Ärsyttää Murha.infossa->
etsijä kirjoitti:Olisko Firefoxin ominaisuus tai jotain mitä olen jättänyt huomiotta käyttäjäasetuksissa. Selvitän.Howler kirjoitti:^ O.o Ei minulla vaan ollut tuota oletuksena silloin kun täällä pyörimisen aloitin. Aika jännä kuitenkin, hyvä kun mainitsit!
Jep jep. Käyttäjäasetuksissa on kohta jossa voi määrittä BBCoden pysyvästi päälle. Olen saattanut itse sössiä tuon alunperin.
-
johnny
-
gravedigger
- Andy Sipowich NYPD
-
Bleddyn
- Neuvoja-Jack
Just tää on kaikista rakastettavinta johnnyssa. <3johnny kirjoitti:Ärsyttää, että vaihellaan nimimerkkejä ja pyöritetään piirejä. Ei pitäs sallia multinimimerkkeilyä, jota ex-Ed, nyk Gd tekee. Rehellistä miestä harmittaa kaksnaamasuus.
Vainoharhaisuus ja salaliittoteoriat kunniaan!
Kiikun kaakun rajalla
Puolimielet hajalla
Puolimielet hajalla
Kun otsikko on "mikä ärsyttää murhainfossa", niin pakkohan tuo on sanoa, kun meinaa puskea jo korvista ulos:
95% tämän palstan kirjoittajista
Jeesustelijat, kauhistelijat, tirkistelijät, tyhjän p*skan spekuloijat. Jokainen ajankohtainen tapahtuma on täynnä edellä kuvatun tapaisten käyttäjien turhaa p*skaa, joka ei oikeasti kiinnosta ketään. Tuskin kirjoittajaa itseäänkään.
Melkein toivoisin tälle palstalle vastaavaa modia kuin on tiede.fi -palstalla, jonka avulla voisi laittaa ignoreen em. henkilöt.
Sille 5%, joka kirjoittaa asiapitoisia juttuja (vanhoja rikostarinoita, taustoja faktoilla), kiitos sen sijaan teille. Jokainen tuosta 5% tunnistanee itsensä. Näiden 5% ansioituneiden ja myöskin uutisarvon vuoksi täällä jaksaa roikkua lukemassa ja tappamassa aikaa.
Tämä on ensimmäinen, ja varmaankin myös viimeinen, viestini täällä. Ei - en ole hakemassa huomiota ja "lähdössä", kuten ylläolevassa viestissä joidenkin todetaan tekevän - vaan ajattelin hieman herättää jokaista, joka aloittaa viestin kirjoittamisen miettimään pitääkö se oma tyhjäpäinen viesti mitään sellaista sisällään, että se oikeasti kannattaa lähettää.
95% tämän palstan kirjoittajista
Jeesustelijat, kauhistelijat, tirkistelijät, tyhjän p*skan spekuloijat. Jokainen ajankohtainen tapahtuma on täynnä edellä kuvatun tapaisten käyttäjien turhaa p*skaa, joka ei oikeasti kiinnosta ketään. Tuskin kirjoittajaa itseäänkään.
Melkein toivoisin tälle palstalle vastaavaa modia kuin on tiede.fi -palstalla, jonka avulla voisi laittaa ignoreen em. henkilöt.
Sille 5%, joka kirjoittaa asiapitoisia juttuja (vanhoja rikostarinoita, taustoja faktoilla), kiitos sen sijaan teille. Jokainen tuosta 5% tunnistanee itsensä. Näiden 5% ansioituneiden ja myöskin uutisarvon vuoksi täällä jaksaa roikkua lukemassa ja tappamassa aikaa.
Tämä on ensimmäinen, ja varmaankin myös viimeinen, viestini täällä. Ei - en ole hakemassa huomiota ja "lähdössä", kuten ylläolevassa viestissä joidenkin todetaan tekevän - vaan ajattelin hieman herättää jokaista, joka aloittaa viestin kirjoittamisen miettimään pitääkö se oma tyhjäpäinen viesti mitään sellaista sisällään, että se oikeasti kannattaa lähettää.