Allie kirjoitti: La Joulu 24, 2022 2:41 pm
HaiFisch kirjoitti: La Joulu 24, 2022 1:47 pm
Oli tämä sankari esitellyt itsensä tuntemalleni naiselle sähkömiehenä ja että käsi oli hajonnut tänä keväänä, oli sen takia muka sairaslomalla.
Oli luutunut väärään asentoon ja siksi osittain pois pelistä.
Vastasin vaan että hajoaahan se hanska kun naisia hakkaa ja kuristelee tarpeeksi...
Aa, eli on jo vanhempi vamma. No sitten toivon, että on itse iskenyt sen seinään tai männyn runkoon, kun aiottu kohde onkin ehtinyt väistämään..
Liian hyvin kyllä onnistuu ajelutukset ja naisten kadottelut edelleen, toivottavasti linnassa tilanne korjautuu.
Näinköhän tuo on oikeissa töissä käynyt aikoihin, kun on jaksamista vongata ja ajella öisin, vuodesta toiseen. Ja mahdollisuus retkeillä ympäri Suomen keväästä syksyyn. Toki sähkömieheksi voi aina esittäytyä, jos kerran semmoiset paperit on joskus opinahjosta hankkinut.
No kylla tosiaan jotkut naiset lyovat takaisin, jos heita lyodaan, etta voihan tuo ola jonkun naisenkin tuottama vamma.
Ja mita tuohon "eksymiseen" tulee, niin kannattaa ymmartaa, eta kyseessa on pitka ajanjakso, ja ihmiset muuttuvat myos fyysisesti. Itse en tunnista tata aijaa tuosta aiemmin taalla esitellysta kuvasta, enka tuosta mediassakaan levitellysta muuta kuin etta kun aluksi kun nain nuo, olin etta, voisiko olla *saatana* (esitteli minulle itsensa poliisina). Kun han tapaili minua (jos oli sama tyyppi), niin oli itse asiassa tuon selfien tinttikuvan nakoinen. Silloin han oli ulkonaollisesti aimo saalis, iso mies ja lihaksikas, mutta ei liikaa, ei mikaan bodarityyppi silti. Minun kohdallani voi silti olla, etta kyse on eri henkilosta. On olemassa tutkimus, joka vaittaa, etta kaikilla meilla on taydellinen kopio, kaksonen, jossain. Varmaan aika vittumaista, jos on itse poliiisi, ja oma "kaksonen" on sarjamurhaaja

"SUPO:n tusinapassipolisit, jotka nettejäkin terrorisoi ovat jo fyysisestikin virkansa ryypänneitä, narkkareita, huume diilereitä, henkisesti loppuun poltettuja hylsyjä ja isomahasekopäitä."
-Tv:sta Tuttu Arto