin taitaa olla...
kukkuu
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja kukkuu »

supernova kirjoitti:näin taitaa olla...
Juu, yleensä nuo Wagnerin jutut vetää hiljaiseksi. :D
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

Oootellaaan. Jokainen kivi on käännettävä, eikse niin mene? 8)
Quorthon
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Quorthon »

No, alkaakos sitä kuulua jotain ???

Vai puhuiko Wagner ensi kerran todistettavasti potaskaa ???
raven
Aloitteleva Besserwisser

Re: Kirjallinen tunnustus

Viesti Kirjoittaja raven »

Wagner kirjoitti:Arska on saamani tiedon mukaan tunnustanut kirjallisesti faktoiksi hänestä Bodom-keskusteluissa mainitut seikat niin syyttäjäviranomaiselle kuin Espoon käräjäoikeudelle.

Tämä on faktaa.

8)
Klakin ajoista Arska-teoriasta kiinnostuneena nostan keskustelua. Onko Arskaa uskottu?

Skeptisenä olen puolivillaisia kommentteja katsonut pitkään, mutta kiinnostuin. Mistä muuten sait tuon tiedon tunnustuksesta?
Hessu52
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Ajatellaan sitten niin, että tämä Arska olisi tekijä, niin mitä 15 v. kundi tekee Bodomin niemellä yksinään ja miksi tappaa kolme ja haavoittaa yhtä, eikä tapa tätäkään lopullisesti?

Arskalla on ollut aikaa, jopa parisen tuntia, joten kyllä Gustafssonin henkiin jääminen on siinä ajassa jo selvinnyt.

Miksi ei ole tuikannut puukolla ylimääräistä reikää, josta elämän eliksiiri olisi lopullisesti valunut ulos?

Kamoon, 15 v. kundi ja kaksi äijää vastassa, tosin hekin nuoriso-osastoa, mutta prätkäkundeja kumminkin.

Prätkäjätkillä oli jo tuohon aikaan koviksien leima ja varsinkin sellaisilla, jotka ajelivat "tsubu" päässä nahkarotseissaan ja surinasussu "takapaksilla" istumassa, huulet punaiseksi maalattuina ja niin torrollään, kuin "sian pillu pakkasella".

Ei siihen aikaan olisi kukaan Arskakaan uskaltanut käydä motoristien kimppuun, kuten ei varmaan tänä päivänäkään, kunhan prätkäjätkällä on tietynlaiset liivit ja selässä lukee kerhon nimi.

Keskenään kerhot ottavat mittaa toisistaan, mutta epäilenpä, olisiko kellään yksinäisellä kanttia mennä haastamaan riitaa, saati sitten yrittää listiä koko neljän hengen seuruetta.

Arska teoria ontuu kuin satavuotias kameli, enkä usko siihen pätkääkään ja pelkäänkin pahoin, että Wagnerista on tullut Jorma Palon inkarnaatio, joka uskoo olemattomiin varjoihin.
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Laadukkaampaa kommenttia superhessulta lienee turha odottaa.
En ole kirjoittanut uskomuksista tai teorioista, vaan faktoista.
:roll:
Hessu52
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Kovasti kirjoittelet faktoista, mutta onko sinulla yhtään todellista näyttöä, häh?

Pane hyvä Wagner nyt edes jotain sitä niin kutsumastasi faktasta esiin, sillä kyllähän tuuli voi huulia heilutella, mutta se on eri asia mitä ääntä sieltä huulien välistä tulee.

Ei se ole faktaa, jos kertoo jonkun "arskan tai teron" tehneen jossain 15 vuotiaana murhan, tai oikeastaan kolme kappaletta.

Tuollaisia tyyppejä, jotka esittävät kovista, on kapakoissa pilvin pimein ja viikonloppujen jäljiltä saamme aina lukea, kuinka joku "arska tai tero" on päässyt hengestään, kun on tullut isoteltua vääränlaisille ihmisille.

Pane nyt sitten sitä faktaa meidänkin luettavaksemme, että päästään tuosta Arska traumasta viimeinkin eroon.
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Öööööööö..

Hessu52 kirjoitti:Kovasti kirjoittelet faktoista, mutta onko sinulla yhtään todellista näyttöä, häh?
Pane hyvä Wagner nyt edes jotain sitä niin kutsumastasi faktasta esiin
Laadukkaamman kommentoinnin varmistamiseksi Hessulle faktaa: Fakta=tosiasia=asia, joka on tosi.
KRP on osaltani saanut Arskaan liittyvää faktaa, sillä poliisille ne kuuluvat.
Palstalle kirjoittamani fakta liittyy Arskalta kuulemaani ja muuten tietooni tulleeseen.
:roll: 8)
Vastaa Viestiin